יום ראשון, 06.10.2024 שעה 04:52

סיטי מחכה בחצי הגמר: 2:2 בין יונייטד לצ'לסי

רבע גמר הגביע: הרננדס (5) ורוני (11) כבשו לשדים האדומים. הזאר (59) וראמירז (68) קבעו משחק חוזר בלונדון והמנצחת תפגוש את הסיטיזנס בשלב הבא

|
קלברלי ומוזס במאבק (רויטרס)
קלברלי ומוזס במאבק (רויטרס)

מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי סיפקו הערב (ראשון) משחק מרתק במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי וסיימו ב-2:2, ויפגשו למשחק חוזר.

השדים האדומים פתחו נהדר יחד עם וויין רוני שחזר להרכב וכבר בדקה החמישית מייקל קאריק מצא את ראשו של חבייאר "צ'יצ'אריטו" הרננדס שניצל יציאה לא טובה של פטר צ'ך ונגח מעליו בקשת לפינה וקבע 0:1 ליונייטד.

בדקה ה-11 זה כבר היה 0:2. וויין רוני הרים כדור חופשי לרחבה ודוד לואיז הטעה את פטר צ'ך כשפיספס את הנגיחה והכדור נחת בפינת השער.

צ'לסי שלא רצתה לאבד עוד תואר חזרה במחצית שניה נהדרת. אדן הזאר המחליף קיבל ממאטה בדקה ה-59 וסובב באומנות לרשת של דה חאה אחרי שהטעה את רפאל.

בדקה ה-68 הגיע גם השוויון כשראמירס היתל בג'וני אוואנס וסובב כדור לא חזק לפינה של דה חאה שאיחר בזינוק. 2:2. בדקה ה-90 חואן מאטה עצר בגאונות הגבהה של דוד לואיז וכמעט והכריע את ההתמודדות, אך בסיום נקבע כי הקבוצות יפגשו למשחק חוזר.

בהגרלת חצי הגמר שנערכה לאחר המשחק באולד טראפורד נקבע כי מנצ'סטר יונייטד תפגוש את מנצ'סטר סיטי לדרבי בוומבלי אם תעבור את צ'לסי במשחק החוזר. המנצחת בין מילוול לבלקבורן תפגוש את וויגאן אתלטיק בחצי הגמר השני, שייערך גם הוא בוומבלי.

מחצית ראשונה
דקה 5: 0:1 למנצ'סטר יונייטד. מייקל קאריק הרים מדויק מ-30 מטרים ומצא את הראש של צ'יצאריטו שנגח מעל פטר צ'ך שיצא לתיבת החמש והכדור נחת בדיוק בפינה.

הרננדס חוגג (רויטרס)
הרננדס חוגג (רויטרס)
 

דקה 11: 0:2 מהיר ליונייטד. וויין רוני ניסה להרים כדור חופשי אלכסוני מקצה הרחבה והכדור עבר מעל כל שחקני ההגנה של צ'לסי, הטעה את פטר צ'ך ונחת בדיוק בפינת.

דקה 23: הזדמנות טובה לאורחים. מאטה העביר טוב לפרנק למפארד שהמשיך בבעיטה מ-15 מטרים לידיו של דה חאה.

אספיליקואטה מעל קגאווה (רויטרס)
אספיליקואטה מעל קגאווה (רויטרס)
 

דקה 25: כדור רוחב נהדר של פטריס אברה מצא את וויין רוני שירה חזק ממרכז הרחבה, אך הפעם צ'ך הדף.

דקה 39: מהלך יפה של חואן מאטה שהעביר בעקב לויקטור מוזס, אך החלוץ שחדר לרחבה בעט לא טוב והכדור טס החוצה.

רוני מול למפארד (רויטרס)
רוני מול למפארד (רויטרס)
 

מחצית שניה
דקה 59: צ'לסי צימקה ל-2:1. מאטה העביר מצוין ואדן הזאר המחליף סובב כדור נפלא לחיבורים.

אברה מתקל את מוזס (רויטרס)
אברה מתקל את מוזס (רויטרס)
 

דקה 68: צ'לסי איזנה ל-2:2. איזה משחק! ראמירס במהלך נהדר הטעה את ג'וני אוואנס וסובב לפינה של דה חאה שאיחר והכדור מצא את הרשת.

דקה 84: חואן מאטה ניסה להכריע את ההתמודדות, אך בעט לא מספיק חזק מ-14 מטרים לידיו של דה חאה.

דקה 90: החמצה ענקית של חואן מאטה. דוד לואיז הרים לעבר הספרדי שהטעה בצורה נהדרת את ג'וני אוואנס ובעט מחמישה מטרים, דה חאה הדף לקרן.

דקה 90+2: מתפרצת של צ'לסי בתוספת הזמן. אוסקר עבר שחקן והעביר לפרננדו טורס שניסה מ-20 מטרים חלש לידיו של דה חאה. בהתקפה שאחרי אדן הזאר ירה נהדר מ-18 מטרים, אך דה חאה הדף.

מנצ'סטר יונייטד: דוד דה חאה, רפאל, ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס, פטריס אברה, מייקל קאריק, תום קלברלי, נאני (אנטוניו ולנסיה, 45), שינג'י קגאווה (דני וולבק, 76) וויין רוני וחביאר הרננדס (רובין ואן פרסי, 63).

צ'לסי: פטר צ'ך, ססאר אספיליקואטה, דוד לואיז, גארי קייהיל, אשלי קול, ראמירז, פרנק למפארד (ג'ון אובי מיקל, 52), חואן מאטה, אוסקר, ויקטור מוזס (אדן הזאר, 52) ודמבה בה (פרננדו טורס, 77).

מילוול ובלקבורן סיימו ב-0:0 ויפגשו למשחק חוזר
רבע גמר הגביע האנגלי הפגיש הערב (ראשון) שתי נציגות שצמודות בטבלת ליגת המשנה. מילוול אירחה את היורדת מהפרמייר ליג אשתקד, בלקבורן. שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים במהלך 90 הדקות ויפגשו למשחק חוזר בבלקבורן.
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */