יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:38
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

גיא פניני: ידענו שצריך להתפוצץ, שיחקנו מדהים

מכבי באופוריה מה-58:101 על בשיקטאש. "חתומים על אחד הקאמבקים הגדולים באירופה", טענו בקבוצה. השחקנים נגד חוק 3 הצעירים. צפו בתקציר

|
פניני, אליהו ופלאניניץ´ חוגגים (יוסי ציפקיס)
פניני, אליהו ופלאניניץ´ חוגגים (יוסי ציפקיס)

"מכבי תל אביב חתומה על אחד מהקאמבקים הגדולים ביותר שנראו באירופה", כך טוענים בכירים במועדון הצהוב לאחר הניצחון הענק אמש (חמישי) על בשיקטאש במסגרת שלב הטופ 16 של היורוליג. חניכיו של דייויד בלאט הגיעו בידיעה כי הם חייבים לנצח כדי להמשיך ולשמור על מעמדם בבית אך איש לא צפה כי המשחק יהפוך לכל כך חד צדדי ושברוב שלבי המשחק מכבי תוביל בהפרשים גבוהים, כל זאת תוך כדי התרסקות טוטאלית של היריבה שאיבדה כל עניין ביורוליג כבר מזמן.

במכבי תל אביב אמנם בנו על ניצחון אך לא דמיינו כי בסיום התוצאה על הלוח תהיה 58:101 ותקבע כי כעת הכרטיס להצלבה מונח בידיים של הצהובים והם שולטים בגורלם, זאת מבלי שיתנגדו גם לעזרה של יתר הקבוצות הבכירות בבית. הערב תעקוב מכבי בדריכות אחר המשך המשחקים בבית בתקווה לחגוג העפלה רשמית היום.

פורוורד הקבוצה, גיא פניני, שהיה אף הוא אחד מהשחקנים הבולטים במשחק, סיפר על התחושות הטובות: "שיחקנו מהרגע הראשון בצורה מדהימה ושיחקנו בדיוק כמו שמכבי צריכה בנוקיה, עם מוטיבציה, ביחד ואז גם הקהל נכנס לעניינים ודחף אותנו כמו שאנחנו אוהבים. ככה זה גם נראה וככה זה צריך להיות כל שבוע. אני שמח שבמשחק כזה חשוב ידענו לבוא ולהתפוצץ".

פניני הוסיף: "האמנתי שהדברים יוכלו להיות בידיים שלנו, בגלל זה אנחנו פה, כל יום אנחנו עובדים קשה, מתאמנים, מנסים לשפר דברים וככל שהזמן עובר גם רואים את זה בגרף שאנחנו בעליה ושהגענו לשיא בזמן הנכון. עכשיו זה בידיים שלנו, אנחנו צריכים לנצח גם בברצלונה כי אני ממש לא רוצה להסתמך על כל מיני תוצאות אחרות, אנחנו נוסעים לשם כדי לנצח. הכל התחיל בניצחון על סיינה שנתן לנו את הפוש והתקווה שנצליח לעשות את זה, הצלחנו דרך המשחק ההוא לקחת את הקהל יחד איתנו והצלחנו".

צפו במכבי ת״א קורעת את בשיקטאש

במקביל, בעוד שהשביתה הגדולה ממאנת להסתיים ל-ONE נודע כי שחקני מכבי תל אביב אינם תומכים בהצעתה של מנהלת ליגת העל לרשום בטופס המשחק שלושה שחקנים צעירים בכל משחק ליגה נתון (מתחת לגיל 22) וכי הם חושבים שזה יפגע במעמד השחקן הישראלי הבכיר ולא יעזור לשפר אותו. הצהובים אמנם מעוניינים לסיים את השביתה ותומכים ברוב קולות בינם לבין עצמם בקבלת הפשרה של חמישה זרים בליגה, אך אינם מעוניינים שכחלק מהפשרה יוכנס חוק קידום הצעירים או לפחות לא מספר הצעירים.

השחקנים עצמם מתכוונים להופיע מחר למשחק מול בני הרצליה במסגרת המחזור בליגה, זאת כאשר אם מנגד לא תצליח היריבה להעמיד סגל של עשרה שחקנים יוכלו יושבי הראש של המועדונים להחליט במקום על ביטול המשחק בשל יחסי כוחות לא זהים ולא שוויוניים.            

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */