יום שבת, 06.07.2024 שעה 04:31
לוח משחקים
  • ריאל מדריד
  • 95 - 77
  • פנאתינייקוס

בלאט: לא יודע איך נשיג חמישה ניצחונות, המצב קשה

מאמן מכבי בסיום ה-82:77 לבארסה: "קבוצה מליגה אחרת, שאראס ונבארו היו ההבדל. הקהל שהלך? זו בעיה שלו", פניני: "לא מאבדים תקווה". צפו בתקציר

|
נת´ן ג´אוויי לא סופר את הגנת מכבי (יוסי ציפקיס)
נת´ן ג´אוויי לא סופר את הגנת מכבי (יוסי ציפקיס)

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) הפסד חמישי בשלב הטופ 16 ביורוליג, הפעם 82:77, והסיכוי שלה לעלות לשלב ההצלבה קיים כעת רק בתיאוריה. בשבוע הבא היא תפגוש את סיינה ותנסה לייצר רצף ניצחונות. הצהובים זקוקים לחמישה כאלו, דבר שלפי איך שהם נראים, אם יושג, ייחשב כנס.

המאמן, דייויד בלאט, ניסה להסביר בסיום איך זה קרה ואמר: "קשה מאוד עכשיו אבל זה לא גמור. צריך בסיבוב השני חמישה ניצחונות, לא יודע איפה נמצא אותם, אבל זה מה שצריך בנוסף לעוד כמה תוצאות מתאימות. המצב קשה, אבל אם נילחם כמו ששיחקנו בהרבה דקות מול קבוצה מליגה אחרת, אז יש סיכוי".

"אין לי טענות לחבר'ה שלי, קצת איבדנו את הדרך ברבע השלישי, כשאני חושב על זה עכשיו יכלתי ללכת לליינאפ של הרבע הרביעי יותר מוקדם ואני מאוכזב שלא עשיתי את זה, אבל יש תקווה, בטח עם איך ששיחקנו ברוב המשחק ואיך שנלחמנו", הוסיף בלאט.

המאמן המשיך: "ניסינו ללחוץ. ברצלונה קבוצה מאוד מאוד מנוסה, גם בשנתיים האחרונות ששיחקנו נגדם, לא הרגנו אותם עם הלחץ עם כל הכובד. זאת קבוצה שיודעת לשחק תחת לחץ, אבל מה אגיד, אולי. אם ואם ואם אולי גם התוצאה הייתה אחרת. אני חושב שעשינו הרבה שינויים, נפלנו בדברים הקטנים בהגנה וחבל". על המשחק נגד סיינה אמר לסיכום: "אני לא חושב שזה צריך להיות אחרת. צריך לעשתו את אותם הדברים מהיום, רק לאורך יותר זמן".

צפו בשאראס ובארסה מנצחים את מכבי

על הקהל אמר בלאט: "אלה שיצאו יצאו, אבל אלה שהיו תמכו בנו בצורה יוצאת מן הכלל ואני מודה להם, מי שהלך זו בעיה שלו. אדם שקונה כרטיס זכותו להחליט מתי ללכת. אנחנו משחקים נגד קבוצות גדולות עם סגלים מלאים וטובים ואנחנו מפספסים במעט, אבל במספיק בשביל לא לנצח, זה מאוד מאוד כואב ומאוד מאוד מתסכל. שאראס ונבארו הם שני הווינרים הגדולים ביותר ב-25 השנים האחרונות של הכדורסל האירופי אם לא אי פעם בכלל. הם היו ההבדל".

דייויד בלאט (יוסי ציפקיס)
דייויד בלאט. "לא גמור" (יוסי ציפקיס)
 

גיא פניני: "אני חושב ששיחקנו טוב במשך 35 דקות ובמשחקים כאלה זה לא מספיק, יכולת טובה בהגנה או יכולת טובה בהתקפה לא משנה את העבודה שחמש דקות יכולות לגרום למשחק לברוח, בעיקר כאשר מנגד יש יריבה כמו ברצלונה. אנחנו לא מאבדים תקווה, הסיבוב הבא יהיה קשה אבל אנחנו נעבור משחק אחר משחק בתקווה להצליח להגיע אל ארבע הראשונות בבית. כל משחק לגופו ונמצא את הדרכים לעשות את העבודה שלנו".

ניק קיינר מדלי: "זה נורא מאכזב שלא הצלחנו לנצח, בעיקר כאשר היה פה משחק טוב ובעיקר כי הוא היה בבית שלנו, ברצלונה קבוצה טובה אבל התמודדנו איתם כמו שצריך, ניסינו לעשות כל מה שאפשר אבל זה לא הספיק. אני לא יודע איך להסביר את ההפסדים בבית, אנחנו נלחמים וזה פשוט לא הולך לנו עד כה בשלב הזה. נמשיך להלחם ונעבור משחק אחר משחק בסיבוב הבא בתקווה לחזור למאבק ולא להישאר מאחור".

פניני הערב (יוסי ציפקיס)
פניני הערב. "לא מאבדים תקווה" (יוסי ציפקיס)
 

מאמן המנצחת, צ'אבי פסקואל: "מרוצים מהניצחון, תענוג היה לחזור לפה לנוקיה היפה ולראות את האוהדים הטובים של מכבי. בחצי הראשון המשחק היה מאוד צמוד אבל ברבע השלישי מצאנו את ההגנה הנכונה כדי לא לאפשר למכבי להיכנס למחצית השנייה כמו שצריך, שיחקנו ברבע השלישי מצוין ופתחנו פער חשוב, הרבע הרביעי נהיה קצת צמוד אבל ידענו איך לנצח".

"זה לא היה ערב קל עבור מכבי", המשיך המאמן, "הם הפסידו פה שני משחקים חשובים בבית והפסידו גם היום, אבל אני חושב שהם שיחקו משחק טוב מאוד, ריקי היקמן היה טוב, מגיע למכבי כל הכבוד. אחרי שזכינו בגביע בספרד, היה קשה להתרכז מנטאלית אבל עשינו זאת. הניצחון היום היה אולי אחד מהחשובים שלנו בשלב הזה".
 

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */