יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:06

הסקווש על הפודיום עם זהב וארד באל' אוסטריה

עידו בורשטיין שהגיע למקום הראשון בגילאי 15 ונועם פאר שהגיע למקום השלישי באליפות לגילאי 17 הביאו הרבה כבוד לענף שעשוי להפוך לאולימפי

|
עידו בורשטיין והתואר (רונית וירניק)
עידו בורשטיין והתואר (רונית וירניק)

במסגרת אליפות אוסטריה הפתוחה לנוער שהסתיימה היום (שני) ונערכה בסופ"ש זה זכה עידו בורשטיין במקום הראשון לגילאי 15 ונועם פאר במקום השלישי לגילאי 17. עידו בורשטיין, שחקן ממועדון הרצליה, משחק עוד מגיל צעיר והוא אחת התקוות של מחלקת הנוער בספורט הישראלי.

נועם פאר, גם הוא ממועדון הסקווש בהרצליה, נחשב לשחקן מוביל וזכה לאחרונה בגביע הנודד באליפות הארץ – גביע המוענק לשחקנים שמציגים פריצות דרך עם פוטנציאל להישגים בינלאומיים.

הישגים אלו מצטרפים להישג מדהים נוסף מהעת האחרונה - המקום השני באליפות צרפת הפתוחה לנוער בו זכה דניאל פולישצ'וק לפני שבועיים ומקומות ראשונים באליפות צ'כיה הפתוחה לנוער.

הסקווש, כענף שאינו אולימפי, הוא ענף החבר במשפחת ענפי הספורט המאוגדים בהתאחדות "אילת", התאחדות ענפי הספורט שאינם אולימפיים בישראל, המקדמת את הספורטאים הצעירים ותומכת בהם.

חשיבותם של הישגים אלו גדולה אף כפליים, כאשר לוקחים בחשבון שענף הסקווש הוא בין הענפים אשר מועמדים להפוך לאולימפיים לקראת אולימפיאדת 2020. בחינתו של הענף לאולימפיאדה הופכת את שחקני הסקווש הישראלים למדליסטים אולימפיים בפוטנציאל ומדגישה את החשיבות בהמשך ההשקעה בענף.

נועם פאר (רונית ויר) (ONE)
נועם פאר. הישג נהדר בגילאי 17 (רונית וירניק)
 

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */