יום שבת, 06.07.2024 שעה 07:36

לוזון: גיא יהיה בין 10 המאמנים הטובים באירופה

יו"ר ההתאחדות התראיין ברוסיה וסיפק פנינים: "מקווים לנצח את רונאלדו, אך נסתפק בתיקו מול פורטוגל. האלימות והגזענות כמעט לא קיימות אצלנו"

|
אבי לוזון.
אבי לוזון. "אין לנו כסף בשביל קאפלו" (יניב גונן)

יורו הצעירות מתקרב בצעדי ענק ויו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, ממשיך במלאכת השיווק של ה"בייבי" שלו, כאשר הצעד האחרון הוא ראיון שהעניק ל"ספורט אקספרס" הרוסי, בו נרמז כי לוזון עשוי להתמנות לסגן נשיא אופ"א אם מישל פלאטיני, הנשיא הנוכחי, ימונה לנשיא ההתאחדות העולמית, פיפ"א.

"כל האצטדיונים יהיה מלאים ביורו עד גיל 21", הצהיר לוזון והוסיף לגבי הטורניר: "ישראל המקום הבטוח בעולם, אנחנו מצליחים להתמודד אם האיומים עלינו יותר טוב מכל מדינה. הנבחרת? אני רק מקווה שלא נשחזר את ההופעה שלנו מ-2007 כאשר הפסדנו את כל המשחקים ולא כבשנו. חצי גמר יהיה הישג נהדר. נבחרת רוסיה תקבל פה את העידוד הכי גדול אחרי ישראל כי ישנם חצי מיליון מהגרים שהגיעו מברית המועצות לשעבר וחיים פה. אני קונה עכשיו מפגש בין ישראל לרוסיה בחצי הגמר".

ברמת הנבחרות הבוגרות, שתי המדינות נפגשו כבר במוקדמות מונדיאל 2014 וזה הסתיים בתבוסה 4:0 לישראל. לוזון: "המקום הטוב ביותר שישראל תוכל לסיים בו במוקדמות המונדיאל הוא המקום השלישי. רוסיה ופורטוגל הן נבחרות חזקות יותר. אם ננצח את פורטוגל, זו תהיה סנסציה עולמית. אנחנו מקווים לנצח את רונאלדו וחבריו במארס, אבל תוצאת תיקו תספק אותנו".

אבי לוזון (יניב גונן)
אבי לוזון. "נסתפק בתיקו מול פורטוגל" (יניב גונן)
 

בנושא מאמן הנבחרת אמר לוזון: "אין לנו את הכסף שיש להתאחדות הרוסית כדי להביא מאמנים ברמה של דיק אדבוקט, חוס הידינק ופאביו קאפלו. ניסינו עם לואיס פרננדס, אבל הוא לא הצליח להוביל אותנו לשלב הבא, כמו גם דרור קשטן או אברהם גרנט. הנבחרת שלנו די יציבה במקום השלישי".

עוד הוסיף לוזון: "בישראל, כל אחד עם כישרון הולך להרוויח כסף ולעשות לעצמו שם באירופה. במקרה הטוב, בליגה הספרדית או האנגלית ובמקרה הגרוע, בליגה הבלגית או הפולנית. כמובן שהייתי מעדיף לראות את כולם פה, אבל באירופה פשוט משלמים יותר".

אבי לוזון (משה חרמון)
לוזון. "הייתי מעדיף לראות את כולם פה" (משה חרמון)
 

לוזון התבקש להתייחס, איך לא, גם לקבלת הפנים הצוננת, בלשון המעטה, שקיבלו ג'בראיל קדאייב וזאור סדייב בבית"ר ירושלים: "מדובר בחלק קטן של אוהדים, הרוב תומכים בהם. ההתאחדות מקבלת כל שחקן כדורגל ללא הבדל דת, גזע ומין. האלימות והגזענות כמעט ולא קיימות באצטדיונים שלנו. רוב האוהדים בישראל אוהבים כדורגל".

לסיום התייחס היו"ר לכך שאחיינו, מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, הצהיר כי הוא עוזב לאחר האליפות: "כמובן שרצינו שהוא יישאר, אבל הוא רוצה לעבוד כל יום והוא צודק. אני בטוח שמועדון שיצליח לפתות אותו, ירוויח את אחד המאמנים המבטיחים באירופה. אין לי ספק שהוא יהפוך למאמן צמרת. ברגע שהוא יקבל הזדמנות, הוא ינצל אותה. אני יכול להתחייב שתוך חמש שנים הוא יהיה בין 10 המאמנים הטובים באירופה".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */