יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:59

גוטמן מתכנן לפתוח עם בן בסט וחמד מול פורטוגל

פפה, התכונן: מאמן נבחרת ישראל מתכנן לפתוח עם שני חלוצים לקראת ה-22 במארס. בן חיים צפוי לחזור למרכז ההגנה. פביאן יעקוב אחרי רוסיה וצ. אירלנד

|
בן בסט וחמד. צפויים לפתוח מול פורטוגל (חגי ניזרי)
בן בסט וחמד. צפויים לפתוח מול פורטוגל (חגי ניזרי)

מאמן נבחרת ישראל, אלי גוטמן, יתרגל במהלך השבוע הבא, עת הנבחרת תתכנס לקראת המשחק מול פורטוגל ב-22 במארס במסגרת מוקדמות המונדיאל, שתי שיטות משחק. בשתיהן מתכנן המאמן הלאומי לפתוח עם שני החלוצים, עדן בן בסט ותומר חמד.

לפני משחק הידידות האחרון מול פינלנד, גוטמן כינס את השחקנים וסיפר להם על חלק מתוכניותיו לקראת המשחק מול פורטוגל. הוא חשף לפני השחקנים שהם יתרגלו את שיטת ה-4-5-1 עם קו של חמישה שחקנים מאחורי החלוץ ושיטת ה-5-3-2 עם ארבעה שחקנים מתחת לשני החלוצים.

ההחלטה באיזו שיטה ישראת תשחק תהיה בהתאם לאימונים. נראה שהמאמן ישאף לשחק עם שלושה בלמים כמו שתירגל בתקופה האחרונה במשחקים מול פינלנד והנבחרת הצעירה. הערכה היא שטל בן חיים שחזר להתאמן בתקופה האחרונה יוזמן ויהיה אחד משלושת הבלמים כאשר איתן טיבי וככל הנראה דקל קינן שהחלים מהפציעה ישלימו את מרכז ההגנה.

קינן ממשיך באימוני ריצה וממשיך להיות מטופל ע"י רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי, שמאוד מתרשם מהשיפור וההתקדמות אצל הבלם ששואף לשחק כבר במשחק הליגה הקרוב של מכבי חיפה ביום ראשון מול בני יהודה. כך או כך, נראה שרמי גרשון שחזר לשחק במדי סלטיק יחזור לסגל ויהווה אלטרנטיבה ראויה לאחד הבלמים.

מאמן נבחרת נערים ב', עופר פביאן, אמור ביום שישי הבא לעקוב אחרי משחקה של צפון אירלנד מול נבחרת רוסיה. מיד לאחר המשחק יעביר פביאן את הדו"ח לגוטמן על מנת להתחיל להתכונן למשחק בין שתי הנבחרות בשבוע שלאחר פורטוגל.

גיא לוזון ועופר פביאן (משה חרמון)
פביאן. יעקוב אחר הצפון אירים (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */