יום ראשון, 06.10.2024 שעה 05:58

"זוכת גביע הטוטו מול השלישית בקרב על אירופה"

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, פישביין מוביל מהפכה: "נדרוש הקמת מנהלת בעונה הבאה". ראשי הטוטו הציגו את מתווה המו"מ להסכם מול ההתאחדות

|
פישביין.
פישביין. "האינטרסים משותפים" (יוסי ציפקיס)

ראשי הטוטו הציגו הבוקר (שלישי) את מתווה המו"מ להסכם השיווקי של הטוטו מול ההתאחדות לכדורגל, כאשר יו"ר הטוטו צחי פישביין הבהיר את הדרישה העיקרית עליה מתעקשים הצדדים: "נדרוש הקמת מנהלת ליגה עוד בעונה הקרובה".

העקרונות המנחים את ראשי הטוטו מתבססים על המלצות ועדת דודי כהן, אותם הם דורשים לאמץ. אחד העקרונות הוא כאמור הקמת מנהלת החל מהעונה הבאה, כאשר הכספים המיועדים לקבוצות יעברו ישירות אליהן מהטוטו ולא דרך ההתאחדות, כפי שנעשה עד עתה. "זה התנאי הראשון מבחינתנו. אנחנו לא נהיה בנק שרק משקיע בלי דרישות. העברנו לקבוצות 42 מיליון שקלים שהועברו ישירות להתאחדות, ולאחר מכן לקבוצות. אין סיבה שהכספים יעברו דרך ההתאחדות אליהן", אמר פישביין.

כמו כן, דורשים ראשי הטוטו גיבוש תכנית מסודרת להשקעה בנוער, כשהמטרה העיקרית היא הכפלת כמות הילדים העוסקית בכדורגל, נתון שעומד כיום על כ-40 אלף ילדים. תנאי נוסף הוא פיתוח תכנית למניעת אלימות במגרשים כאשר הטוטו יממן תקציב להקמת מערכות לזיהוי ובקרה במגרשים.

עוד הוסיף פישביין: "האינטרסים שלנו הם משותפים ואין סיבה שלא יהיה הסכם עם ההתאחדות. כולנו רוצים לקדם את הכדורגל הישראלי".

צחי פיישביין מציג תנאים חדשים

עוד הצהיר פישביין על גביע הטוטו: "אנחנו רוצים שמי שתזכה בגביע הטוטו תתמודד מול המקום השלישי על מקום באירופה בשני משחקים. אם רוצים עוד כסף בכדורגל, צריך מפעל עם אטרקטיביות גדולה והכנסות גדולות יותר". על המהלך פורסם לראשונה ב-ONE.

בהתאחדות הגיבו לדברים: "ההתאחדות לכדורגל עובדת בשיתוף פעולה מלא עם המועצה להסדר הימורים בספורט ועם היושב בראשה. ההתאחדות כבר הודיעה כי לא תתנגד לכל המהלכים של הקמת המנהלת ולהיפך, ההתאחדות היא זו שיזמה את הקמת המנהלת ואף מממנת אותה בשלבי ההקמה. בכל מקרה, אנחנו לא מנהלים את המו"מ בכלי התקשורת אלא בחדרי הישיבות".
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */