יום ראשון, 06.10.2024 שעה 06:15

בשל השרב: מרתון תל אביב המלא נדחה בשבוע

משרד הבריאות אינו מאשר את קיום הריצה המלאה (42.2 ק"מ) שתיערך ביום שישי הבא (22.3), במקביל לנבחרת הכדורגל. המירוצים הקצרים ייתקיימו במועד

|
מרתון ת
מרתון ת"א. התמונות האלו לא ישוחזרו?

לאחר ציפייה גדולה לאירוע שהיה עתיד להיות אירוע הספורט הבינלאומי הגדול ביותר שייערך בישראל השנה, בשל השרב הצפוי ביום שישי מסלול המרתון המלא במרתון תל אביב נדחה ליום שישי הבא (22.3).

2,400 הנרשמים לריצת המרתון המלאה (42.2 ק"מ) שהוא המסלול הנחשק ביותר, יוכלו לקבל את כספם בחזרה או לרוץ במסלולים הקצרים יותר ולקבל החזר.

משרד הבריאות לא אישר את קיום המסלול המלא ובהתייעצות משותפת עם גורמים בעירייה הוחלט על הדחייה.

מרתון ת&qout;א מוזנק (ארכיון). חשש לעומס חום
מרתון ת"א מוזנק (ארכיון). חשש לעומס חום
 

לאור החום הכבד, שעות המרתון ביום שישי הקרוב יוקדמו והמטרה היא לסיים את האירועים בשעה מוקדמת ככל האפשר, על מנת לא לסכן את המשתתפים שעתידים להגיע. המירוץ המלא יתקיים במקביל למשחק נבחרת ישראל בכדורגל מול פורטוגל.

הקרן לידידות, השותפה החברתית של מרתון תל אביב, הודיעה כי לאור דחיית מקצה המרתון לשבוע הבא ובשל ריבוי פניות ובקשות מצד נזקקים לעזרה בקניית בגדים ומזון בחג הפסח, ולאור נדיבות ורצון התורמים של הקרן לידידי ישראל בחו"ל להגביר את הסיוע, הוחלט על הכפלת פוטנציאל התרומה שאמור היה להיאסף - במקום מפתח של 5 ש"ח על כל ק"מ, הקרן תתרום 10 ש"ח על כל ק"מ. בשל השינוי, הקרן לידידות תתרום בעזרת רצי המרתון כ-4.4 מיליון שקלים.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */