יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:09

בלאט: השחקנים מתו על הפרקט, רחוקים מלעלות

שמחה במכבי אחרי ה-79:80 על חימקי. המאמן: "רוט, קיינר מדלי ופלאניניץ' הביאו ניצחון. עדיין לא עלינו". יוגב אוחיון: "החלום ממשיך". צפו בתקציר

|
שחקני מכבי חוגגים בנוקיה (יוסי ציפקיס)
שחקני מכבי חוגגים בנוקיה (יוסי ציפקיס)

עם המון דם, יזע ודמעות, מכבי תל אביב סימנה עוד 'וי' בדרך להעפה אפשרית וסנסציה ענקית ביורוליג.

ברגעים מכריעים צריך יכולת אך בעיקר הרבה אופי וזה מה שהביאו הצהובים לנוקיה. יחד עם האנרגיות של הקהל הקבוצה של דייויד בלאט הצליחה להשיג 79:80 חשוב מאין כמותו.

השמחה בנוקיה היתה אדירה בסיום ובצדק. מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט אמר בסיום: "מורן רוט, ניק קיינר מדלי ודרקו פלאניניץ' עם אנרגיות ועם הגנה לוחצת ומחוייבות להוציא את כל מה שיש לנו. אמרתי שאנשים צריכים להיות מוכנים למות על המגרש וזה מה ששלושתם עשו והביאו לנו את הניצחון".

לגבי ניצחון ביוון ואפשרות אולי להגיע למקום השני אמר: "בואו נירגע. כמו שאמרתי אחרי ההפסדים בסיבוב הראשון, שזה כואב וקשה אבל אנחנו לא מחוץ למירוץ עדיין. אני אומר עכשיו שאנחנו עדיין לא עלינו, אנחנו רחוקים מזה. לנצח ביוון זה דבר קשה ביותר במיוחד אחרי הניצחון שלהם היום. הניצחון שלנו מקנה לנו אפשרות לנצח כל שני משחקים מתוך השלושה הבאים. עדיף שזה יהיה שבוע הבא אבל יש לנו כמה אפשרויות".

צפו: מכבי מסמנת וי על חימקי

גארד מכבי ת"א, יוגב אוחיון: "מתחילת המשחק המטרה שלנו הייתה ברורה והיא לנצח. מההתחלה היינו ראשונים על כל מהלך. פלאניניץ' עשה לנו המון צרות ובכלל, הם קבוצה מדהימה עם סגל מדהים. אם היא לא הטובה ביותר, היא השנייה הטובה ביותר מבחינת סגל השחקנים ביורוליג. היום הראינו אופי וכמה אנחנו טובים כשאנחנו רוצים".

על ההצלחה המסחררת בסיבוב השני: "שמנו את עצמנו בסיטואציה לא קלה וחלק מהעניין זה לבוא ולנצח גם בפיראוס. יהיה קשה אבל הכל אפשרי. אנחנו עומדים במה שהצבנו לעצמנו בסיבוב השני. החלום רק ממשיך".

1 (יוסי ציפקיס)
פלאניניץ'. הגיע לרגעים המכריעים (יוסי ציפקיס)
 

גארד מכבי ת"א, ריקי היקמן, שסיים עם 30 נקודות: "חשוב מאוד שהשגנו את הניצחון הזה על חימקי. נכנסתי לאט למשחק ואני שמח על מה שתרמתי לקבוצה. למרות זאת, חשוב לומר שכולם תרמו לניצחון".

מאמן חימקי, רימאס קורתינאיטיס: ״לא קלענו קליעות רגילות, אלא בעיקר הלכנו על זריקות מבחוץ. זו לא טרגדיה וזה לא אסון. אנחנו סבורים שעם שני ניצחונות נעלה בכל זאת לשלב הבא. צריך לומר כל הכבוד למכבי ולבלאט על המשחק שלהם".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */