יום שישי, 05.07.2024 שעה 05:50

נוימן: אלי כהן מתנהג כמו גננת, חושב שהוא היו"ר

שחקן בית"ר בעבר התארח בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. מוסינזון: "אם ישעו אותי, יש סיכוי שלא אשוב לכדורסל"

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' הגישו לכם את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

נוימן: "אלי כהן מתנהג כמו גננת, חושב שהוא גם היו"ר והבעלים"
עליית מדרגה נוספת ביחסים המתוחים בין אלי כהן לערן לוי. השחקן הגיע היום (שלישי) לאימון הקבוצה וגילה שנעלו את הארון שלו בחדר ההלבשה בהוראת המאמן, ובנוסף אלי כהן לא מאפשר לו לקיים אימון עם שאר השחקנים. דני נוימן התארח בתוכנית וניסה להסביר מה קורה בבירה. 

נוימן: "אני חושב שבאיזשהו מקום אלי כהן בא להצדיק את הכינוי שהדביקו לו - השריף. הוא חושב שהוא הבעלים, היו"ר, המאמן והכל, הוא טועה ובגדול, כל פעם הוא תופס מישהו אחר ונדבק אליו. הוא לא יכול להסתדר עם שחקנים שהופכים לכוכבים, זה קרה לו בקבוצות אחרות וקורה לו בבית"ר. ערן לוי מתנהג למופת, תורם לבית"ר, אז כאבה לו קצת הרגל, מה קרה?"

ערן לוי ואלי כהן (יניב גונן)
ערן לוי ואלי כהן. שוב מסוכסכים (יניב גונן)
 

"אלי כהן מתנהג כמו הגננת בגן ילדים והוא מכעיס את האחרים כולל אנשים במערכת. דוביד שווייצר לדוגמא, אחרי משחקים הרגשתי עייף או לא טוב אמרתי לו והוא איפשר לי לנוח יום יומיים, אם הייתה לי פגיעה קלה הוא חיבק. כבר שלושה שבועות אלי כהן מתעסק עם התקשורת ואומר שיש משבר אמון עם הקהל, שיש ירידה בקבוצה בגלל זה אבל הכל לוקשים כי יש ירידה בגלל המאמן. יש ירידה בכושר המשחק וזה קורה אבל למאמן יש חלק בהכל ובטח במשבר האמון עם חלק מהשחקנים שלא מסמפטים אותו כל כך. היו"ר איציק קורנפיין מהבוקר מנסה לברר את העניין, דיבר עם המאמן ועם ערן לוי. בקרב אוהדי בית"ר ערן לוי פופולארי יותר מאלי כהן, קורנפיין מעורה בכל מה שקורה והוא יפתור את הבעיות".

מוסינזון: "דרוקר הסית לאלימות, אם ישעו אותי אולי לא אשוב"
המשחק בין הפועל ירושלים לאליצור אשקלון שנגמר ב-66:76 לאדומים מסרב לרדת מהכותרות. לא, לא בגלל התוצאה הדי צפויה, אלא בגלל התקרית שנרשמה לאחר המשחק. פורוורד אשקלון, גילי מוסינזון, ומאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר התעמתו. ננסה להבין מה קרה שם.

מוסינזון התארח בתוכנית: "קודם כל זרקתי עליו כדור מאחורה, לא חזק, הוא התחיל לתקוף אותי אחרי המשחק, אני לא מבין למה, הוא שותק ואני מנסה להבין. אחרי שהוא לחץ את היד הוא בעט עלי את הכדור, אמר לי 'קח את הכדורים שלך, יא זבל'. הוא אמור להיות ילד טוב, יש לו תדמית של טפלון, יכול להיות שהוא חשב שלא ישימו לב כי זה אני והיו איתי תקריו כבר. הדבר הכי חמור לדעתי זה שהוא אמר לתקשורת בסדוף שצריך לשים סוף לתופעת גילי מוסינזון".

איגוד הכדורסל דורש להרחיק אותך עד תום העונה, מה אתה אומר על זה?
"איגוד הכדורסל יכול לשחק כדורסל עם עצמו איך שמתנהלים שם העניינים. אני 14 שנים בליגה ולא ספגתי שום עונש. במקום היו"ר שלי הייתי משעה את עצמי שוב כי זאלה תופעות שאסור שיקרו. כשהוא אומר שצריך לשים סוף לתופעה שנקראת מוסינזון אבל זו הסתה לאלימות, יש אוהדים שיכולים לשים לי סוף לא בדרכים שדרוקר מתכוון אליהם".

גילי מוסינזון (יוסי ציפקיס)
גילי מוסינזון במהלך המהומה (יוסי ציפקיס)
 

יש ביניכם היסטוריה?
"אין בינינו היסטוריה, אני לא מכיר אותוולא מבין מאיפה התסכול שלו. אני מבקר את עצמי, זה לא טוב איך שהגבתי, זה היה בעידנא דריתחא. אחר כך תקף אותי מאמן הכושר שלהם שהוא אלוף הארץ באיגרוף, אני רציתי רק לרדת לחדר ההלבשה ולסיים עם זה. לא הייתי צריך לזרוק את הכדור, אבל הוא לא היה צריך לקלל אותי. אני מקווה שדו"ח המשקיף ידווח כי הוא קילל אותי. לפי דו"ח השיפוט הם יעשו את הוועדה עם עצמם ויאכלו את הבורקסים לבד כי אני לא אגיע ויכול להיות שגם לא אשוב לכדורסל יותר".

יברבאום: "הדבר הטוב ביותר לשיקום מועדון הוא ללכת לפירוק"
הפועל תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע במחזור האחרון עם פרדי דוד על הקווים בבכורה. האדומים מקווים לצאת לדרך חדשה בזכות הניצחון ולנסות להיצמד למכבי חיפה וליריבה העירונית, מכבי תל אביב, לקראת פתיחת הפלייאוף. האדומים יפגשו את כפ"ס במסגרת הגביע והקבוצה מהלאומית טרודה במאבקי ההישרדות בליגה שלה. יו"ר כפ"ס, מוטי יברבאום והמפרק ליאור דגן התארחו בתוכנית וסיפרו על הנעשה בקבוצה.

יברבאום: "המצב נכון להיום מאוד קשה. אנחנו בעונה של הישרדות, המועדון מיום היווסדו לא ידע ימים כמו שהוא חווה כיום. למרות זאת, אני גאה להיות חלק מהמועדון הזה כיום. כל התנאים שהשחקנים צריכים נמצאים במועדון. שחקני עבר מתנדבים, הכל בסדר חוץ מהתוצאות. נכנסנו בשביעי לחוד לפירוק אבל גייסנו כספים מאוד גדולים תוך שבועיים מאנשים עסקים בכפ"ס. הקבוצה מתפקדת טוב יותר מאי פעם. פחדתי מאוד מעניין של פירוק אבל זה הדבר הטוב ביותר עבור מועדון אם ברצונו להשתקם. אם ניפול לליגה השלישית זה משהו שלא קרה למועדון מעולם ואז המצב יהיה הרבה יותר קשה. אלי טביב הוא כפר סבאי שאוהד את הקבוצה, עזב את הקבוצה בטונים צורמים אבל היום הדברים השתנו. לפעמים להגיד שטעיתי זה גם בסדר".

ליאור דגן: "אנחנו בפירוק זמני, בנינו תקציב מאוזן, עיריית כפ"ס מאוד עוזרת והעמידה תקציב משמעותי יותר. בסופו של דבר המילה פירוק היא מפחידה אבל כפ"ס עוברת תהליך חיובי של שיקום האמון. אני לא רוצה להיכנס לשמות אבל מישהו כבר הביע עניין ברכישה. החובות של כפ"ס עומדים על מיליוני שקלים, מי שיקנה בוודאי לא יקנה את הקבוצה עם כל החובות. יש התעניינות של שני גורמים לפחות. זה בדיוק מה שקרה בהפועל פ"ת, שהיום מופעלת תחת בעלים חדשים שקנה אותה נקייה מחובות. הפחתת 9 הנקודות".

אחרי שסיימו ב-1:1 את המשחק הראשון בגביע המלך בסנטיאגו ברנבאו, ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו למשחק הגומלין בחצי גמר המפעל, במטרה לעלות לגמר ועל הדרך להדיח את היריבה השנואה.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */