יום שישי, 20.09.2024 שעה 07:36

בגלל ברק אובמה: הנבחרת לא תזכה לליווי משטרתי

ביקורו של נשיא ארה"ב בארץ מקביל להגעתה של נבחרת פורטוגל למשחק מול ישראל. רונאלדו יזכה לליווי, אוואט והשאר לא. סקאוטים רבים צפויים לנכוח

|
אובמה. יצפה גם במשחק של הנבחרת? (רויטרס)
אובמה. יצפה גם במשחק של הנבחרת? (רויטרס)

הגעתה של נבחרת פורטוגל לישראל, למשחק בעוד כשבועיים וחצי במסגרת מוקדמות המונדיאל, תיראה כמו מבצע צבאי. לידי ONE הגיעה פקודת המבצע המעודכנת לקראת המשחק שייערך ב-22 במארס באצטדיון רמת גן.

בפקודת המבצע כתוב כי "עקב ביקור ברק אובמה בישראל, לא יהיה ניתן ללוות את הנבחרת הישראלית, אלא רק את הפורטוגלית". היסטריית רונאלדו בעיצומה ובהתאחדות רוצים מאוד שהאירוע הגדול יעבור בצורה חלקה ולשם כך, אנשים רבים עובדים לילות כימים על מנת שהכל יצליח.

נבחרת פורטוגל תנחת בארץ ב-20 במארס מליסבון בשעה 21:30 בלילה ותעזוב את הארץ ביום המשחק (22.3) בשעה 19:30 היישר לבאקו, אזרבייג'אן. הפורטוגלים ינחתו ומיד יועברו לאוטובוסים. הנבחרת תתאכסן בהילטון ת"א ובמקביל נבחרת ישראל תתאכסן במלון דן אכדיה.

נשיא ההתאחדות הפורטוגלית יגיע ביחד עם הנבחרת וביחד הוקצו לכל הנבחרת, אוטובוס מפואר, 2 מיני ואן, משאית למטען ורכב VIP לנשיא ההתאחדות.

צוות השיפוט למשחק עדיין לא ידוע, אך משקיף המשחק יהיה אנדרס אקלידס הקפריסאי ומבקר השופטים הוא אלפרדו טרנטלאנג' האיטלקי. יגיעו גם סקאוטים רבים למשחק ביניהם סקאוט אנגלי שעובד ברוסיה. עוד בנושא, במשחק צפויים להיות כ- 830 סדרנים, מתוכם כ-120 יהיו ביציע המערבי.

כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו. יטוס כבר ביום המשחק (רויטרס)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */