יום שני, 08.07.2024 שעה 02:50

לוזון: הראינו שאפשר לתת פייט נגד מעצמות כדורגל

מאמן הצעירה מרוצה מהרמה ב-2:1 לגרמניה, אך לא מהתוצאה: "מתסכל, היינו שווים תיקו". גולסה: "חסרה רגל מסיימת". מאמן גרמניה: "והבה וגולסה הרשימו"

|
גיא לוזון (יוסי ציפקיס)
גיא לוזון (יוסי ציפקיס)

הנבחרת הצעירה של ישראל ערכה הערב (ראשון) את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתיערך בחודש יוני בישראל כשאירחה את הנבחרת המקבילה של גרמניה. לצערם של הכחולים-לבנים, כמו במשחק מול הולנד לפני ימים ספורים, המשחק הסתיים בהפסד, באותה תוצאה - 2:1.

הפעם הנבחרת הצעירה נקלעה לפיגור לאחר פנדל מפוקפק שהוענק לגרמנים ע"י השופט הבלגי. אייל גולסה דאג לשוויון עם הירידה למחצית, אבל בדקה ה-92, עמוק בתוך תוספת הזמן, בדומה לנבחרת הבוגרת מול פורטוגל, ספגה הצעירה שער מכריע והפסידה בפעם השנייה בשלושה ימים הפסידה.

מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, אמר בסיום: "זה מתסכל, הרבה יותר ממה שהיה מול נבחרת הולנד. אצל גרמניה כולם שחקני הרכב בבונדסליגה, כוכבי בונדסליגה. החבר'ה שלנו נתנו פייט במשחק שני תוך שלושה ימים, בעוד הם התכוננו רק אלינו. זה מאוד מאכזב ומתסכל, היינו שווים תיקו, היינו יכולים להבקיע במחצית הראשונה וגם בשנייה ולא הלך".

עם זאת, לוזון מרוצה מהיכולת והעמידה מול אחת הנבחרות החזקות באירופה: "מה שחשוב מבחינתי היה לבוא בשני המשחקים האלה נגד מעצמות הכדורגל ולדעת שאנחנו יכולים לתת להם פייט. אני מאוד מעודד לקראת היורו, את הליקויים נתקן. יש הרבה סיבות להיות מעודדים למרות ההפסד. כל שחקן נתן את כל כולו ואין לי טענות, הם נתנו את המקסימום בשני המשחקים, נכון להיום זה לא הספיק אבל נעשה הכל כדי שביורו זה יספיק".

לגבי השיטה של הנבחרת אמר המאמן: "אנחנו לא יכולים להיות דומיננטיים בהחזקת כדור מול גרמניה, איטליה ואנגליה, אנחנו צריכים להיות מאורגנים בהגנה, לצאת למתפרצות ולהיות קטלניים בהתקפה".

גולסה אחרי השער (יוסי ציפקיס)
אייל גולסה מבואס. אפשר להבין אותו (יוסי ציפקיס)
 

מי ששימש כקפטן הנבחרת מול הגרמנים, אייל גולסה, אמר בסיום: "מבאס. זו פעם שנייה שזה קורה לנו, נצטרך להתכונן ולעבוד על הדברים בהם היינו פחות טובים. היה לנו משחק ממש טוב והיו לנו מצבים של 100 אחוז גול שלא ניצלנו. אני מקווה שביורו ננצל אותם ונבוא יותר טובים משבאנו".

על יכולתו האישית ועל כך שזכה למחמאות ממאמני הולנד וגרמניה אמר הקפטן: "מחמיא לי שהמאמנים מחמיאים, אבל אני מבואס בגלל ההפסד. אני מאמין שנבוא טובים ליורו ונעשה תוצאות טובות, אני בטוח שכל מי שראה את המשחק התרשם לטובה. רק חסרה הרגל המסיימת ואני מקווה שביורו נעשה את זה".

המאמן הגרמני ריינר אדריון החמיא לנבחרת ישראל: "ישראל יריבה מאוד חזקה. הם מאורגנים טוב והם עבדו טוב בהתקפה. אנחנו שמחים לנצח. זו הפעם האחרונה שאנו מכינים את הנבחרת ליורו, יש לנו נבחרת טובה". כשנשאל מי הרשימו אותו בנבחרת ישראל אמר המאמן הגרמני: "מספר 10 (גולסה) ומספר 4 (והבה) שיחקו חזק וטוב. יש לכם נבחרת טובה".

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */