יום רביעי, 03.07.2024 שעה 04:02
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

שרמאדיני: מכבי מחפשת נקמה, יהיה קרב גדול ביוון

רגע לפני המשחק בשישי ב-21:00 (שידור ב-ONE), סנטר אולימפיאקוס ואקס מכבי מדבר: "מתגעגע לתל אביב. נותרו לי חברים רבים בישראל אבל אני מרוצה"

|
שרמאדיני מול האקסית (יוסי ציפקיס)
שרמאדיני מול האקסית (יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב או אולימפיאקוס, מי תהיה הקבוצה שתצא ביום שישי ב-21:00 עם ידה על העליונה ותעשה צעד גדול בדרך לשלב ההצלבה של היורוליג? אם האלופה הישראלית תצליח להפתיע את היוונים בפיראוס ותנצח ביותר מנקודה את המפגש המסקרן היא עשויה להרוויח את מקומה בשלב הבא ובין היתר גם לקנות את עולמה לאחר פתיחת הטופ 16 המאכזבת.

המשחק של מכבי ת"א, כמו כל משחקיה ביורוליג, יועבר באתר ONE בשידור ישיר בחינם וללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

לכבוד המשחק הלוהט ביותר של העונה העניק ל-ONE שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב ושחקנה הנוכחי של אולימפיאקוס, גיורגי שרמאדיני, ראיון קצר בו סיפר על שביעות הרצון מהמעבר ליוון וגם על ההתאקלמות שלו במדינה אותה הוא מכיר היטב. בנוסף דיבר על הגעגועים והאהבה לישראל ולחברים הרבים שהשאיר בארץ.

שרמאדיני היה למעשה הרכש הראשון של הצהובים בסיום העונה שעברה אחרי שחתם ממש בתחילת הקיץ על חוזה במועדון. בעונה שבה הסנטר המרכזי של מכבי, שון ג'יימס, הציג יכולת נהדרת והגיאורגי מיעט לשחק ומהר מאוד הוחלט במועדון הצהוב לשחרר אותו ולהחתים במקומו סנטר צעיר שייחשב כהשקעה לשנים הבאות.

שרמאדיני שוחרר כבר בסיום שלב הבתים הראשון לאחר שהיה מאוכזב ממעמדו ומחוסר הדקות להן זכה, ומיד לאחר מכן השלים את המעבר אל שורותיה של לא אחרת מאלופת אירופה הגדולה, אולימפיאקוס. במפגש הקודם מול מכבי בסיבוב הראשון של שלב הטופ 16 הוא כבר הספיק להוכיח מה היא הפסידה כאשר שיחררה אותו, בעיקר לאור העובדה שדרקו פלאניניץ' הצעיר עדיין לא יכול לספק את הסחורה במעמדים הללו.

שרמאדיני (חגי ניזרי)
שרמאדיני באימון של אולימפיאקוס בנוקיה (חגי ניזרי)
 

תחילה סיפר שרמאדיני על תקופת המעבר ליוון: "אני מרגיש מאוד בנוח ביוון, באמת מרגיש מצוין. שנתיים קודם לכן כבר גרתי ביוון ושיחקתי פה כשהייתי חלק מהסגל של פנאתינאיקוס ככה שהכל פה מוכר לי. אני נהנה להיות חלק מהמועדון הזה שזכה בעונה שעברה באליפות אירופה. אני  אוהב את יוון אבל יש בי גם געגוע לתל אביב כי בכל זאת נותרו לי הרבה מאוד חברים בישראל. התקופה הקצרה שהייתה לי שם הייתה טובה מאוד בכל מה שקשור לחברה והמדינה ובהחלט יש בי געגוע".

ולמה הוא בחר ביוון? "אולימפיאקוס היא קבוצה ענקית וטובה, יש לנו כאן סגל מצוין עם שחקנים נהדרים ויש פה צוות מקצועי שעובד קשה כל השנה. מתייחסים אליי טוב, דואגים לי ואני שמח שאם כבר עברתי למועדון אחר אז זה למועדון כל כך גדול כמו אולימפיאקוס".

לקראת המשחק המסקרן והגדול מול מכבי הבהיר הסנטר עד כמה הוא מחכה למפגש: "אני מחכה לו בקוצר רוח. ניצחנו במפגש הקודם ואני מקווה שגם הפעם נצא עם ידינו על העליונה. זה לא יהיה משחק פשוט כי שתי הקבוצות יבואו להילחם ויהיה משחק ברמה גבוהה. מכבי השתפרה מאז הסיבוב הראשון, יש לה כבר ארבעה ניצחונות רצופים ואין לי ספק שהיא תרצה לסגור איתנו חשבון על הניצחון שלנו במגרש הביתי שלנו".

גיורגי שרמאדיני עם כיפה (חגי ניזרי)
גיורגי שרמאדיני מתחבר למדינה בתקופתו במכבי (חגי ניזרי)
 

שרמאדיני הוסיף"אנחנו מתכוננים למשחק הזה כמו המשחק הכי חשוב שיש. אנחנו עובדים קשה מאוד העונה הזו כדי להצליח. יהיה קרב גדול, זו הדרך הכי נכונה להגדיר את זה כי אנחנו לא יכולים להפסיד בבית משחק כל כך חשוב. אם מכבי תנצח מעל נקודה הפרש היא עשויה לתפוס את המקום שלנו וזה לא משהו שאנחנו רוצים, אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לשמור את הניצחון בבית שלנו".

כשנשאל האם הוא חושב שמכבי עשתה טעות כאשר ויתרה עליו בסיום שלב הבתים הראשון הוא השתתק לכמה שניות ואז ענה באלגנטיות: "אני חושב שזו שאלה שצריך לשאול את המאמן דייויד בלאט. לא אני יכול לענות על זה, אני לא חושב שזה ראוי. אגב, אם אתם שואלים אותו לא אכפת לי אם תעדכנו אותי אחר כך, אשמח לדעת את התשובה". 

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */