יום שבת, 06.07.2024 שעה 02:21

נדאל ופדרר ייפגשו כבר ברבע הגמר באינידיאן וולס

הספרדי ניצח 6:4, 4:6 ו-5:7 את גולוביס ויפגוש את השווייצרי שגבר 3:6, 7:6 ו-5:7 על ואורינקה. מארי יפגוש את דל פוטרו, טסונגה מול ג'וקוביץ'

|
רםאל נדאל מאושר אחרי הניצחון (רויטרס)
רםאל נדאל מאושר אחרי הניצחון (רויטרס)

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל, עלו הלילה (אור לחמישי) בחירוק שיניים למפגש רבע הגמר המסקרן ביניהם בטורניר הטניס היוקרתי באינדיאן וולס.

רוג'ר פדרר גבר על בן ארצו, סטניסלס ואורינקה 3:6, 7:6 (7:4) ו-5:7. פדרר, אלוף הטורניר מהשנה שעברה, כבר הגיש למערכה השנייה כשהוליך 4:5, אבל ואורינקה שבר על האפס ולקח את המערכה לשובר שוויון בו ניצח ולקח את המשחק למערכה שלישית שזרמה עם ההגשה עד המשחקון ה-12, שם שבר פדרר את חברו לטורנירי הזוגות במשחקים האולימפיים ועלה לרבע הגמר.

עבור ואורינקה שמפגר 13:1 מול בן ארצו, מדובר בעוד סיום שובר לב העונה, אחרי ההפסד 12:10 במערכה החמישית לנובאק ג'וקוביץ' באוסטרליה והפסד בזוגות לצ'כיה אחרי מאבק של שבע שעות. "אפשר להסתכל על זה כך ויכולתי גם להפסיד כאן בשתי מערכות, הייתי שוב קרוב אבל לא מספיק.. אני אחזור למגרש האימונים", אמר השווייצרי המפסיד.

פדרר יפגוש כאמור בסופר קלאסיקו כבר ברבע הגמר את רפאל נדאל שאיבד את מקומו ברביעיה הפותחת אחרי פציעה ארוכה. נדאל עבר מותחן משל עצמו כשגבר בקושי על ארנסט גולוביס הלטבי 6:4, 4:6 ו-5:7. גולוביס קטע בכך רצף ניצחונות אדיר שכלל זכיה בדילרי ביץ' וריצה מהמוקדמות עד לשמינית הגמר. גם הלילה הוא נתן פייט אדיר לנדאל, שבפיגור 5:4 במערכה השלישית, זכה בשלושת המשחקונים האחרונים וניצח אחרי כשעתיים וחצי של טניס מהנה וברמה גבוהה . היה זה הניצחון ה-597 של נדאל בסבב והוא מתקרב לאיזור היוקרתי של 600 ניצחונות.

אנדי מארי, שאם יעלה לגמר ידחוק את רוג'ר פדרר מהמקום השני בעולם, גבר 6:7 (4:7) ו-4:6 על קרלוס ברלוק מארגנטינה. מארי שחזר פעמיים מפיגור שבירה במערכה הראשונה  ישחק ברבע גמר מסקרן מאוד מול השביעי בעולם, חואן מרטין דל פוטרו שלא התקשה לנצח את טומי האס בן ה-34, 2:6 ו-1:6.

המדורג שישי, תומס ברדיך הצ'כי גבר 1:6 ו-5:7 על העשירי בעולם רישאר גסקה הצרפתי, ברדיך יתמודד מול הכוח העולה מדרום אפריקה, מדיחו של דוד פרר, קווין אנדרסון מדרום אפריקה שגבר 3:6, 6:1 ו-4:6 על ז'יל סימון מצרפת.

מארי בתנועת ניצחון משלו (רויטרס)
מארי בתנועת ניצחון משלו (רויטרס)
 

ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי (8) גבר במשחק צמוד נוסף 6:4, 5:7 ו-4:6 על מילוש ראוניץ' הקנדי. אחרי שראוניץ' שבר ל-4:5 במערכה הראשונה וזכה בה, טסונגה הצליח לשבור בשמשחקון ה-12 של המערכה השנייה ובמשחקון העשירי בשלישית, כדי לחכות ברבע הגמר לראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ', שנקם בסאם קווארי, הטניסאי המוביל בארה"ב כיום, על שניצח אותו בטורניר ברסי בפאריס לפני מספר חודשים. נולה ניצח 0:6 ו-6:7 (5:7).

בין הנשים, החל שלב רבע הגמר. מריה קרילנקו מרוסיה שמתקדמת בצעדי ענק לטופ-10, הפתיעה את השמינית בעולם פטרה קביטובה הצ'כית עם 6:4, 4:6 ו-3:6. קביטובה שחזרה מפיגור 4:2 במערכה הראשונה ושברה ל-1:2 בשנייה לא השכילה לשמור על יציבות בהמשך המשחק והחלה לטעות. ארבע טעויות כפולות שלה העניקו לקרילנקו את המערכה השנייה ובהמשך יתרון בלתי חוזר במערכה השלישית.

קרילנקו תשחק בחצי הגמר היוקרתי מול מריה שראפובה המדורגת שלישית בעולם שגברה על שרה אירני האיטלקיה, 6:7 ו-2:6, אחרי שאירני כבר הוליכה 3:5 במערכה הראשונה, אך לא הצליחה לסגור אותה ושראפובה כפתה שובר שוויון בו ניצחה 6:8 אחרי 82 דקות. במערכה השנייה כבר אזלו הכוחות של האיטלקיה, שראפובה שברה ל-2:3 בדרך לניצחון.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */