יום ראשון, 06.10.2024 שעה 07:09

היעד של גוטמן אחרי הנבחרת: לאמן באירופה

המאמן הלאומי שואף ללכת בדרכו של גרנט ולנסות את מזלו ברמות הגבוהות של אירופה בעזרת הסוכן פיני זהבי. אוואט וחמד לא יצטרפו למסע בארה"ב

|
אלי גוטמן. הכיוון - אירופה (חגי ניזרי)
אלי גוטמן. הכיוון - אירופה (חגי ניזרי)

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, סימן את היעד הבא אחרי שיסיים את עבודתו כמאמן נבחרת ישראל בכדורגל - אימון בחו"ל. גוטמן עשה בעבר גיחה קצרה לקפריסין (פראלימני וא.א.ל לימאסול), אך עד היום לא הגיע לאמן ברמות הגבוהות של הכדורגל האירופאי.

המאמן, שזכה באליפויות עם הפועל חיפה והפועל ת"א (וגם השלים דאבל), ובגביע עם הפועל ב"ש, שואף בגיל 55 ללכת בעקבותיו של אברם גרנט, שהגיע לטופ של הכדורגל האירופאי לאחר שאימן את נבחרת ישראל ולשדרג את עצמו הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית.

סוכנו של גוטמן, פיני זהבי, שידוע בקשרים וביכולות שלו בכדורגל האירופאי, חושב שהוא יכול לאמן ברמות הגבוהות של אירופה וינסה למצוא מקום מתאים עבורו לאחר הקדנציה בנבחרת. אם זהבי יפעל עבור גוטמן כפי שפעל עבור גרנט, לא מן הנמנע שנמצא את המאמן הלאומי עובד מעבר לים אחרי אימון הנבחרת.

בתוך כך, נמשכות ההכנות של נבחרת ישראל לקראת משחק הידידות מול נבחרת הונדורס שיתקיים ב-2.6 בניו יורק. בנבחרת הבהירו לשחקנים שאין שום שחרורים מהנסיעה ואת החופשות הפרטיות יעשו רק לאחר המשחק.

מי שלא יוכלו להשתתף במשחק הזה הם השוער דודו אוואט והחלוץ תומר חמד מכיוון שהמשחק האחרון של קבוצתם מיורקה במסגרת הליגה הספרדית יתקיים ב-31.5. 

אוואט (משה חרמון)
אוואט. ייעדר מהמסע לארה"ב? (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */