יום שישי, 20.09.2024 שעה 04:45

המכירה לישראל - פורטוגל החלה, אתר "לאן" קרס

חולמים לראות את רונאלדו בר"ג? מכירת הכרטיסים הבודדים למשחק של הנבחרת מול הפורטוגלים ב-22 במארס נפתחה. המחיר: 90 ש"ח למבוגר, 45 לנוער

|
כריסטיאנו רונאלדו. בקרוב בר
כריסטיאנו רונאלדו. בקרוב בר"ג (רויטרס)

מכירת הכרטיסים הבודדים למשחקה של נבחרת ישראל מול נבחרת פורטוגל ב-22 במארס נפתחה הערב ב-19:00 ומיד עם פתיחתה אתר מכירת הכרטיסים של "לאן" קרס.

חובבי הכדורגל, שמשתוקקים לראות את כוכב ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, על כר הדשא באצטדיון רמת גן ולא מעוניינים ללכת לשאר משחקי הנבחרת, יוכלו, כשהאתר יאפשר זאת, לקנות כרטיס בודד.

פחות מ-10,000 כרטיסים נותרו למשחק ואלו שנותרו הם ליציעים 8-10, 13-16 ו-17-18. כרטיס למבוגר יעלה 90 ש"ח ולילד/חייל/סטודנט 45 ש"ח (לא כולל עמלה).

למעלה מ-25,000 מיני מנויים כבר נמכרו ואפשר בוודאות להגיד כי מזה שנים רבות לא זוכרים בהתאחדות לכדורגל ובמשרדי "לאן" כזו היענות, הגובלת גם בהיסטריה.

המטרה שכל אצטדיון ר"ג יהיה מלא עד אפס מקום ונראה כי בקצב הזה, הנבחרת הישראלית של אלי גוטמן תוכל ליהנות מהשחקן ה-12 במלוא הדרתו.

אוהדי נבחרת ישראל בבלומפילד (שי לוי)
אוהדי נבחרת ישראל. ימלאו את ר"ג? (שי לוי)
 

דוברת ההתאחדות לכדורגל, מיכל גרונדלנד: "אין אי סדרים, בעיית התקשורת באתר נפתרה. יש עוד 15,000 כרטיסים. באתר ההתאחדות לכדורגל יש את כל הפרטים המלאים והמדוייקים. אנחנו כל הזמן נעדכן לגבי מצב הכרטיסים ולאיזה שערים. ברור לנו שיש היענות גדולה בשעה שנפתחה המכירה. נדאג לכולם ככל הניתן".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */