יום שישי, 20.09.2024 שעה 08:28

אפריל המשוגע: לואיוויל ומישיגן ייפגשו בגמר

רגע השיא של עונת ה-NCAA יפגיש את חניכיו של ריק פיטינו שגברו 68:72 על ווצ'יטה סטייט ואת הזאבונים שניצחו 51:56 את סיריקיוז לראשונה מאז 1978

|
שחקני מישיגן חוגגים (רויטרס)
שחקני מישיגן חוגגים (רויטרס)

אחרי חודש שמכונה "מרץ המשוגע" הגיע אחד מרגעי השיא של העונה בליגת המכללות לסיומו. הפיינל פור קבע בסיומו את שתי הקבוצות שיתחרו על תואר האליפות במשחק הגמר בלילה שבין שני לשלישי.

מישיגן וולבריינס שהגיעה למעמד לראשונה מאז 1993 גברה 56:61 על סיריקיוז בתום משחק צמוד. הכוכב של ה"זאבונים" הוא בנו של טים הארדווי האגדי, אשר קרוי על שמו. הארדווי ג'וניור הוביל את רשימת הקלעים של מישיגן עם 13 נקודות והוסיף חמישה אסיסטים.

בנו של כדורסלן עבר נוסף ב-NBA, גלן רובינסון, הוסיף 10 נקודות. אצל המפסידים בלט סי ג'יי פייר עם 22 נקודות. "שיחקנו קבוצה לכל אורך העונה, זה נהדר", אמר המאמן ג'ון ביילין.

בחצי הגמר השני השיגה לואיוויל, המדורגת ראשונה בארה"ב את הכרטיס לגמר אחרי 68:72 צמוד על וו'יציטה סטייט שהוליכה בהפסקה בנקודה, 25:26. החניכים של ריק פיטינו נהנו מיום טוב של הגארד ראס סמית' שבלט עם 21 נק' שאליו הצטרף הקומבו גארד לוק האנוק עם 20 משלו.

הפורוורד ארל קלינתוני סיים עם דאבל דאבל בצד השני של 24 נק' ו-10 ריב'. קווין וור, שפציעתו החרידה את ארה"ב בשבוע החולף אמר על ניצחון חבריו: "נצטרך לתת את המשחק הטוב ביותר של העונה. זה המשחק האחרון של העונה. אם נפסיד, כל מה שעשינו כל העונה ירד לטימיון וזה הדבר האחרון שאנחנו רוצים".

שתי הקבוצות יפגשו לראשונה מאז 1978 בגמר המכללות כאשר המאזן עומד על 0:2 לטובת מישיגן.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */