יום שבת, 05.10.2024 שעה 02:02

שר החוץ הפולני נגד הקהל הישראלי בפדרציה

התקרית באילת ממשיכה להכות גלים. רדוסלב סיקורסקי אמר כי אם יוכיחו שהקהל העליב את האחיות רדוונסקה מדובר בשערוריה. צפו באירוע

|
רדוונסקה. השר יצא להגנתה (רויטרס)
רדוונסקה. השר יצא להגנתה (רויטרס)

תקרית מסיבת העיתונאים של אגה רדוונסקה ונבחרת פולין באילת ממשיכה להכות גלים והבוקר (שישי) גם בתחום הפוליטי כששר החוץ הפולני התייחס באופן פומבי לפרשייה שמסעירה את עולם הטניס וביקש חקירה דיפלומטית בנושא התנהגות הקהל הישראלי.

שר החוץ הפולני רדוסלב סיקורסקי אמר בעקבות האירועים כי הוא מעונין לאמת את התנהגותו של הקהל הישראלי באילת ואם הממצאים יוכיחו כי הקהל העליב את השחקניות, מבחינתו זו שערוריה. שר החוץ הפולני הסתמך גם הוא על דיווחים שונים ברשת לפיהם עשה הקהל הישראלי הכל כדי להוציא את השחקניות הפולניות מריכוז, כולל קריאות מעליבות.

סיקורסקי הוסיף כי אם בדיקה דיפלומטית תאשר את הממצאים, זה יהיה חמור ושערורייתי, בדיוק כמו שאוהדים פולנים מתפרעים לפעמים באיצטדיונים מקומיים.

כזכור, רדוונסקה, אחותה אורסולה ומאמנן, סרבו להגיע למסיבת העיתונאים אחרי משחק הזוגות מול ישראל ביום שישי שעבר. רק לאחר שהבינו שהם עלולים לחטוף קנס כבד על פי חוקי ה-ITF, הגיעה המשלחת הפולנית לחדר התקשורת ושם התייצבה בפרצופים חמוצים וכועסים. הפולניות ענו לשאלות במילה או שתיים באופן פורמלי בלבד ולאחר פחות מדקה מסיבת העתונאים הסתיימה כתוצאה מהאווירה העויינת.

צפו במסע"ת השערורייתית של פולין

מסיבת העיתונאים הופצה ברשת וזכתה ליותר מ-200,000 צפיות בתוך מספר ימים, שמרבית מדורי הטניס בעולם מקדישים לה תשומת לב, מאמרים וציוצים בטוויטר.

לנוכח כל הרעש התקשורתי, הבינו מהר בנבחרת הפולנית כי נגרם להם נזק תדמיתי עצום. אתמול יצאה רדוונסקה במסיבת עיתונאים בדוחא כנגד הקהל הישראלי באילת, כדי להצדיק את התנהגותה הלא מקצועית מול אנשי התקשורת: "לומר את האמת הייתי מאוד מאוכזבת. לא ציפיתי להתנהגות כזו של קהל בסבב, ביחוד לנוכח העובדה שהמון נבחרות הגיעו לאילת, עם הרבה שחקניות בכירות. אכן קרו כמה תקריות עם הקהל לאורך המשחק, זה היה עצוב ולא הוגן מצידם. אני לא חושבת שזו התנהגות אחראית".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */