יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:31

רמת השרון דורשת: הפסד טכני לאליצור רמלה

פרסום ראשון: אחרי שהודחה, אוסטפלד זועמת שרמלה שיתפה בניגוד לחוק 4 זרות: "הוכח כמה מטומטם החוק הרוסי". לבקוביץ: "היא לא התבגרה"

|
אוסטפלד ואייזנברג. רמה
אוסטפלד ואייזנברג. רמה"ש כועסת (יניב גונן)

פרסום ראשון: הרבלייף רמת השרון דורשת הפסד טכני לאליצור רמלה במסגרת חצי גמר הפלייאוף ליגת העל לנשים. במשחק מספר 4 אשר נערך באולם אורנים ברמה"ש, שיתפה הקבוצה של עדן ענבר במהלך הרבע השלישי במשך ארבע שניות ארבע שחקניות זרות בניגוד לחוק הרוסי המאפשר לשתף שלוש זרות בלבד.

רמלה רשמה 79:84, ניצחה בסדרה 3 :1 ועלתה לגמור מול מכבי אשדוד. כבר במהלך שידור המשחק בערוץ ONE (ערוץ 50), דווח על כך שרמלה שיתפה ארבע שחקניות זרות בניגוד לחוק, אבל אף אחד במגרש לא שם לב לכך. החוק קובע כי מהלך כזה מזכה את הקבוצה השנייה בעבירה טכנית. רמלה סיימה את הרבע השלישי עם 59:66 אחרי סל בשנייה האחרונה. 

ברמה"ש צפו בלילה החולף במשחק ורק אז גילו את הטעות של שופטי המשחק יחד עם שופטי המזכירות. המאמנת אורנה אוסטפלד, זעמה הבוקר ואמרה ל-ONE: "חמור מאוד מה שקרה. לא יכול להיות שבמשחק של עונה יהיה חוסר ריכוז של השופטים והמזכירות. זאת פשוט שערורייה. הדבר היה יכול לשנות את כל המומנטום של המשחק".

רמלה מנצחת את רמה"ש ועולה לגמר

"היו לנו קליעות עונשין ואז הם הכניסו את הזרה הרביעית, לחצנו אותם על כל המגרש, וזה הקשה עלינו. הם היו צריכים לספוג עבירה טכנית. והתוצאה של הרבע השלישי הייתה צריכה להסתיים אחרת", הוסיפה המאמנת והמשיכה: "כל החוק הרוסי הזה הוכיח שוב כמה הוא מטומטם ולא לטובת הכדורסל המקצועני. אתייעץ עם עורכי הדין, אנחנו מתכוונים לבקש להגיש ערעור על המשחק, אי אפשר לעבור על כך לסדר היום. זאת טעות קריטית, כבר היו דברים מעולם שפסלו משחקים וזה מה שאנחנו נדרוש".  

יו"ר רמלה, שמוליק לבקוביץ', הגיב לדברים: "השנה שיחקנו נגד רמה"ש 7 פעמים וניצחנו 6 פעמים. חשבתי שאורנה התבגרה וכנראה שלא. ברמה"ש מתעסקים בדברים לא רלוונטים וחבל".           

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */