יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:32

נאני: חשוב לנצח בישראל כדי להחזיר את הביטחון

קשר מנצ'סטר יונייטד ונבחרת פורטוגל סיפר לקראת גוטמן וחניכיו כי הוא "מקווה להיות כשיר", והוסיף על עצמו: "מרגיש יותר בוגר, מקדיש עצמי למקצוע"

|
נאני ורונאלדו. קשר יונייטד מקווה לשחק (רויטרס)
נאני ורונאלדו. קשר יונייטד מקווה לשחק (רויטרס)

מאמן נבחרת פורטוגל, פאולו בנטו, צפוי לפרסם את הסגל לקראת המשחק ביום שישי הבא נגד נבחרת ישראל ונגד נבחרת אזרבייג'אן ביום שלישי שלאחר מכן.

מי שצפוי להיכלל בסגל למרות שנפצע במשחק קבוצתו, מנצ'סטר יונייטד, כשזו נפרדה ב-2:2 מצ'לסי במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי ביום ראשון האחרון, הוא הקשר לואיס נאני.

נאני התראיין היום (רביעי) לאתר ההתאחדות הפורטוגלית והביע תקווה כי יהיה כשיר לקראת ההתמודדות: "אני מרגיש יותר בוגר. זכיתי ליותר ניסיון ואני יודע להתנהל טוב יותר בסיטואציות על כר הדשא. אני יותר מקצוען, אני מקדיש עצמי יותר למקצוע", העיד נאני.

פורטוגל איבדה נקודות במשחקה האחרון כשסיימה רק ב-1:1 ביתי נגד צפון אירלנד ושווה במאזן הנקודות שלה לזה של ישראל במקום השני עם שבע נקודות, כאשר רוסיה מוליכה את הבית עם 12 נקודות.

הקשר שנחשב לכוכב השני של הנבחרת יחד עם כריסטיאנו רונאלדו אמר לקראת המשחקים הצפויים נגד ישראל ואזרבייג'אן: "אנחנו חייבים לנצח את שני המשחקים הללו כדי להשיב לעצמנו ביטחון בחזרה".

נאני במדי יונייטד. בוגר יותר (GettyImages)
נאני במדי יונייטד. בוגר יותר (GettyImages)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */