יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:01

סרינה זכתה בצ'ארלסטון אחרי ניצחון על ינקוביץ'

האמריקאית הפסידה 6:3 במערכה הראשונה אך ויכוח בינה ובין הסרבית גרם לה להתעורר, להביס 0:6 במערכה השנייה ולהמשיך ל-2:6 ולתואר 49 בקריירה

|
סרינה. הוסיפה עוד תואר לארון הגדוש (רויטרס)
סרינה. הוסיפה עוד תואר לארון הגדוש (רויטרס)

הראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, הוסיפה הערב (ראשון) עוד תואר לרזומה העשיר שלה כשהניפה בפעם השנייה ברציפות את הגביע בטורניר החימר הירוק בצ'ארלסטון. וויליאמס גברה בגמר על ילנה ינקוביץ' הסרבית 6:3, 0:6 ו-2:6 בתוך כשעה וחמישים וחמש דקות.

זהו התואר ה-49 של סרינה והוא מגיע ברציפות אחרי התואר ה-48 שלה במיאמי לפני כשבוע. ינקוביץ', שהייתה ראשונה בעולם לפני מספר שנים והדרדרה אל מחוץ לטופ 30, חוזרת לעצמה בחודשים האחרונים ומדורגת כבר 18 בעולם. במערכה הראשונה היא הפתיעה את סרינה ואת עצמה כשאחרי כמה משחקוני הגשה קשים היא שברה על האפס ל-2:3, שמרה על ההגשות שלה די בקלות וביתרון 3:5, שברה שוב את וויליאמס כדי לזכות במערכה הראשונה.

ינקוביץ' הוליכה גם 15:40 במשחקון הראשון של המערכה השנייה אבל ויכוח נדיר בין שתי השחקניות כשינקוביץ' הגישה לפני שסרינה היתה מוכנה, עורר את הלהט בראשונה בעולם.

"את חייבת לחכות עד שאני אהיה מוכנה, יש לך בעיה", העירה סרינה לינקוביץ'. השתיים החליפו מבטים וינקוביץ' ניגשה להגיש מחדש. וכשסרינה עצבנית, מי יכולה עליה? מאז הוויכוח סרינה פשוט הפכה חדה ואגרסיבית והמערכה השנייה הסתיימה עם 0:6 מוחץ לאמריקנית.

ינקוביץ' שמרה על משחקון הגשה בפתיחת המערכה השנייה אבל סרינה המשיכה בשלה, שברה ל-1:2 ומשם המשיכה לשבירה נוספת במשחקון השביעי ל-2:5 כשהיא לא מתקשה להגיש לניצחון. בסיום אגב, הריב נשכח והשתיים צחקו ליד הרשת.

וויליאמס (רויטרס)
וויליאמס. חזרה לעצמה אחרי מערכה רעה (רויטרס)
 

אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה מרוסיה זכתה הלילה בטורניר מונטריי בפעם השלישית כשניצחה את המדורגת הבכירה אנג'ליקה קרבר מגרמניה 6:4, 2:6 ו-4:6. הרוסיה כבר הוליכה 0:5 במערכה השלישית לפני שקרבר התעוררה חזרה עד 4:5 והגישה לשוויון, אך נשברה. פאבלוצ'ינקובה זכתה בטורניר גם ב-2010 ו-2011 ומאזנה בו עומד על 15 ניצחונות ללא הפסדים.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */