יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:16

בירידה תלולה: סלע צנח 20 מקומות, פאר שניים

הטניסאים הישראלים ממשיכים לאבד גובה: המחבט הבכיר צנח למקום ה-122, וינטרוב ירד ל-179. פאר כבר 128 בעולם, גלושקו 181. בטופ 10 אין שינויים

|
דודי סלע. הטניס בירידה (יניב גונן)
דודי סלע. הטניס בירידה (יניב גונן)

הטניס הישראלי ממשיך לאבד גובה בדירוגים העולמיים. דודי סלע, איבד הבוקר (שני) את נקודות חצי הגמר מטורניר הדילרי ביץ' בשנה שעברה וצנח 20 שלבים למקום ה-122 בעולם. סלע ויתר על מוקדמות טורניר האינדיאן וולס שייערך בשבועיים הקרובים ויחזור לשחק במוקדמות טורניר מיאמי בעוד שבועיים.

גם אמיר וינטרוב שנמצא שישה מקומות מחוץ למוקדמות האינדיאן וולס השבוע וינסה לשחזר, אם יתברג למוקדמות את הכניסה להגרלה הראשית מאליפות אוסטרליה, ירד 4 שלבים למקום ה-179 בעולם.

גם בזוגות, ירידות. יוני ארליך למרות הגעתו לחצי גמר טורניר דובאי, כמו בשנה שעברה ירד שלביים למקום ה-52. אנדי רם שעדיין לא החלים מהפציעה, איבד את נקודות דובאי וירד 17 שלבים למקום ה-87.

בעשירייה הפותחת בין הגברים אין שינויים. המאבק בצמרת יתחדש בשבועיים הקרובים באינדיאן וולס, בו עשוי רפאל נדאל, אם לא יפרוש ברגע האחרון, להתעמת לראשונה העונה עם שחקני הצמרת, אחרי חימום בכמה טורנירי חימר קטנים.

שחר פאר, שהובסה השבוע בסיבוב ראשון בטורניר פלוריאנפוליס בברזיל, ירדה שלביים נוספים למקום ה-128 בעולם. פאר, שהייתה אמורה לשחק במוקדמות האינדיאן וולס, קיבלה מהמארגנים כרטיס חופשי להגרלה הראשית, שיהווה הזדמנות בלתי חוזרת לישראלית המידרדרת להשיג נקודות יקרות בסבב ולעצור את הנפילה. עם דירוגה הנוכחי, פאר תתקשה להיכנס להגרלה ראשית של טורנירי WTA ללא כרטיס חופשי.

גם יוליה גלושקו שלא הצליחה להיכנס לטורניר בברזיל למרות הגרלה נוחה במוקדמות ירדה 6 שלבים למקום ה-181. גלושקו מדורגת 6 השבוע בטורניר ע"ס 25,000 דולרים במקסיקו ותפתח מול עולה מהמוקדמות.

פאר מתלוננת על השיפוט (יניב גונן)
שחר פאר. מתי הנפילה תיעצר? (יניב גונן)
 

בטופ 10 השבוע אין שינויים ופרט לאחיות וויליאמס המחרימות באופן קבוע את טורניר האינדיאן וולס ונה לי הפצועה מאז גמר מלבורן, גם אצל הנשים צפוי מאבק על התואר היוקרתי בו זכתה בשנה שעברה ויקה אזרנקה, השנייה בעולם כיום.              

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */