יום שבת, 05.10.2024 שעה 01:49

פיסטוריוס הובא להארכת מעצר ובכה בבית המשפט

כשהוא מסתיר את פניו אל מול עשרות צלמים וכתבים, יצא מהניידת האצן קטוע הרגליים המואשם ברצח חברתו. התביעה: 4 יריות מדויקות בחדר האמבטיה

|
פיסטוריוס בבית המשפט, היום (רויטרס)
פיסטוריוס בבית המשפט, היום (רויטרס)

איך הופכים בין לילה מגיבור לאומי לחשוד ברצח מחריד? אוסקר פיסטוריוס, האצן קטוע הרגליים, הובא לדיון להארכת מעצר אחרי ששהה הלילה במעצר בתחנת המשטרה בפרטוריה. כזכור, הדרום אפריקאי נעצר אתמול לאחר שלפי החשד ירה למוות בבת זוגו, הדוגמנית ריבה סטינקאמפ.            

לפי הדיווחים הראשונים פורסם כי פיסטוריוס ירה בה בשוגג לאחר שחשב כי מדובר בפורץ, אבל ככל שהדקות נקפו, יותר ויותר פרטים צצו לפני השטח ושפכו אור על המקרה, כאשר כבר די ברור שלא מדובר בירי בשוגג. המשטרה בעיר כבר הוציאה הודעה לפיה היא מכחישה שהפרסום לפיו חשב האצן כי מדובר בפורץ, הגיע ממנה.

פיסטוריוס שעד אתמול היה רגיל להופיע בפני המצלמות בפרסומות וכמובן על משטח הריצה, הפך מכוכב גדול לחשוד ברצח שיוצא מניידת משטרה כשמעיל מסתיר את פניו. עשרות צלמים וכתבים הגיעו כמובן לבית המשפט בפרטוריה כדי להמשיך לסקר את הפרשה שמסעירה את העולם כולו. לאולם בית המשפט עצמו הורשו להיכנס הצלמים, כאשר גם אחותו ואביו של פיסטוריוס היו נוכחים. פיסטוריוס פרץ בבכי ונשבר במעמד המביש.

אוסקר פיסטוריוס וריבה סטינקאמפ. סיפור אהבה שנגמר בטרגדיה (רויטרס)
אוסקר פיסטוריוס וריבה סטינקאמפ. סיפור אהבה שנגמר בטרגדיה (רויטרס)
 

עורך דינו של האצן, קני אולדוויג', התייחס למצבו: "אין ספק שהוא נסער מאוד אבל מבחינה בריאותית הוא בסדר גמור".

בתוך כך, צוותים של זיהוי פלילי ממשיכים לחקור בניסיון להגיע לאמת - מה בדיוק קרה בבית. הפראמדיקים שהגיעו ראשונים ומצאו את סטינקאמפ בתוך שלולית של דם, ניסו להחיותה אך ללא הצלחה. התביעה טוענת כי היא נורתה ארבע פעמים בחדר האמבטיה.

לפי עדויות של שכנים נראה היה כי גם בחודשים האחרונים היו אירועים בין השניים, כאשר לא פעם נשמעו צעקות מהבית והמשטרה הודתה כי ניגשה לא פעם כדי לבדוק את המתרחש.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */