יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:03

צפו ברדוונסקה מעוררת סערה: לא ציפיתי לכך

הסערה ברשת בעקבות הבלאגן באילת לא נרגעת, המדורגת 4 בעולם הגיבה: "זה היה עצוב ולא הוגן מטעם הקהל". הסרטון שהופץ גרף מעל 100 אלף צפיות

|
רדוונסקה היום בדוחא. הסערה לא נרגעת (רויטרס)
רדוונסקה היום בדוחא. הסערה לא נרגעת (רויטרס)

מסיבת העיתונאים האומללה של אגה רדוונסקה ונבחרת פולין בתום משחק הזוגות מול ישראל במסגרת גביע הפדרציה באילת שהתקיימה בסוף השבוע האחרון, ממשיכה לעורר הדים בתקשורת הטניס העולמית בכלל ובתקשורת הפולנית בפרט, שם עלה העניין לכותרות ראשיות עם רמיזות פוליטיות כלפי ישראל.

רדוונסקה שהסתובבה כעוסה לאורך כל השבוע באילת, סירבה ביחד עם מאמנה טומס ויטורוסקי להגיע למסע"ת כשהיא מתרצת זאת, בהתנהגותו של הקהל הישראלי כלפיה במפגש מול ישראל.

כשהבינה שאינה יכולה להימנע מכך לפי חוקי ה-ITF, הסתפקה בתשובות קצרות בנות מילה או שתיים לשאלות העיתונאים. בעקבות כך הסתיימה מסיבת העיתונאים תוך פחות מדקה  כתוצאה מהאווירה העויינת.

מסיבת העיתונאים הופצה ברשת, וזכתה לקרוב ל-100,000 צפיות בתוך מספר ימים, כשמרבית מדורי הטניס בעולם מקדישים לה תשומת לב, מאמרים וציוצים בטוויטר.

צפו במסע"ת השערורייתית של פולין

לנוכח כל הרעש התקשורתי, הבינו מהר בנבחרת הפולנית כי נגרם להם נזק תדמיתי עצום. והערב (רביעי) הגיבה רדוונסקה במסיבת עתונאים בדוחא, על ארועי אילת. "לומר את האמת הייתי מאוד מאוכזבת. לא ציפיתי להתנהגות כזו של קהל בסבב, ביחוד לנוכח העובדה שהמון נבחרות הגיעו לאילת, עם הרבה שחקניות בכירות. ואכן קרו כמה תקריות עם הקהל לאורך המשחק. זה היה עצוב ולא הוגן מצידם. אני לא חושבת שזו התנהגות אחראית".

מאמנה של רדוונסקה סירב להגיד אלו מילים הוא שמע מהקהל הישראלי במהלך המשחק. אבל לאורך כל השבוע הוא השמיע טענות נגד מארגני הטורניר באילת, בעיקר בנושאי אירגון, ותנאי השחקניות לפני ואחרי משחקים. המאמן כינה את הקהל הישראלי, "גן חיות" , וטוען כי הגיש תלונה רשמית ל-ITF על מאורעות אילת בסוף הטורניר.

אגה רדוונסקה. מעל 100 צפיות ביוטיוב (GettyImages)
אגה רדוונסקה. מעל 100 צפיות ביוטיוב (GettyImages)
 

אגב, עוד באילת, ננזפה הנבחרת ע"י ה-ITF לאחר שמסיבת העיתונאים עלתה לרשת וכתוצאה מכך, רצו רדוונסקה ומאמנה מסיבת עיתונאים נוספת, כדי לתקן את הרושם הרע שיצרה המדורגת רביעית בעולם.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */