יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:25

בנבחרת משוכנעים: המשחק בבלפסט יתקיים

ראשי הנבחרת שמעו מראשי ההתאחדות הצפון אירית כי השלג לא יביא לדחיית המשחק (21:45). אוואט יפתח: "הזמן שלו להחזיר". אוניל: "הדשא בסדר"

|
איתי שכטר וליאור רפאלוב. המשחק יתקיים (חגי ניזרי)
איתי שכטר וליאור רפאלוב. המשחק יתקיים (חגי ניזרי)

תחת קור מקפיא של 3- מעלות, נחתה אמש (ראשון) בסמוך לחצות נבחרת ישראל בבלפסט, שם תשחק הערב (21:45) מול נבחרת צפון אירלנד במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. המשלחת הופתעה לאחר שאף לא כלי תקשורת מקומי אחד ציפה לנבחרת בשדה התעופה.

בנבחרת הדגישו כי על פי הנתונים שיש בידיהם ואחרי שיחות עם ראשי ההתאחדות הצפון אירית, המשחק אמור להתקיים כמתוכנן ולשם כך נערכים בהתאם. 

בנבחרת מודעים לכך שניצחון מול הצפון אירים עשוי להחזיר את ישראל לתמונת הסיכוי להשיג את המקום השני בבית. חסרונו של חלוץ צפון אירלנד, קייל לאפרטי, בשל כרטיסים צהובים, הוא עוד אחד מאותן סיבות בגללן בנבחרת רוצים מאוד שהמשחק יתקיים כמתוכנן.

בשער הנבחרת ימשיך לקבל קרדיט דודו אוואט שסוחב עליו מטען כבד בדמות שער אומלל שספג באשמתו מול פורטוגל: "זה הזמן של אוואט להחזיר ולהביא נקודות", אמרו בנבחרת.

אלי גוטמן, שזכה למחמאות על דרך התנהלותו במשחק מול פורטוגל, מודע לכך שניצחון ייבסס את מעמדו לקראת המשך קדנציה נוספת.

אלי גוטמן. הנבחרת תחזור לתמונה? (שי לוי)
אלי גוטמן. הנבחרת תחזור לתמונה? (שי לוי)
 

בתוך כך, בצפון אירלנד ממשיכים במאמצים לקיים את המשחק. היום יערכו שופטי המשחק בדיקה במטרה לבדוק את תנאי הדשא ולהחליט לגבי קיומו של המשחק.

מאמן נבחרת צפון אירלנד, מרטין אוניל, התייחס לסיכויי קיום המשחק: "הייתי הבוקר על המגרש, הדשא בסדר, הוא לא חלק או דביק ואני לא מודאג, אני מאמין שהמשחק יתקיים".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */