יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:28

דגן: אשדוד תהיה אימפריה, שילדס: מוקדש לסבי

באשדוד חגגו זכייה 2 ברצף בגביע, המאמן ששמר על 100% הצלחה במשחקי גמר: "הופתעתי מהבנות". ה-MVP הקדישה את הגביע לסבה, שנפטר יומיים לפני הגמר

|
אשלי שילדס עם חבר חדש-ישן
אשלי שילדס עם חבר חדש-ישן

אין ספק שאת 24 השעות האחרונות יכניסו בקבוצת הנשים של מכבי אשדוד לספר הזיכרונות של הקבוצה, שרק הולך ומתמלא בשנתיים האחרונות. היום (שישי), פחות מיממה לאחר הזכייה השנייה ברצף בגביע המדינה, לא ויתרו בקבוצה על החגיגה המסורתית במסעדה על חוף הים, ששייכת לאחד מהספונסרים של הקבוצה.

אל המקום הגיעו כל השחקניות, הצוות המקצועי, ההנהלה, האוהדים ויחד איתם עוד חבר חדש-ישן, גביע המדינה, ממנו לא ירד הצעיף הצהוב-כחול של מחזיקת הגביע, שיישאר שנה נוספת בארון התארים ההולך ומתמלא.

מסמר האירוע היה ללא ספק המאמן עדני דגן, שרשם עם הזכייה הזו נתון יוצא דופן - גביע שמיני בשמונה גמרים, כלומר הוא מעולם לא הפסיד במעמד הגמר. ״אני באמת לא הסיפור״ אמר דגן, ״הסיפור זה המועדון הזה. האוהדים. לא ראיתי קבוצה שב-30 הפרש מראה כזו מחוייבות. הופתעתי מהבנות, ברגעים כאלו אני מבין איזו קבוצה יש לי. אנחנו רוצים להפוך את אשדוד לאימפריה״.

גם השחקנית המצטיינת של אשדוד במשחק הגמר ואולי ה-MVP של העונה הסדירה, אשלי שילדס, התקשתה להתאושש מהחגיגות: ״אני עדיין ב'היי' מהחגיגות. זה נכון שיכולתי לטוס הביתה (אחרי ששכלה את סבא שלה ביום שלישי), אבל בחרתי להישאר בשביל הקבוצה, ההנהלה והצוות המקצועי. הגביע הזה מוקדש לסבא שלי״.

עדני דגן וטלי קריאף חוגגים עם הזמר רובי לוי
עדני דגן וטלי קריאף חוגגים עם הזמר רובי לוי
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */