יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:40

חוף הים יארח, אשדוד והאוהדים יחגגו את הגביע

מחזיקת הגביע חגגה כל הלילה ותמשיך במסיבה בחוף הים בעיר. אדאמס: "אי אפשר לתאר את ההרגשה". צעירי: "נשארה הזכייה באליפות". צפו בתקציר

|
אדאמס חוגגת תואר ראשון בישראל (יניב גונן)
אדאמס חוגגת תואר ראשון בישראל (יניב גונן)

את שמחת הניצחון וזכייה שנייה ברציפות של מכבי אשדוד בגביע המדינה קשה לתאר כל כך במילים. אמש (חמישי) הקבוצה המשיכה למלא את ארון התארים שלה ורשמה את הניצחון ה-21 עם 68:95 על הפועל פ"ת כשמהדקה הראשונה היה ברור לכל הצופים בבית מכבי שעל הגביע הזה יוטמע בסוף הערב השם של מכבי אשדוד. 

אנשי מחזיקת הגביע חגגו כל הלילה. תחילה במסעדת הבית שבאשדוד, ולאחר מכן המשיכו השחקניות למועדון בתל אביב. היום (שישי) בצהריים מתוכננת חגיגה נוספת בחוף הים בעיר יחד עם האוהדים. 

אחת השחקניות הבולטות באשדוד העונה, דניאל אדאמס, סיכמה ערב קסום: "לפני הגמר אמרתי שמהרגע שנחתתי בארץ כל מה שאומרים לי זה שצריך לשמור על הגביע ועל האליפות. אני שמחה שאנחנו בדרך הנכונה. זה תואר ראשון שלי פה ואי אפשר לתאר את ההרגשה, זה מדהים, מהרגעים הללו שאתה לא רוצה שייגמרו". 

גארדית אשדוד, שירן צעירי, לה זה גביע שני בשלוש שנים אחרי שזכתה בעבר עם רמלה, התייחסה לזכייה: ״זכיתי בגביע לפני שלוש שנים עם רמלה, בשנה שעברה לא הייתי במעמד והשנה שוב גביע, ההרגשה מדהימה. אז ברמלה קראו לנו גאלקטיקוס וגם השנה אני שומעת את השם הזה. אנחנו עובדות קשה כדי להצליח, מגיע לאוהדים שלנו לשמוח. מתחילת העונה הצבנו לעצמנו מטרות, אני שמחה שהגשמנו מטרה אחת, עכשיו נשארה הזכייה באליפות״.

צפו: אשדוד זוכה בגביע שני ברציפות

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */