יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:46

הנבחרת תפגוש את איטליה ופולין בטורנירי הכנה

כחלק מההכנה לאליפות אירופה בקיץ הקרוב, הנבחרת של אריק שיבק תערוך מספר משחקי הכנה. גם גיאורגיה ובלגיה יפגשו את הכחולים-לבנים

|
אריק שיבק ושחקני נבחרת ישראל (משה חרמון)
אריק שיבק ושחקני נבחרת ישראל (משה חרמון)

נבחרת ישראל בכדורסל שתשתתף בקיץ הקרוב באליפות אירופה בסלובניה תערוך משחקי הכנה מקדימים מול נבחרות איטליה, גיאורגיה, פולין ובלגיה, כך הודיע היום (רביעי) איגוד הכדורסל שמתכונן במרץ לאליפות עצמה.

מאמן הנבחרת, אריק שיבק, והצוות שלצידו עמלו בשבועות האחרונים רבות על בניית תוכנית ההכנה ומשחקי האימון לקראת הטורניר הנחשב. האליפות עצמה תחל ב-4.9 והנבחרת תתחיל להתאמן חודש וחצי קודם לכן ב-23.7, זאת כאשר שחקני הסגל שיסיימו את העונה מוקדם יותר יחלו להתאמן כבר שבועיים קודם לכן.

במסגרת תוכנית ההכנה תקיים הנבחרת שמונה משחקי אימון. הטורניר הראשון יתקיים החל מה-6 לאוגוסט באיטליה שם תפגוש הנבחרת את פולין אותה יאמן הגרמני דירק באומן. כוכביה הם מרסין גורטאט, מצ'איי למאפה ואולי גם דייויד לוגאן המחזיק בדרכון פולני. ומה עם איטליה? ייתכן ותגיע הפעם עם טריו ה-NBA שלה דנילו גלינרי, מרקו בלינלי ואנדראה ברניאני כשהמאמן הוא סימונה פיאנג'יאני וכן גיאורגיה.

לאחר מכן תצא הנבחרת ב-16 לאוגוסט לטורניר נוסף בבלגיה שם תפגוש שוב את איטליה ופולין יחד עם הנבחרת המקומית. משחקי ההכנה האחרונים יתקיימו בארץ נגד נבחרת גיאורגיה בשורותיה משחקים זאזה פצ'וליה מאטלנטה הוקס, טוניקה שנגליה מברוקלין נטס, ויקטור סנ'ידזה מסיינה, אקס מכבי, גיאורגי שרמנדיני מאולימפיאקוס ובקיץ האחרון גם ג'ייקוב פולן. המשחקים מול גיאורגיה מיועדים ל-25 ו-27 באוגוסט.

בפני הנבחרת עמדה הצעה לצאת למסע של משחקים בקנדה, אבל המאמן אריק שיבק החליט לוותר והסביר: "זו הייתה החלטה מקצועית נטו. אין ספק שמסע בקנדה ומשחקים באולמות ענק כמו שיש בטורונטו ומונטריאול קרצו לנו, אבל הגענו למסקנה שמקצועית נכון יותר לפגוש נבחרות אירופיות מהדרג הראשון".

אימון נבחרת ישראל (ONE)
שחקני הנבחרת באימון. בקרוב הם יתכנסו שנית
 

על ההכנה עצמה אמר שיבק: "אני מאוד מרוצה מהתוכנית. יש לנו שני טורנירים טובים עם יריבות מצוינות וגם מבחינת תאריכים הכל הסתדר לנו. אנחנו מתאמנים שבועיים עד ליציאה לטורניר הראשון באיטליה וחוזרים לעוד אימונים בארץ עד לטורניר בבלגיה. את שלב ההכנה האחרון אנחנו עושים בארץ ונתכונן למשחק הראשון באליפות אירופה מול בריטניה בארץ כמו שאנחנו אוהבים ורגילים. אני שמח שלקהל בארץ גם תהיה הזדמנות לראות את הנבחרת בפעולה בשני משחקים מול גיאורגיה שתעמיד נבחרת חזקה לאליפות אירופה".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */