יום שבת, 05.10.2024 שעה 09:14

קרובים לדרבי ישראלי: וינטרוב וסלע בחצי הגמר

צ'לנג'ר ליאון במקסיקו: וינטרוב הביס 2:6 ו-3:6 את סוגיטה היפני ויפגוש את יאנג. סלע ניצל פרישה של בוגומלוב ויתמודד מול וואנג. ייפגשו בגמר?

|
דודי סלע ואמיר וינטרוב. ייפגשו בגמר? (משה חרמון)
דודי סלע ואמיר וינטרוב. ייפגשו בגמר? (משה חרמון)

ההצלחה הישראלית הגדולה בצ'לנג'ר ליאון במקסיקו נמשכת. הלילה (אור לשבת) התקרבו דודי סלע ואמיר וינטרוב, צעד אחד מגמר כל ישראלי בצ'לנג'ר המחלק פרסים בסך 35,000 דולרים. וינטרוב עלה לחצי הגמר עם ניצחון קל על היפני יוצ'י סוגיטה, המדורג 144 בעולם, 2:6 ו-3:6 תוך שעה וארבע דקות בלבד.

הישראלי המדורג 175 בעולם, וצפוי לעלות לפחות למקום ה-168 בדירוג הבא, ברח במהירות ל-0:4 בפתיחת המשחק. סוגיטה חזר ל-2:4, אבל וינטרוב שמר ושבר שוב ולקח את המערכה הראשונה בקלות. וינטרוב שבר גם בפתיחת המערכה השנייה, סוגיטה עוד חזר עם שבירה, אבל אמיר השתלט שוב על המשחק, סגר 3:6 וסידר לעצמו מקום בחצי הגמר מול האמריקני דונלנד יאנג, בעבר שחקן טופ 50 וכיום מדורג 193 בלבד.

סלע, 115 בעולם, המדורג 4 בטורניר, עלה לחצי הגמר ללא משחק לאחר שיריבו אלכס בוגומלוב מרוסיה פרש לפני המשחק ומנע דרבי בין שני השחקנים שהתאמנו בעבר עם יואב שב הישראלי. סלע ישחק בחצי הגמר מול שותפו לזכייה בטורניר הזוגות בשבוע שעבר בגוואדלופ, ג'ימי וואנג מטיוואן המדורג 180 בעולם.

על-פי יחסי הכוחות, שני הישראלים פייבוריטים במשחקי חצי הגמר שלהם ולכן קיים סיכוי רב לדרבי ישראלי נדיר בגמר טורניר צ'לנג'ר .      

אמיר וינטרוב. טייל לניצחון (חגי ניזרי)
אמיר וינטרוב. טייל לניצחון (חגי ניזרי)
 
      

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */