יום שני, 08.07.2024 שעה 05:48
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

אלי כהן לא לבד: נציגי גאידמק ושחקנים נגד ערן לוי

שחקנים בבית"ר בהלם מכך שהחלוץ הקליט את הפיזיותרפיסט ועשה "שכונה" בריצת ה-3,000, והסיכוי שיישאר נמוך. איך תסתיים הסאגה? היום נדע

|
ערן לוי. גם לחלק מהשחקנים נמאס (יוסי ציפקיס)
ערן לוי. גם לחלק מהשחקנים נמאס (יוסי ציפקיס)

האם ערן לוי סיים את דרכו בבית"ר ירושלים? מבחינת אלי כהן, כן. מחר (רביעי) יגיע השחקן לבירור עם היו"ר איציק קורנפיין ועם נציגו של ארקדי גאידמק, ישראל גולדשמיט. בפעם האחרונה שנפגשו השלושה בוועדת משמעת הבהיר איציק קורנפיין לערן לוי: "עוד פעם אחת וזה לא יסתיים בעונש".

אלי כהן מעדיף את לוי מחוץ לחדר ההלבשה כשלדעת רבים בקבוצה, במצב שנוצר ערן לוי לא יכול תרום להישארותה של בית"ר בליגה. "עם כל הרעש סביב ערן לוי הוא בסה"כ כבש 5 שערים העונה. חן עזריאל ואבי ריקן שלא משחקים כמוהו בשפיץ הבקיעו יותר ממנו. הוא לא תורם לאווירה בחדר ההלבשה, מה שחשוב עכשיו זה שהשחקנים יחשבו על בית"ר ולא על עצמם, את ערן כולם יודעים מה באמת מעניין", אמר גורם רשמי בבית"ר ירושלים.

בנוסף, בבית"ר הבינו כי ערן לוי מלכלך על המאמן אלי כהן בקרב אנשי תקשורת המקורבים אליו וישנו כעס מצד איציק קורנפיין על כך שהשיחות שלו עם ערן לוי מתפרסמות בתקשורת.

יתרה מזאת, בצוות המקצועי וגם בהנהלת הקבוצה לא אוהבים את ההתנהלות של ערן לוי שמפזר איומים על כך שהוא מתכוון להגיע מחר לבירור ולהעמיד את אלי כהן במקומו.

"איפה נשמע דבר כזה ששחקן מעז לומר שהוא יבוא להטיח באלי כהן את כל מה שהוא חושב עליו?" אומרים בקבוצה. המצב הזוי, אם איציק קורנפיין לא ישלח את ערן לוי הביתה הבלאגן רק יתחיל. בסביבתו של ערן לוי אומרים כי השחקן נחוש ללכת ראש בראש עם אלי כהן עד הסוף: "אם אני יושעה אפילו ממשחק אחד אני קם והולך, כמה אפשר לסבול?" אמר ערן לוי לחבריו. עוד הוסיף לוי בפני חבריו: "אין יותר לשתוק, אני רוצה הוכחה למה שאומרים. שייגמר מצידי, אני סובל מהשפלות, נמאס לי, אף אחד בקבוצה הזאת לא יעשה ממני צחוק".

אלי כהן וערן לוי (גיא בן זיו)
אלי כהן וערן לוי. ראש בראש (גיא בן זיו)
 

דבר נוסף שצריך לציין הוא כי יש משהו שמעצבן את אנשיו של ארקדי גאידמק וזה שערן לוי מציין בפני מקורביו שמאז שסדאייב הגיע לקבוצה הוא נדחק הצידה. הדברים הללו לא מצאו חן בקרב אנשיו של ארקדי גאידמק שמרגישים כי ערן לוי תופס את הצד של האוהדים במהלך שהחל כנגד הגזענות.

אחד הדברים שייבדקו ע"י איציק קורנפיין הוא האם הפיזיותרפיסט של הקבוצה, תומר בסן, פעל ע"פ הנוהל לפיו היחיד שמשחרר מאימונים הוא המאמן אלי כהן. גם חן עזריאל הודיע לפיזיותרפיסט שהוא סובל ממתיחה ברגל ובכל זאת התאמן כי זה מה שאלי כהן החליט.

ערן לוי טוען שהקליט שיחה עם תומר בסן שבה אומר הפיזיותרפיסט שהוא קיבל אישור מהמאמן שהחלוץ לא יתאמן למרות שבפועל הדבר לא באמת קרה, לפחות לא מבחינת אלי כהן. "יכול להיות שהפיזיותרפיסט הטעה את ערן לוי או פשוט מפחד לומר לו לאחר מעשה שהוא עשה טעות. מה שבטוח זה שאם ערן לוי היה פועל על פי הנוהל המקובל הוא היה מקבל שחרור מהמאמן אלי כהן", אומרים בבית"ר ירושלים.

ערן לוי ועמית בן שושן (גיא בן זיו)
ערן לוי ועמית בן שושן. יש עשן בלי אש? (גיא בן זיו)
 

שחקנים בהלם מכך שערן לוי הקליט את הפיזיותרפיסט של הקבוצה שאהוד מאוד עליהם ונחשב לדמות מוערכת בקרבם. "איך אפשר לתת אמון בשחקן שמקליט את אחד מהאנשים הכי ישרים בקבוצה?" אמר שחקן בקבוצה ל-ONE, "ערן לוי עושה כל הזמן טעויות, הדברים שהוא עושה מעולם לא היו אצלנו בקבוצה".

בלי קשר, בקבוצה כבר תקופה ארוכה לא מרוצים מהתנהלותו של ערן לוי שלדעת הצוות המקצועי ולא רק לדעתו של אלי כהן כבר מזמן איבד את החשק ולראייה אפילו איציק קורנפיין שוחח איתו על הנושא עוד לפני התקרית עם המאמן. בנוסף, שחקנים מספרים כי בריצת ה-3,000 מטרים שנערכה לקבוצה לפני מספר ימים הוא בקושי רץ ולטענת אנשים בבית וגן הוא אף עצר במהלך הריצה להשתין בצידי המגרש, דבר שלא נעלם מעיניו של המאמן אלי כהן.

ערן לוי בדרך לטאצ´דאון, קדאייב משקיף (גיא בן זיו)
ערן לוי. שחקנים בהלם מהתנהגותו (גיא בן זיו)
 

באימון שהתקיים יומיים לפני התקרית, הרגיש אלי כהן כי ערן לוי לא מתאמץ מספיק אך החליט להבליג. שחקנים בקבוצה כבר חושבים שלטובת בית"ר עדיף שערן לוי יעזוב כדי שהקבוצה תתרכז במשימה החשובה וזה להישאר בליגה.

מחר יידע ערן לוי מה יהיה עתידו בקבוצה. אם יצליח לשכנע את את אלי כהן שהוא טלית שכולה תכלת אז אולי אלי כהן ישתכנע לוותר לו, אך הסיכויים לכך נמוכים מאוד. הבעיה של ערן לוי היא שהסיפור האחרון הוא רק הקש ששבר את גב הגמל כי כבר תקופה ארוכה שכל אנשי הצוות המקצועי לא מרוצים מהתנהלותו.

בדף הפייסבוק של "הקומץ היציע המזרחי" שמוביל את את המחאה כנגד ארקדי גאידמק והנהלת הקבוצה פירסמו את מספר הטלפון של אלי כהן וקראו לאוהדים להציף אותו בהודעות תמיכה בערן לוי ובגנות המאמן שלטענת האוהדים שיתף פעולה עם ההנהלה בהבאת שני השחקנים המוסלמים לבית״ר.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */