יום שני, 08.07.2024 שעה 05:22

פדרר ונדאל קרובים לקלאסיקו, הדחה מביכה לסלע

אינדיאן וולס: השניים צריכים ניצחון אחד בדרך לקרב רבע הגמר. נשים: אזרנקה כבר ב-0:15. צ'לנג'ר דאלאס: המדורג 914 בעולם העיף את הישראלי

|
פדרר בפעולה מול דודיג (רויטרס)
פדרר בפעולה מול דודיג (רויטרס)

רוג'ר פדרר, אלוף האינדיאן וולס ארבע פעמים כולל בשנה שעברה, לא בזבז זמן הלילה (בין שני לשלישי) בדרך לשמינית הגמר של הטורניר עם 3:6 ו-1:6 על איבן דודיג הקרואטי. השווייצרי שואף לתואר ה-22 שלו מסדרת המסטרס שיהווה שיא חדש, אך לרעתו עומד הנתון השלישי שמספר כי לא זכה בתואר מאז טורניר סינסינטי בשנה שעברה.

בשמינית הגמר ישחק פדרר מול בן ארצו, סטן ואורינקה (18 בעולם), שגבר על לייטון יואיט האוסטרלי 4:6 ו-5:7. יריבו הצפוי ברבע הגמר בהנחה שיעבור את ואוריקנה הוא המדורג חמישי, רפאל נדאל, שעלה לשמינית הגמר ללא משחק עקב פרישה של לאורנדו מאייר מארגנטינה. הספרדי יפגוש בשמינית הגמר את ארנסט גולוביס מלטביה שחוזר לעצמו וניצח 7:5, 3:6 ו-4:6 את המדורג 20, אנדראס ספי מאיטליה.

תומס ברדיך הצ'כי, המדורג שישי, גבר על פלוריאן מאייר מגרמניה 4:6 ו-1:6 וישחק מול המדורג 10, רישאר גסקה הצרפתי, שניצח 1:6 ו-4:6 את ייז'י יאנוביץ' הפולני. קווין אנדרסון מדרא"פ, שהדיח את דוד פרר, ממשיך להתקדם וניצח את ירקו ניימינן מפינלנד 3:6 ו-1:6. אנדרסון יפגוש במדורג 13, ז'יל סימון הצרפתי, שגבר 6:3, 6:7 ו-4:6 על בן ארצו, בנואה פייר.

בגזרת הנשים, המדורגת שנייה בעולם והראשונה בטורניר, ויקי אזרנקה, עלתה למאזן של 0:15 מתחילת העונה כשגברה על קריסטין פליפקנס הבלגית. הבלגית הוליכה 3:6 ו-3:3 אבל משם אזרנקה שמה גז, השלימה תשעה משחקונים ברצף וניצחה 3:6 במערכה השנייה ו-0:6 בשלישית בדרך לשמינית הגמר שם תחכה לה אורסולה רדוונסקה, שגברה 0:6 ו-6:7 על האמריקנית האחרונה בטורניר, ג'ימי האמפטון.

אזרנקה משקיפה על הכדור (רויטרס)
אזרנקה משקיפה על הכדור (רויטרס)
 

אנג'י קרבר, המדורגת רביעית, גברה על יאנינה ויקמאייר מבלגיה 1:6 ו-6:7. גרבין מגרוסה מספרד בת ה-19, המדורגת 95 בעולם ועלתה מן המוקדמות תהיה יריבתה הבאה לאחר שניצחה את מגדלנה רבירקובה הסלובקית 4:6 ו-0:6. סאם סטוסר האוסטרלית (7), גברה על שוואי פנג מסין 3:6, 6:3 ו-2:6 ותפגוש בכוח העולה מגרמניה, מונה ברתל, שניצחה את אנה איבנוביץ' הסרבית 1:6, 6:3 ו-0:6.

המדורגת שמינית בטורניר, קרולין ווזניאקי, הביסה את ילנה ואסנינה מרוסיה 2:6 ו-1:6. יריבתה הבאה תהיה המדורגת 10, נדיה פטרובה, שהביסה די בקלות את יוליה גורגאס מגרמניה 1:6 ו-2:6.

סלע הודח תוך 44 דקות ממוקדמות צ'לנג'ר דאלאס
דודי סלע נוצח במפתיע תוך 44 דקות בסיבוב השני של המוקדמות לצ'לנג'ר היוקרתי בדאלאס, 7:5 ו-6:0 ע"י המדורג 914 בעולם, סיימון סטאדלר מגרמניה בן ה-29. כשהגרמני הוליך 5:6, סלע עלה לשתי נקודות שבירה, אך הגרמני חזר עם ארבע נקודות רצופות לזכייה במערכה הראשונה.

דודי סלע. הפסד מביך בדאלאס (חגי ניזרי)
דודי סלע. הפסד מביך בדאלאס (חגי ניזרי)
 

סלע, 122 בעולם, פתח את המערכה השנייה עם 0:40 לזכותו, הגרמני חזר משם ושבר ל-0:1, ומשם סלע ויתר על המשחק ולא זכה בנקודה אחת עד לסיומו המהיר. סטאדלר דורג בשיאו לפני 4 שנים במאיה השנייה בעולם.            

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */