יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:09
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

"השביתה לא תיגמר? אשתגע ואגלח את השיער"

סנטר מכבי, שון ג'יימס, על שביתת השחקנים: "אסתפר ואראה כמו היקמן". בלאט לקראת בארסה בחמישי: "נצטרך לעשות משהו מיוחד כדי לנצח"

|
שון ג´יימס. חושש מהשביתה בליגה (חגי ניזרי)
שון ג´יימס. חושש מהשביתה בליגה (חגי ניזרי)

לאחר שחיברה שישה ניצחונות רצופים בשלב הטופ 16 של היורוליג, תגיע ביום חמישי האלופה הישראלית, מכבי תל אביב, אל קו הסיום של השלב במשחק מול ברצלונה בספרד, בתקווה שתצליח לקטוף את הכרטיס המיוחל לשלב ההצלבה ותתברג בין שמונה הקבוצות הטובות ביותר של השנה באירופה. 

בצל השביתה בליגה הישראלית ערכה היום (שלישי) מכבי את האימון האחרון שלה לפני ההמראה לברצלונה לטובת המפגש המסקרן והגדול מול אחת הקבוצות החזקות ביותר באירופה. הצהובים יודעים היטב כי ישנן מספר סיטואציות חיוביות שמשחקות לטובתם ואילו סיטואציות נוספות שעשויות לטרוף את הקלפים במקרה של הפסד לקטאלונים. לאורך כל השבוע האחרון דיברו במכבי על כך שהם תלויים בעצמם ובגישה זו מתכוונים גם להמריא לספרד.

"אנחנו צריכים לשחק חזק בברצלונה", אמר שון ג'יימס, "זו הקבוצה החזקה ביותר באירופה ולא עוד קבוצה טיפוסית, אנחנו יודעים זאת ומכבדים זאת. אנחנו זקוקים למשחק והיא לא ולכן נצטרך להיות מפוקסים אף יותר. בשל השביתה בליגה הישראלית יש לנו כמה ימים בלי כלום ואני מקווה שכל העניין יסתיים מהר".

ג'יימס המשיך לדבר על השביתה: "בסוף היום אני חושב שאם שחקן טוב אז הוא ישחק, זה הגיוני. אשתגע אם הליגה לא תיגמר בזמן, אני אגלח את כל השיער, אני אראה כמו ריקי היקמן. שיימצא פיתרון כבר כי הליגה גם ככה נדחתה בשבועיים. יש פה גם את השחקנים הלא מקומיים שרוצים לטוס לחופשת הקיץ".

"ברצלונה בכושר יוצא מן הכלל", הודה דייויד בלאט, "היא הוכיחה שהיא קבוצה מספר אח תבשלב הזה. יש לה סגל יוצא מן הכלל, המשכיות, מאמן יוצא מן הכלל, ניסיון רב וכמובן היא משחקת בבית. אנחנו צריכים לעשות משהו מיוחד בשביל לנצח. בדרך הפשוטה, הרגילה, יהיה קשה לנצח שם. אני חושב שאנחנו די מנוסים במשחקים קריטיים, עמדנו במצב הזה שבוע אחרי שבוע ועשינו את זה בצורה טוב מאוד. אני מאמין שפיסית ומנטאלית נגיע לשם במצב טוב, אבל צריך להתייחס לעובדה שהקבוצה שאנחנו משחקים מולה עילאית שניצחה את סיינה גם בלי שלושה מהשחקנים הכי טובים שלה".

שחקני מכבי ת&qout;א מתכוננים לברצלונה (חגי ניזרי)
שחקני מכבי ת"א מתכוננים לברצלונה (חגי ניזרי)
 

המאמן הוסיף: "השביצה עזרה תקופה מסוימת כי הורדנו עומס, אבל עכשיו זה כבר התחיל להפריע. לא רק בכושר משחק. אין פה שאננות או תירוצים, זה מפריע אבל לא יהיה תירוץ להופעה פחות טובה ביום חמישי. אנחנו עובדים טוב ומשקיעים באימונים כמו שצריך. לא צריך להתעסק בתוצאות האחרות כי קודם כל אנחנו לא שולטים בזה ודבר שני כל המשחקים באותו זמן.

בלאט דיבר על השביתה בליגה: "מישהו משחקני מכבי אמר את הדבר הכי חכם - 'למה אנחנו צריכים להסכים, זו ארץ דמוקרטית'. זו בכלל בדיחה מה שקורה. מה זו שביתה והקבוצות מתאמנות? איזו מן שביתה זו? זה רציני? מישהו חושב שהאנשים האלה רציניים? בעיניי כל הדבר הזה לא רציני כי לא שובתים באמצע העונה. זה משהו שלא עושים בשום מקום. מה שעושים עכשיו זה לא רק הרס לכדורסל פה, זה הרס לאנשים עצמם".

דייויד בלאט (חגי ניזרי)
דייויד בלאט. מה הוא מכין לקטאלונים? (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */