יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:05

כ-10,000 כרט' נמכרו ליורו 2013, המכירה נמשכת

בהתאחדות מרוצים מהביקוש לטורניר שיחל ביוני. ההפתעה: הקהל רוכש כרטיסים גם למשחקי שאר הנבחרות. חיפה או ירושלים תתמודדנה על אירוח היורו ב-2020

|
הנבחרת הצעירה. קצב המכירה מעודד (יוסי ציפקיס)
הנבחרת הצעירה. קצב המכירה מעודד (יוסי ציפקיס)

יורו 2013 לנבחרות צעירות שיתקיים בישראל בתחילת חודש יוני בפתח ועד כה כ-10,000 כרטיסים כבר נמכרו לטורניר. בהתאחדות לכדורגל הביעו שביעות רצון גדולה מקצב מכירת הכרטיסים.

הדבר המעניין הוא שאלו שרכשו את הכרטיסים מראש, לא רכשו כרטיסים רק למשחקיה של נבחרת ישראל, אלא גם למשחקים של שאר הנבחרות האטרקטיביות שייטלו חלק באליפות. משלחת של אופ"א הייתה השבוע בישראל והביעה שביעות רצון מהבדיקות שערכה.

בתוך כך, בהתאחדות מתכוונים להתמודד על אירוח יורו 2020 באצטדיון טדי המחודש או באצטדיון סמי עופר שנמצא בשלבי הקמה אחרונים.

אמנם באופ"א קבעו שהאליפות שתפוצל בין המדינות השונות מחייבת לארח באצטדיון שמכיל לפחות כ-50 אלף אוהדים, אבל יחד עם זאת הם מאפשרים לשני אצטדיונים בקיבולת של עד 30 אלף מקומות להתמודד על האירוח גם כן.

אוהדי נבחרת ישראל. בהתאחדות מרוצים (שי לוי)
אוהדי נבחרת ישראל. בהתאחדות מרוצים (שי לוי)
 

האירוח יחייב פעולות שונות מצד העיר המארחת ובהתאחדות לכדורגל מתכוונים לקיים שיחות עם ראשי הערים, ניר ברקת בירושלים ויונה יהב בחיפה. המטרה היא לקבל ערבויות שירושלים וחיפה תוכלנה לעמוד בקריטריונים השונים, ורק אז לגשת להתמודדות על האירוח. 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */