יום שני, 01.07.2024 שעה 17:57

ג'וקוביץ' בחצי מול דל פוטרו, שהדיח את מארי

אינדיאן וולס: הסרבי רשם ניצחון 22 ברצף עם 3:6 ו-1:6 חלק על טסונגה. הארגנטינאי גבר 7:6, 3:6 ו-1:6 על הסקוטי. ווזניאקי מול שראפובה בגמר הנשים

|
ג´וקוביץ´ והפנים החתומות מול טסונגה (רויטרס)
ג´וקוביץ´ והפנים החתומות מול טסונגה (רויטרס)

המדורג ראשון בעולם, נובאק ג'וקוביץ', וחואן מרטין דל פוטרו, השלימו הלילה (בין שישי לשבת) את תמונת חצי הגמר בטורניר אינדיאן וולס. ג'וקוביץ' השיג את הניצחון ה-22 ברציפות בסבב כשהביס בקלילות תוך 54 דקות את ג'ו וילפריד טסונגה 3:6 ו-1:6. הסרבי שמט רק חמש נקודות על הסרב שלו ושבר את הצרפתי ארבע פעמים בדרך לחצי הגמר.

"התמקדתי במשחק שלי שהיה טוב ולא חשבתי על מצבו של יריבי, התמקדתי בלא לתת לו שום הזדמנות לנקודת שבירה או איזה צ'אנס להאמין שהוא יכול להיכנס למשחק. עבדתי היום על הצד המנטלי ואני מרוצה", אמר נולה בסיום. מאז ההפסד לסאם קווארי בטורניר ברסי בפאריס בשנה שעברה, הראשון בעולם לא נוצח וזכה באליפות סוף השנה, אליפות אוסטרליה וטורניר דובאי. באינדיאן וולס הוא זכה ב-2008 ו-2011.

בחצי הגמר יחכה לו הארגנטינאי, חואן מרטין דל פוטרו, שחולל הפתעה על הנייר כששלח הביתה את השלישי בעולם, אנדי מארי, אחרי 7:6 (7:5), 3:6 ו-1:6. זה בסה"כ הנצחון השני של דל פוטרו על מארי מתוך שבע מפגשים ביניהם. מול ג'וקוביץ' יעלה הארגנטינאי בפיגור 8:2 במאזן המפגשים בין השניים.

הסקוטי זכה בשובר השוויון של המערכה הראשונה שהיתה מאוד צמודה, אבל הפסיד בקלות את משחקון ההגשה שלו בתחילת המערכה השנייה ומשם הלך והדרדר. דל פוטרו השתלט על המשחק, מארי נעלם ונשבר שלוש פעמים במערכה השלישית, כשיריבו משלים את ניצחונו החשוב בשעתיים ו-33 דקות.

עבור מארי שהודח פעמיים בסיבוב הראשון באינדיאן וולס בשנתיים האחרונות מדובר באכזבה היות ואם היה מגיע לגמר, היה מדיח את רוג'ר פדרר מהמקום השני בעולם.

דל פוטרו נפרד ממארי (רויטרס)
דל פוטרו נפרד ממארי (רויטרס)
 

"נלחמתי חזק על המערכה הראשונה ואז נשברתי ולא הצלחתי לשבור בחזרה עד סוף המשחק, היו לי הזדמנויות, אבל הוא שיחק הרבה משחקים השנה והיה עם בטחון ברגעים החשובים", סיכם מארי את ההפסד.

ווזניאקי בגמר הנשים
קרולין ווזניאקי, שכבר רחוקה מהצמרת כשנה וחצי, עלתה לגמר האינדיאן וולס אחרי ניצחון בקרב מרתוני מול המדורגת 4 בטורניר, אנג'י קרבר, 6:2, 4:6 ו-5:7. הדנית עולה לגמר שלישי בארבע השנים האחרונות בטורניר בו זכתה ב-2011.

אחרי חלוקה בשתי המערכות הראשונות, ווזניאקי כבר הוליכה 1:4 ו-3:5 במערכה השלישית, אבל קרבר שחוזרת לעצמה אחרי פתיחת עונה חלשה מלווה בכאבי גב, חזרה כל פעם מהקבר והשוותה לבסוף ל-5:5. ווזניאקי שמרה ל-5:6 ושברה במשחקון הבא בדרך לגמר.

"הייתי צריכה לסיים את זה קודם, אבל היא נלחמה וחזרה, איכשהו הצלחתי לשמור על ההגשות שלי שוב ולנצח", אמרה ווזניאקי שתחכה בגמר לאלופת 2006, מריה שראפובה, שגברה על מריה קרלינקו בדרבי רוסי 4:6 ו-3:6. קרילנקו במדורגת 13 בעולם נצמדה לשראפובה בתחילת כל מערכה, אבל בשלב מסוים שראפובה העלתה הילוך וניצחה.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */