יום שישי, 20.09.2024 שעה 09:35

רזבוזוב עזב את הוועד האולימפי: אביא שינוי מבחוץ

נציג הספורטאים בוועד וחבר הכנסת מטעם יש עתיד: "רציתי להוציא כוח מידי המרכזים, אין מקום לשבעה נציגי כדורגל וכדורסל, כשלג'ודו ולשייט נציג אחד"

|
רזבוזוב. החליט לפעול בדרכים אחרות (יניב גונן)
רזבוזוב. החליט לפעול בדרכים אחרות (יניב גונן)

חבר הכנסת יואל רזבוזוב (יש עתיד) ונציג הספורטאים הנבחר בוועד האולימפי החליט להתפטר היום (ראשון) מחברותו בוועד האולימפי. ההתפטרות נעשית לטענתו במחאה על רקע הבחירות שנעשות "כמיטב המסורת העסקנית של מרכזים המחלקים את השלל".

רזבוזוב ציין: "לאחר שנבחרתי לנציג הוועד מטעם הספורטאים התחייבתי להוביל שינוי בצורה שבה מנוהל הוועד האולימפי. הכוונה הייתה להוציא מידי המרכזים את הכוח ולהעביר אותו לזירה של אנשי מקצוע. זו הייתה כוונתי כשהרצתי את חבר הכנסת לשעבר, מר זאב ביילסקי. האמנתי שהוא יעשה רבות למען הספורט ושלא קשור למרכזים".

"ביקשתי להכניס למשא ומתן סעיף המצמצם את ייצוג המרכזים וההתאחדות לכדורגל והכדורסל בהנהלה לטובת הגדלת כוח האיגודים של המקצועות האולימפיים", המשיך חבר הכנסת הטרי. "אין מקום לארבעה נציגים של ההתאחדות לכדורגל ושלושה מהכדורסל הנשלטים ממילא על ידי המרכזים. ענפים דוגמת ג'ודו ושייט שהביאו מדליות אולימפיות לישראל מיוצגים על ידי נציג אחד בלבד".

זינגר עם ורשביאק. טענות מצד רזבוזוב (הוועד האולימפי)
זינגר עם ורשביאק. טענות מצד רזבוזוב (הוועד האולימפי)
 

"לצערי, הסעיף המדבר על רוויזיה במבנה ההנהלה נקבע שיאויש על ידי אנשי המרכזים שלהם לא יהיה עניין לשנות את ההרכב הנוכחי", הוא ציין. "באתי לשנות ובשלב זה הגעתי למסקנה שהדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא דרך פעילות בית המשפט ובזירות אחרות מחוץ לגוף של הוועד האולימפי. אני חייב לציין כי הספקתי להכיר את יגאל כרמי ונראה שכוונתיו טובות ושהוא איש ראוי לתפקיד. אני מאחל לו הצלחה".

תגובת הוועד האולימפי לדברים תובא כשתתקבל.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */