יום שישי, 05.07.2024 שעה 06:55
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

צפו: מכבי חזרה לחיים עם 62:66 ענק על ויטוריה

שלשה גדולה של לוגאן 24 שניות לסיום מחקה את ההפסד בנקודה בהיכל נוקיה והשיבה את הצהובים לתמונת ההצלבה. דווין סמית' הוביל עם 20 נקודות

|
היקמן ולנדסברג חוגגים (יוסי ציפקיס)
היקמן ולנדסברג חוגגים (יוסי ציפקיס)

מכבי ת"א הוכיחה בפעם המי-יודע-כמה שיש לה אלף נשמות לאחר שגברה 62:66 בחוץ על קאחה לבוראל בוויטוריה והותירה לעצמה סיכוי להעפיל לרבע הגמר היורוליג, למרות שמצבה עדיין קשה.

המשחק של מכבי ת"א, כמו כל משחקיה ביורוליג, הועבר באתר ONE בשידור ישיר בחינם וללא תשלום. ניתן לצפות במשחקים גם בסמארטפון וכן בטאבלט.

הכל הלך נגד הצהובים. יוגב אוחיון וליאור אליהו ונאלצו לראות את רוב המשחק מהספסל, השלשות לא נכנסו בפתיחה (0 מ-8) ודארקו פלאניניץ' וניק קיינר מדלי המשיכו לא להצדיק את הכסף הרב ששולם עליהם.

אבל גם מנגד עמדה קבוצה במשבר. קאחה לבוראל הפסידה ארבעה משחקים ביורוליג לפני ההתמודדות מול מכבי והצליחה לקלוע פחות מהצהובים ברבע הראשון, למרות שאלה סיימו אותו עם 11 נקודות.

יכולת טובה של מאצ'יי לאמפה, אקס מכבי, נתנה לספרדים יתרון קטן במחצית השנייה, אבל האורחת נותרה קרובה וידעה מתי לעקוץ בזמן הנכון. שלשה גדולה של דייויד לוגאן 24 שניות לסיום עשתה 62:64, תומאס האורטל החטיא בצד השני והניצחון הלך לצד הצהוב.

מכבי ת"א עולה למאזן 5:4 ועוברת את קאחה לבוראל בטבלה, אבל היא צריכה לעבור גם את חימקי מוסקבה או אולימפיאקוס כדי להשתחל אל בין ארבע הראשונוות.

קלעו למכבי ת"א: דווין סמית' 20, דייויד לוגאן 16, שון ג'יימס 11, 10 ריבאונדים ו-3 חסימות, ריקי היקמן 10 ו-6 ריבאונדים, גיא פניני 6 ויוגב אוחיון 3.

קלעו לקאחה לבוראל: מאצ'יי לאמפה 19 ו-12 ריבאונדים, פרננדו סן אמטריו 11, תומאס האורטל 9 ו-7 אסיסטים, פביאן קאוסור 6, נמניה בייליצה ומילקו בייליצה 5 כ"א, עומר קוק 3 ואנדרס נוצ'יוני 2.

צפו: מכבי מנצחת את קאחה לבוראל

רבע ראשון - 10:11 למכבי ת"א
מכבי ת"א פתחה עם: יוגב אוחיון, ריקי היקמן, דווין סמית', ניק קיינר מדלי ושון ג'יימס. קאחה לבוראל התחילה עם: תומאס הוארטל, פביאן קאוסור, אנדרס נוצ'יוני, מילקו בייליצה ומאצ'יי לאמפה.

אחרי דאנק קליל של סמית' מכבי ת"א החטיאה את 8 הזריקות הבאות שלה, כשגם קאחה לבוראל התקשתה להכניס את הכדור לטבעת וארבע דקות לסיום הרבע התוצאה עמדה על 6:6. אחרי שמונה החטאות, פניני קלע את השלשה הראשונה של מכבי במשחק והשלים ריצת 0:9 של הצהובים. בסיום הרבע 10:11 למכבי.

יוגב אוחיון (יוסי ציפקיס)
יוגב אוחיון. התאושש מהמתיחה ופתח בחמישייה (יוסי ציפקיס)
 

מחצית - 28:31 לקאחה לבוראל
קאחה לבוראל השלימה ריצת 0:8 עם ליי-אפ של סן אמטריו, אבל סמית' הישווה בשלשה וג'יימס הפך עם דאנק מאסיסט של פניני. נוצ'יוני ספג עבירה שלישית 06:17 למחצית וירד לספסל. לוגאן כבר העלה ל-17:22, אבל ריבאונד התקפה של פלייס שהוביל לשלשה של סן אמטריו השאיר את המארחים קרובים. עוד פוש קטן של קאחה והיא כבר עלתה ליתרון חמש, 26:31 אחרי שלשה של קאוסור במתפרצת. במחצית 28:31 לקאחה.

רבע שלישי - 43:47 לקאחה לבוראל
שתי חדירות טובות של היקמן וסמית' ללב ההגנה של קאחה לבוראל עזרו למכבי לצמק ל-36:34 בלבד בפתיחת הרבע. שתי הקבוצות התקשו לשים נקודות על הלוח וממש לקראת סיום הרבע הישווה סמית' ל-41:41 בשלשה. ארבע נקודות רצופות של לאמפה העניקו לקאחה לבוראל יתרון 43:47 בתום הרבע.

סמית´ מנסה לחסום את פלייס (יוסי ציפקיס)
סמית´ מנסה לחסום את פלייס (יוסי ציפקיס)
 

סיום - 62:64 למכבי ת"א
מהלך של שלוש נקודות מצד ג'יימס העביר את היתרון למכבי ת"א - 47:48. שלשה מטורפת של בייליצה קבעה מהפך נוסף - 50:53. ארבע וחצי דקות לסיום עשה לאמפה 56:58 לקאחה לבוראל בליי-אפ. 24 שניות לסיום קלע לוגאן שלשה ענקית אחרי ריבאונד התקפה של ג'יימס ומכבי הוליכה 62:64. האורטל החטיא שלשה והכדור הלך למכבי ת"א. לוגאן שם שתיים מהעונשין וסגר את הסיפור.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */