יום רביעי, 03.07.2024 שעה 18:09

אבו סלאח וכליבאת חוגגים ניצחון גדול (חגי ניזרי)

כליבאת נתן לסכנין 1:2 בב"ש, שהסתבכה בתחתית

אחרי 5 משחקים ללא ניצחון, החלוץ כבש צמד (5 ו-87) והעניק לבלבול 3 נק' בבכורה בליגה. פלצ'וק כבש לב"ש. אלישע יצא בליווי משטרתי. צפו בתקציר

יום שבת, 16/03/2013, 18:00אצטדיון וסרמיל - 1700 צופיםליגת העל - מחזור 27
בני סכנין
שער מוחמד כליבאת (5)
שער מוחמד כליבאת (87)
הסתיים
1 2
שופט:(ציון: 16)
שער ניקולאס פלצ'וק (38)
הפועל ב"ש
ליגת העל 12-13
 פלייאוף עליון 
8030-7836מכבי ת"א1
6733-6236מכבי חיפה2
5845-4736הפועל ת"א3
5540-5036בני יהודה4
5338-4536עירוני ק"ש5
4050-3136הפועל ניר רמה"ש6
 פלייאוף תחתון 
4340-3833מ.ס אשדוד1
4139-3233הפועל ב"ש2
3945-3633הפועל חיפה3
3954-4433בית"ר ירושלים4
3748-3933הפועל עכו5
3749-3133בני סכנין6
3550-3833מכבי נתניה7
3047-3733הפועל ר"ג8
לוח משחקים
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 1
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • 0 - 3
  • מכבי נתניה
  • מ.ס אשדוד
  • 2 - 1
  • הפועל עכו
  • מכבי ת"א
  • 0 - 1
  • הפועל ניר רמה"ש
  • בית"ר ירושלים
  • 2 - 1
  • הפועל ר"ג
  • מכבי חיפה
  • 0 - 1
  • בני יהודה
הרכבים וציונים
 
 

בני סכנין רשמה הערב (שבת) ניצחון ליגה ראשון מזה כחודש וחצי כשגברה בבאר שבע על הפועל המקומית 1:2 במשחק שפתח עבור שתי הקבוצות את הפלייאוף התחתון. מוחמד כליבאת היה האחראי על הניצחון כשכבש צמד בבכורה המחודשת של מרקו בלבול כמאמן סכנין בליגה בעוד ב"ש רשמה הפסד חמישי ברצף והיא רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום.

סכנין הגיעה למשחק אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, כשבארבעה האחרונים הקבוצה גם לא כבשה. אך כליבאת, שכבש צמד גם ב-2:2 בטדי (המשחק האחרון בו סכנין כבשה), עשה זאת גם הפעם.

זה התחיל כבר בדקה החמישית כשכליבאת העלה את קבוצתו ליתרון מוקדם. ניקולס פלצ'וק הצליח לאזן בדקה ה-38, אך כשהיה נראה שהקבוצות יסתפקו בנקודה היה זה כליבאת שכבש את שער הניצחון בדקה ה-87 והנחיל לב"ש הפסד נוסף, שמעמיד בסימן שאלה גדול את יכולתם של אלישע לוי וחניכיו להישאר בליגה בתום העונה.

בעקבות הניצחון עלתה סכנין למקום ה-11 כשבמאזנה 29 נקודות, אחת פחות מב"ש שנמצאת במקום העשירי, מרחק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום המאיים.

צפו בב"ש מפסידה בפעם החמישית ברצף

אלישע לוי: אנחנו חייבים להאמין שנישאר בליגה
בסיום המשחק כמה עשרות אוהדים חיכו מחוץ לאיצטדיון ודרשו מאלישע לוי להתפטר. המאמן עם ליווי משטרתי מהמגרש. בב"ש צירפו לצוות המאמנים את אמנון בידני, פסיכולוג מנטלי, שיתחיל לעבוד השבוע עם שחקני הפועל ב"ש.

בלבול: הניצחון הגיע לנו בזכות

אלישע אמר בסיום: "אנחנו עשינו לעצמנו את החיים קשים. היו לנו הרבה הזדמנויות לצאת מזה ולא ניצלנו אותן, למרות ששיחקנו יותר טוב והגענו להזדמנויות, צריך לדעת לנצל את המצבים. כשאתה בא לסוג כזה של משחק ולא מנצח אז אתה לא יכול גם להפסיד אותו, אתה לא יכול לקבל שער ממתפרצת כזו כמו שקיבלנו. נצטרך לשנות מערכים כדי לקחת נקודות גם אם זה על חשבון של לשחק פחות כדורגל אם צריך. אנחנו חייבים להאמין שנישאר בליגה, באר שבע זה מקום מאוד יקר ונצטרך לעשות כל מה שנדרש כדי להביא את הקבוצה לחוף מבטחים".

שחקני סכנין חוגגים בסיום המשחק (חגי ניזרי)
שחקני סכנין חוגגים בסיום המשחק (חגי ניזרי)
 

מאמן בני סכנין, מרקו בלבול: "באנו במצב קשה מאוד עם הרבה פצועים, נפצע לנו שחקן שהוא קשר אחורי ולכן נאלצנו לשחק עם קשרים התקפיים על המגרש. הניצחון הגיע לנו בזכות, השחקנים עשו עבודה יוצאת מהכלל. הדרך שלנו עוד ארוכה למרות הניצחון היפה והמחמאות. התחתית מסובכת מהרגע שהתחיל הפלייאוף, לכולם יהיה קשה אבל אם נבוא עם אותה גישה, בסופו של דבר נשיג את המטרה. חזרתי לאמן אחרי 7 חודשים, מצאתי סגל מאוד קצר, לא מאוזן\ עם פצועים, הגענו למשחק עם שחקני נוער, אבל אני יודע שלבחורים האלה יש אופי ומוטיבציה אדירה וחשוב להם שסכנין תישאר בליגת העל, גיליתי קבוצה עם הרבה אמורה ביכולת שלה".

מחצית ראשונה
דקה 1: אלון יפת הוציא את המשחק לדרך לעיני 1,700 צופים בווסרמיל. טרם המשחק ערכו עודד גביש ועידו אקסברד חימום מאחורי השער, בנפרד משאר שחקני הספסל של המארחת.

דקה 5 - 0:1 לסכנין: פתיחה סוערת למשחק, כאשר מתפרצת קטלנית של האורחים מצאה את ההגנה של ב"ש עם המכנסיים למטה. כדור עומק נפלא של באסם גנאים חתך את ההגנה של ב"ש והגיע לירו בלו באגף שמאל, החלוץ העביר מסירה לכליבאת שנותר חופשי מול אוסטין אג'ידה והכניע את הניגרי, שהצליח רק לגעת בכדור, אך לא מנע ממנו להתגלגל פנימה. תוך חמש דקות דאג כליבאת לשבור בצורת של ארבעה משחקים של קבוצתו.

כליבאת כובש את שער היתרון של סכנין (חגי ניזרי)
כליבאת כובש את שער היתרון של סכנין (חגי ניזרי)
 

דקה 13: ב"ש הגיעה להזדמנות ראשונה במשחק כאשר קרן של תומר סויסה משמאל מצאה את גזל מחוץ לרחבה, הקשר הכניס כדור עומק נהדר לקהת שבעט בחוזקה, אך הכדור נהדף ע"י הגנת סכנין.

דקה 16: המארחים החלו ללחוץ מעט על שערו של קנדיל והפעם ניסה אוסיאקו את מזלו בבעיטה מ-25 מטרים, אך הכדור עלה מעל לשער.

עידן ויצמן ומרקו בלבול (חגי ניזרי)
עידן ויצמן ומרקו בלבול (חגי ניזרי)
 

דקה: 19: אלון יפת נכנס גם הוא לעניינים, כששלף כרטיס צהוב לאבירם ברוכיאן אחרי תפיסה בחולצה ומיד לאחר מכן הראה את הכרטיס הצהוב גם לבאסם גנאים.

דקה 30: רביד גזל היה המוצהב השלישי במשחק. מיד לאחר מכן אימורו לוקמן ניסה בעיטה מ-30 מ' אך הכדור, שלא היה מדויק מספיק, הגיע למזלו של הקשר לאחמד קסום בסוג של בישול, הקוון נשאר עם הדגל למטה וקסום מצא את עצמו לבדו מול אג'ידה, אך מ-10 מטרים בעט החלוץ גבוה מעל לשער. החמצה גדולה של קסום. עם זאת, למזלו הרע של לוקמן, הוא נפצע במהלך הבעיטה.

ניקולס פלצ´וק מול אימורו לוקמן (חגי ניזרי)
ניקולס פלצ´וק מול אימורו לוקמן. הקשר נפצע והוחלף (חגי ניזרי)
 

דקה 35: לוקמן לא הצליח להתאושש מהפציעה ובלבול נאלץ להחליפו - מחמוד עבאס נכנס במקומו.

דקה 38 - 1:1 בווסרמיל: המארחת הצליחה לאזן ושברה בצורת משלה לאחר 238 דקות ללא שער זכות. אופיר דוידזאדה קיבל כדור באגף שמאל, העביר אחורה לרועי קהת שהגביה למרכז הרחבה וניקולס פלצ'וק התרומם לנגיחה מתוך תיבת החמש ולא הותיר לקנדיל שום סיכוי.

ניקולס פלצ´וק חוגג את שער השוויון של ב&qout;ש (חגי ניזרי)
ניקולס פלצ´וק חוגג את שער השוויון של ב"ש (חגי ניזרי)
 

דקה 44: המארחת הייתה קרובה מאוד לעלות ליתרון לפני ההפסקה, אך שתי החמצות גדולות מנעו זאת. זה התחיל עם רועי קהת הפעלתן, שקיבל כדור באגף שמאל והעביר מסירת רוחב לתומר סויסה, שניסה לכבוש עם העקב, אבל קנדיל הדף את הכדור לקרן. סויסה עצמו העביר את כדור הקרן לפטריק אוסיאקו, שניסה להכניע את קנדיל בבעיטה מקצה הרחבה, אבל הכדור הנהדר שיצא מהרגל שלו נעצר בקורה. על הריבאונד עט פלצ'וק, שניסה לנגוח כדור קשתי, אבל הוא יצא החוצה והקבוצות ירדו להפסקה כשהתוצאה 1:1.

מחצית שנייה
דקה 56: הזדמנות מצויינת לב"ש לעלות ליתרון כאשר רביד גזל ניסה בעיטה מ-20 מטרים, הכדור שלו לא הלך לכיוון המסגרת אך הגיע לתומר סויסה שהסתובב על המקום ובעט, אבל מחמוד קנדיל ירד טוב והדף לקרן. דקתיים לאחר מכן היה אביתר אילוז למוצהב הרביעי במשחק, לאחר עבירה על עלי עותמאן.

באסם גנאים מול רביד גזל (חגי ניזרי)
באסם גנאים מול רביד גזל (חגי ניזרי)
 

דקה 62: אלישע לוי ערך חילוף ראשון בבאר שבע כשהוציא את אבירם ברוכיאן והכניס במקומו את סיראז' נסאר.

דקה 67: ירו בלו ראה גם הוא את הכרטיס הצהוב מאלון יפת. דקה לאחר מכן חילוף שני בב"ש כשעידו אקסברד החליף את תומר סוויסה.

דקה 72: הבאר-שבעים שוב היו קרובים לשער לאחר התקפה נהדרת. עידו אקסברד המחליף העביר כדור עומק לפלצ'וק בתוך הרחבה, החלוץ הוריד אחורה לסיראז' נסאר שבעט מ-16 מטרים, מעל משקוף שערו של קנדיל. דקה לאחר מכן נכנס גם פלצ'וק לפנקסו של אלון יפת.

פלצ´וק מול אחמד קסום (חגי ניזרי)
פלצ´וק מול אחמד קסום (חגי ניזרי)
 

דקה 78: חילוף שני ומעניין בסכנין כשדיא סבע נכנס במקום מחמוד עבאס, שכזכור נכנס רק בדקה ה-35, במקום אימורו לוקמן. ראוי לציין שהיה זה חילוף מקצועי ועבאס לא נפצע.

דקה 79: מהלך נפלא של פלצ'וק באגף שמאל במהלכו הוא עבר שני שחקנים של סכנין והעביר כדור רוחב לנסאר, שהיה חופשי לגמרי עשרה מטרים מהשער, אך בעט מעל למשקוף. באותה דקה חילוף שלישי בב"ש כשרועי קהת יצא והחליף אותו לוטם זינו, שחוגג היום יומולדת 21.

דקה 87 - 1:2 גדול לסכנין: עלי עותמאן כבש שלוש דקות לסיום את מה שככל הנראה יהיה שער הניצחון של האורחים. דיא סבע המחליף העביר כדור עומק לכליבאת, שבעט מ-16 מטרים לפינה הימנית של אג'ידה והשלים צמד אישי.

כליבאת רץ לחגוג אחרי השני של סכנין (חגי ניזרי)
כליבאת רץ לחגוג אחרי השני של סכנין (חגי ניזרי)
 

דקה 89: כובש הצמד, כליבאת, הוחלף על-ידי פייר אמבמבה. לפני סיום המשחק קיבל גם עותמאן כרטיס צהוב מאלון יפת. סכנין עוד הייתה קרובה לשער שלישי עד לסיום, ב"ש לעומתה לא הצליחה ליצור מצבים מסוכנים ונכנעה בפעם החמישית ברצף, כאשר עם השריקה ליוו אוהדי ב"ש את קבוצתם בקריאות בוז

הפועל ב"ש: אוסטין אג'ידה, אופיר דוידזאדה, בויאן מרקוביץ', וויליאם סוארס, אביתר אילוז, פטריק אוסייקו, רביד גזל, רועי קהת (לוטם זינו, 79), אבירם ברוכיאן (סיראז' נסאר, 62), ניקולאס פלצ'וק ותומר סוויסה (עידו אקסברד, 68).

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מוחמד זבידאת, עידן ויצמן, עלאא אבו סאלח, באסם גנאים, אימורו לוקמן (מחמוד עבאס, 35 (דיא סבע, 78)), חמד גנאים, מוחמד כליבאת (פייר אמבמבה, 89), אחמד קסום וירו בלו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו