יום שישי, 05.07.2024 שעה 07:34

דאבור: מתכוננים כבר שנתיים, תראו נבחרת נחושה

חלוץ מכבי ת"א והנבחרת הצעירה דיבר על הכל לפני המשחק מול גרמניה ב-19:30 (חי ב-ONE, כניסה בחינם): "מקווה שגאים בי". צפו בראיון

|
מונס דאבור באימון לקראת גרמניה (משה חרמון)
מונס דאבור באימון לקראת גרמניה (משה חרמון)

הנבחרת הצעירה תארח את נבחרת גרמניה הערב (ראשון) ב-19:30 למשחק ידידות נוסף לפני רגע האמת ביוני, ביורו 2013. חניכיו של גיא לוזון שהפסידו להולנדים, ינסו להילחם ולהוכיח שמקומם בטורניר, ראוי.

המשחק יועבר אליכם בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 וגם מול גרמניה הכניסה למשחק היא בחינם. אחד משחקני המפתח של גיא לוזון הוא שחקנה של מכבי ת"א, מונס דאבור. שחקן שקט שלא מרבה להתראיין, שהתייחס למפגש הקרוב, לקהל הרב שהגיע ותמך מול ההולנדים וגם לקבוצתו שמתקרבת בצעדי ענק לזכיה באליפות.

"יש תחושת פספוס מהמשחק מול הולנד, אבל מצד שני אנחנו יכולים להיות מעודדים מהיכולת שהצגנו ואיך שעמדנו ואני מקווה שעד היורו נהיה ממש מוכנים", כך אמר דאבור על המשחק. לשאלה מה חסר לנבחרת, אמר דאבור: "לא יודע מה חסר, אבל אנחנו בסדר גמור, מאמינים בעצמנו, מתאמנים חזק, אנחנו כל הזמן רוצים ללמוד ולהשתפר, לא חסר לנו משהו".

אפשר להפתיע את נבחרת גרמניה? "נבחרת גרמניה אחת החזקות, אבל גם הולנד באותה הרמה. אף אחד לא האמין שנעמוד טוב מול הולנד ונציג את מה שהצגנו, אני מקווה שנבוא דרוכים ונציג אותו דבר ואני מאמין שנפתיע. אני שמח שאנשים הגיעו ועודדו את הנבחרת. אני מודה לכל אחד שהגיע ואני מקווה שימשיכו להגיע במשחקים הבאים, בשבילנו זה מאוד חשוב לשחק מול קהל מקומי, זה דוחף אותנו מאוד".

דאבור: קורא לקהל לבוא לעודד אותנו
לשאלה איזו נבחרת נראה ביורו, אמר: "תראו ביורו נבחרת נחושה ודרוכה מאוד. עומדת חזק, אנחנו כבר שנתיים מתאמנים ומכינים את עצמנו ואני מקווה שנבוא כך ונעשה את מה שאנחנו יכולים".

על כך שהיורו זו במה עבור השחקנים, אמר דאבור: "היורו במה מאוד רצינית לכל שחקן, אבל בסופו של דבר אני חושב שבנבחרת שלנו לאף אחד אסור לחשוב על עצמו, כי אם זה יקרה לא נצליח, כל אחד צריך לחשוב על ביחד וזה גם מה שאפיין אותנו עד עכשיו ואני מקווה שזה ימשיך ביורו ובסופו של דבר ככה כל אחד ירוויח".

מונס דאבור ומוחמד כליבאת (משה חרמון)
מונס דאבור ומוחמד כליבאת (משה חרמון)
 

על קבוצתו, מכבי ת"א ועל כך שהוא לא מקבל דקות משחק רבות, אמר דאבור: "אני פה בנבחרת, לא מעניין אותי כלום חוץ מהנבחרת. אני לא חושב על מכבי ומה שקורה שם. אני בנבחרת ומתעסק רק בזה. קודם שתיגמר העונה ואז נדע הכל". מה יש לאוהדי סכנין ממך, זה בגלל שאתה מנצרת? "לא יודע אם רק בגלל שאני מנצרת. לכל אחד מותר להגיד את מה שהוא רוצה ואני פה בנבחרת ולא מתעסק בזה כבר. אלו רגעים לא קלים בכלל, אבל צריך לחיות עם זה, אני שחקן כדורגל".

דאבור הוסיף: "עוד מוקדם לדבר על אליפות. זה מוסיף לביטחון אבל אני חושב שזה עוד מוקדם, אז צריך להמשיך במומנטום ואני מקווה שיהיה בסדר". באופן אישי, סיפר על עצמו דאבור: "אני לא אוהב לדבר, אנשים אומרים שאני ביישן ואוהב את הלבד קצת. סך הכל אני כמו כל בן אדם אחר. אני בן אדם שקשור מאוד למשפחה שלי וקרוב לדת שלי, אני כמעט מקדיש את כל החופש שלי למשפחה שלי ולבית. אני מקווה שגאים, באים לראות אותי במשחקים". דאבור סיכם: "כל מי שהגיע להולנד היה גאה, שימשיכו לבוא לעודד. שתי הנבחרות נמצאות בבית השני ואם נפגוש אותן שוב, זה יהיה הישג ענק לנבחרת".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */