יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:39

דוידוביץ' נחתה עם הארד: אולי עכשיו יהיה לי מאמן

הגולשת שרשמה הישג נפלא באל' העולם שבה לישראל ודיברה גם על הקושי: "מקווה שתהיה תמיכה. השמיים הם הגבול". צוברי: "לא מאוכזב, חזרתי מחוזק"

|
מעיין דוידוביץ´ והמדליה השקופה (שי לוי)
מעיין דוידוביץ´ והמדליה השקופה (שי לוי)

שניים מחברי משלחת הגלישה הישראלית לאליפות העולם שנערכה בבוזיוס שבברזיל, מעיין דוידוביץ' ושחר צוברי, נחתו היום (שבת) בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שהמשלחת הביאה למדינה כבוד עצום. ראשונה לצאת לאולם קבלת הפנים הייתה מעיין דוידוביץ' שזכתה במדליית הארד והייתה נרגשת מאוד מההמולה סביבה.

"ההרגשה מעולה", הודתה דוידוביץ'. "אני שמחה על הדרך שעברתי בכל השנים, זה הישג מטורף. תמיד הייתי קרובה וזה היה נראה לי רחוק ותמיד קינאתי באלו שזכו. אני מקווה שזה יפתח לי את הדלת לעוד הרבה הישגים ואני כבר עם הפנים קדימה לתחרות הבאה. השמיים הם הגבול".

"היה מרגש לעמוד עם לי קורזיץ על הפודיום ולשיר את ההמנון. קיוותי שנהיה במקומות הראשון והשני ולא הראשון והשלישי, כדי שנהיה הנבחרת החזקה ביותר, אבל לא נורא. בנוגע לאולימפיאדה? זה עוד רחוק, אבל זו המטרה. קודם כל יש אליפות אירופה בצרפת. אם לא הייתי מאמינה שאני יכולה להגיע לאוליפיאדה בריו לא הייתי מתחרה", סיכמה דוידוביץ'. "אולי עכשיו יהיה לי מאמן כי זה קשה. אני מקווה שיפנו אליי גורמי תמיכה רציניים שיכולו לעזור לא רק באופן נקודתי, אלא לכל שלוש השנים עד למשחקים האולימפיים".

דוידוביץ': השמיים הם הגבול

גולש נוסף שיצא לקבלת הפנים היה צוברי, המדליסט האולימפי מבייג'ין שסיים במקום השביעי באליפות ולא היה נראה מודאג מדי מהמיקום: "אני לא מאוכזב. ידעתי שבהתחלה יהיה לי קל, כי הרוחות היו חלשות. במהלך השבוע הרוחות התחזקו. הרמה הייתה גבוהה מאוד. זו הייתה התחרות הראשונה שלי מאז לונדון ואני יוצא ממנה מחוזק מאוד. חזרתי למוטב. עד למשחקים האולימפיים בריו יש הרבה מטרות להשיג".

מעיין דוידוביץ´ עם גילי אמיר (שי לוי)
מעיין דוידוביץ´ עם גילי אמיר (שי לוי)
 

יושב-ראש האיגוד, גילי אמיר, נראה בהחלט מאושר מההישגים של הנבחרת: "הספורטאים שלנו עשו הכל, גם בלונדון וגם הפעם באליפות העולם. יש לנו סגל עמוק, והפעם היה מקבץ מדהים של שתי מדליות ומיקומים מכובדים בגברים. אני מניח שהספורטאים שלנו ימשיכו להישאר בצמרת".

שחר צוברי (שי לוי)
שחר צוברי. "חזרתי למוטב" (שי לוי)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */