יום ראשון, 07.07.2024 שעה 22:37

סבע מבקש עזרה מלמעלה. היא לא הגיעה (משה חרמון)

אפורים בפורים: 0:0 משמים בין נתניה לבני סכנין

על משחק כזה צריך להוריד נקודות. החצי הראשון היה החלש העונה, בשני קנדיל עצר את סבע ומוגרבי. טל בנין: "אני מאמין שנישאר בליגה". צפו בתקציר

יום ראשון, 24/02/2013, 19:00אצטדיון נתניה - 2,300 צופיםליגת העל - מחזור 24
בני סכנין
הסתיים
0 0
שופט: דניאל בר נתן (ציון: 16)
מכבי נתניה
ליגת העל 12-13
 פלייאוף עליון 
8030-7836מכבי ת"א1
6733-6236מכבי חיפה2
5845-4736הפועל ת"א3
5540-5036בני יהודה4
5338-4536עירוני ק"ש5
4050-3136הפועל ניר רמה"ש6
 פלייאוף תחתון 
4340-3833מ.ס אשדוד1
4139-3233הפועל ב"ש2
3945-3633הפועל חיפה3
3954-4433בית"ר ירושלים4
3748-3933הפועל עכו5
3749-3133בני סכנין6
3550-3833מכבי נתניה7
3047-3733הפועל ר"ג8
לוח משחקים
  • הפועל עכו
  • 3 - 1
  • הפועל חיפה
  • מ.ס אשדוד
  • 3 - 2
  • הפועל ר"ג
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 2
  • בני יהודה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 1
  • הפועל ניר רמה"ש
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 1
  • הפועל ת"א
  • מכבי נתניה
  • 0 - 0
  • בני סכנין
  • מכבי חיפה
  • 1 - 4
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 

מכבי נתניה ובני סכנין הציגו הערב (ראשון) לראווה את אחד המשחקים החלשים ביותר שנראו העונה בליגת העל. מול 2,300 אוהדים באצטדיון החדש בנתניה סיפקו הקבוצות פחות מ-10 בעיטות לעבר השער, ביחד, ואולי 4 למסגרת, בדרך ל-0:0 חלש מאוד.

דיברו על קרב על שש נקודות, על שתי קבוצות שחייבות את הניצחון, אבל המשחק הזה הראה שתי קבוצות שבעיקר לא רצו להפסיד. המחצית הראשונה הייתה איומה, עלובה, מביכה וכל סופרלטיב שתרצו להוסיף והבעיטה הראשונה למסגרת הגיעה בדקה ה-44, וגם היא הייתה לידיו של קנדיל.

במחצית השנייה היו בערך 5 דקות של כדורגל, בשני פרקים נפרדים של 2 ו-3 דקות. בפרק הראשון ראינו בעיטה חופשית של אחמד סבע שנהדפה ע"י קנדיל ודקה אח"כ נגיחה חלשה של החלוץ מחמישה מטרים לידיו של שוער סכנין.

בפרק השני קנדיל עצר נגיחה מסוכנת של שבחון מעשרה מטרים ודקתיים אחר-כך הדף שוער סכנין עם הרגל בעיטה מסוכנת של מוגרבי.

צפו ב-0:0 בין נתניה לסכנין

דורה: יכלנו לגנוב נצחון

וזהו. בעקבות התוצאה טיפסו שתי הקבוצות מקום אחד כל אחת. נתניה עלתה למקום העשירי כשבמאזנה 26 נקודות. לסכנין, שבמקום ה-11, אותו מספר נקודות. ובכל זאת, בעקבות הניצחונות של הפועל ר"ג והפועל חיפה, המרחק של השתיים מהקו האדום צומצם והוא עומד על שתי נקודות בלבד. וכמו שהן נראות, הוא קרוב הרבה יותר.

בנין: "חייתי עם קללות ככדורגלן ואני חי איתן כמאמן"
"במשחקים כאלה אפשר להפסיד, אז נקודה זה גם טוב", הודה טל בנין, "לא ציפינו בתחילת העונה למצב כזה, אבל בשלב הזה עדיף להיות מעל הקו האדום מאשר מתחתיו. כולן יאבדו נקודות, יש לנו סגל קצר. חייתי עם קללות ככדורגלן והיום אני חי עם זה כמאמן. אני אופטימי ואני מאמין שמכבי נתניה תישאר בליגה".

טל בנין (משה חרמון)
טל בנין: "נקודה זה גם טוב" (משה חרמון)
 

"שתי הקבוצות היו תחת לחץ", אמר שלומי דורה, "אנחנו מרוצים מהנקודה, אבל חושבים שהיינו יכולים לגנוב ניצחון. הפלייאוף יקבע מי תישאר בליגה. משחק כזה מבריח את הקהל? מבחינתי שלא יבוא".

מחצית ראשונה
דקה 20: אחרי 20 דקות שחונות בהן לא הייתה ולו בעיטה בודדת לעבר אחד השערים, אפילו לא משהו בכיוון, ולו בעיטונת, הגיעה הפעם ראשונה שראינו משהו שדומה, אולי, אם ממש תתעקשו, לחצי מצב. הייתה זו בעיטה של צלישר מ-23 מטרים, שנהדפה ע"י ההגנה של האורחים. כן כן, במשחקים כאלה גם על זה שווה לכתוב.

פיראס מוגרבי מנסה לעבור את חאלד חלאילה (משה חרמון)
פיראס מוגרבי מנסה לעבור את חאלד חלאילה בפתיחה (משה חרמון)
 

דקה 25: מה נגיד ומה נאמר? 25 דקות, אפס בעיטות לשער, אפס מצבים, אפס יכולת. אנחנו יודעים שמדובר בקבוצות תחתית, אבל כשחושבים על המשחק בין הפועל חיפה לעכו בשבת, אפשר להבין שגם קבוצות תחתית יכולות לייצר מראות יותר מלבבים.

תראו מי באה: יעל בר זוהר ביציעי נתניה. כן, גם הילד מאחוריה מופתע (משה חרמון)
תראו מי באה: יעל בר זוהר ביציעי נתניה. כן, גם הילד מאחוריה מופתע (משה חרמון)
 

דקה 29: סוף-סוף משהו שאפשר לקרוא לו בעיטה, בכיוון שאפשר לקרוא לו השער. עומר פרץ, ההוא שהוסט לעמדת המגן, השתלט על כדור שנהדף על-ידי הגנת סכנין 35 מטרים משערו של קנדיל, התקדם תוך שהוא חולף על פני שחקן בלבן ושיחרר בעיטה מ-25 מטרים. אז נכון שהיא עלתה בערך 25 מטרים מעל לשער, אבל גם זה משהו.

דקה 31: הכרטיס הצהוב הראשון במשחק נשלף ע"י בר נתן לעברו של אדיר טובול, לאחר עבירה על עלי חטיב במרכז המגרש.

לפחות ביציעים שמח (משה חרמון)
לפחות ביציעים שמח (משה חרמון)
 

דקה 36: אדיר טובול העביר מסירה לירו בלו באגף שמאל, החלוץ ניסה להעביר מסירת רוחב שספק פגעה בידו של בן בנימין שגלש לעברו, אך דניאל בר נתן, שהיה קרוב לאירוע, סימן לכדור קרן למרות מחאותיו של החלוץ. כתוצאה מכדור הקרן הגיעה בעיטה מרחוק של טובול, שגם הלכה רחוק מהשער. ועדיין, המאמץ הכי גדול שהשוערים נדרשו אליו במשחק הוא בעיטות השוער.

ירו בלו ודניאל בר נתן. החלוץ התלונן, השופט לא התרגש (משה חרמון)
ירו בלו ודניאל בר נתן. החלוץ התלונן, השופט לא התרגש (משה חרמון)
 

דקה 44: חברים יקרים, יש לנו בעיטה למסגרת. קוראים לו דרגאן צ'ראן, הוא קיבל את הכדור 35 מטרים מהשער, התקדם מעט ומ-27 מטרים שיחרר כדור חזק, היישר לעבר מרכז השער, אל ידיו המושטות של קנדיל. השוער מסכנין יכול היה אפילו להרשות לעצמו להדוף לא טוב שכן לא היה שם שום חלוץ שאיים עליו. ברוך שפטרנו מהמחצית הזו.

כן, זה מתיש (משה חרמון)
כן, זה היה מתיש (משה חרמון)
 

מחצית שנייה
דקה 46: המחצית הראשונה הייתה פשוט כל-כך מוצלחת, ששני המאמנים החליטו שלא לערוך חילופים בפתיחת המחצית השנייה. נו,טוב, גם נקודה זה משהו, והאוהדים יוכלו לספר על המשחק הזה לנכדים.

אחמד סבע מרחף. כשאין כדורגל, גם ריקודים זה ספורט (משה חרמון)
אחמד סבע מרחף. כשאין כדורגל, גם ריקודים זה ספורט (משה חרמון)
 

דקה 49: ועכשיו יש לנו בעיטה ראשונה גם לכיוון המסגרת של סנאמו. דיא סבע היה זה שבעט מ-18 מטרים, השוער האיטלקי קלט בלי בעיה.

דיא סבע מול אחמד סבע, עלי עותמאן משקיף (משה חרמון)
דיא סבע מול אחמד סבע, עלי עותמאן משקיף (משה חרמון)
 

דקה 52: עבירה של עידן ויצמן על אחמד סבע זיכתה את מגן סכנין בכרטיס צהוב ואת המארחים בבעיטה חופשית מסוכנת. סבע לקח את הכדור, סובב היטב מעל החומה, אבל קנדיל הדף לקרן. כדור הקרן הורם לעבר רחבת החמש והוסט בנגיעה ע"י עומרי בן הרוש לעבר ראשו של סבע, שמחמישה מטרים נגח חלש מאוד, לידיים של קנדיל.

סבע לא מאמין. שתי הזדמנויות גדולות לחלוץ (משה חרמון)
סבע לא מאמין. שתי הזדמנויות גדולות לחלוץ (משה חרמון)
 

דקה 56: חילוף ראשון במשחק מגיע בבני סכנין. אחמד קאסום החליף את דיא סבע. ארבע דקות לאחר מכן קיבל אימורו לוקמן כרטיס צהוב בגין עבירה 30 מטרים אלכסונית משערו. חטיב הרים את הכדור החופשי לרחבה, אך טובול הרחיק היטב.

צ´ראן מנסה בעיטה (משה חרמון)
צ´ראן בפעולה. היה המוחלף הראשון של בנין (משה חרמון)
 

דקה 64: גם החילוף הראשון בנתניה הגיע כאשר קובי דג'אני, שלא היה כשיר לחלוטין, נכנס במקום דרגאן צ'ראן. מיד לאחר מכן עבירה קשה של בן בנימין על כליבאת מאחור זיכתה אותו רק בכרטיס צהוב ואת סכנין בכדור חופשי 25 מטרים אלכסונית מהשער. בעיטה לשער לא הייתה פה.

בן בנימין מכשיל את כליבאת (משה חרמון)
בן בנימין מכשיל את כליבאת. זיכה אותו בכרטיס צהוב (משה חרמון)
 

דקה 73: פעולה טובה של עומר פרץ באגף ימין. המגן השתלט על כדור מול אבו סאלח, העביר אותו למרכז הרחבה, אבל מוגרבי לא הגיע היטב תחת שמירה של עותמאן וקנדיל לא התקשה ללקט. עותמאן נפצע במהלך ניסיון הגלישה לכדור. מיד לאחר מכן חילוף שני בנתניה כאשר יוסי שבחון החליף את עלי חטיב לקול שריקות מהיציע. רגע לאחר מכן הגיע החילוף השני בסכנין כאשר ג'קו עראפת, עם מספר 4 על הגב, החליף את חמד גנאים.

שבחון מחליף את חטיב (משה חרמון)
שבחון מחליף את חטיב. זה מה שיעזור לנתניה? (משה חרמון)
 

דקה 77: עלי עותמאן, שנפצע במהלך הקודם, לא יכול היה להמשיך ונאלץ לרדת על אלונקה כאשר מי שהחליף אותו היה מוחמד זבידאת.

עותמאן יורד מהדשא (משה חרמון)
עותמאן יורד מהדשא (משה חרמון)
 

דקה 80: לראשונה במשחק, מהלך שראוי לשם "מהלך כדורגל". עומר פרץ פרץ באגף ימין והרים היטב, שבחון התרומם ונגח מעשרה מטרים - לידיים של קנדיל. אז נכון שהשוער לא התקשה, אבל זה בכל זאת היה המהלך הטוב במשחק.

סבע מנסה להגיע לכדור לפני קנדיל (משה חרמון)
סבע מנסה להגיע לכדור לפני קנדיל. כמעט שער לנתניה לקראת הסיום (משה חרמון)
 

דקה 81: וזו כבר באמת ההזדמנות הטובה במשחק. אחמד סבע קיבל את הכדור 25 מטרים מהשער, התקדם ובעט כדור לא חזק, קנדיל הדף רע מאוד לעבר מרכז הרחבה ומוגרבי, שהגיע בריצה, היה צריך רק להקפיץ מעליו פנימה, אך אבו סלאח הגיע טוב, מוגרבי בעט חלש מדי וקנדיל הדף עם הרגל. מזל גדול לסכנין.

מוגרבי מעל חלאילה. כמעט שער של קשר נתניה (משה חרמון)
מוגרבי מעל חלאילה. כמעט שער של קשר נתניה (משה חרמון)
 

דקה 90+3: עד לסיום לא נראו עוד מצבים באזור הרחבה, שתי הקבוצות הסתפקו ב-0:0 והאוהדים? יכול מאוד להיות שיש להם קייס לבקש את הכסף חזרה.

מכבי נתניה: לואיג'י סנאמו, עומר פרץ, עידו לוי, ברונו פיניירו, עומרי בן הרוש, בן בנימין, עומר צלישר, פיראס מוגרבי, דרגאן צ'ראן (קובי דג'אני, 64), עלי חטיב (יוסי שבחון, 74), אחמד סבע.

מוגרבי מעל חלאילה (משה חרמון)
מוגרבי מעל חלאילה. בינתיים שתי הקבוצות באותו גובה (משה חרמון)
 

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת, 77), עלאא אבו סלאח, עידן ויצמן, אדיר טובול, אימורו לוקמן, חאלד חלאילה, דיא סבע (אחמד קאסום, 56), חאמד גנאים (ג'קו עראפת, 75), מוחמד כליבאת וירו בלו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו