יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:39

אומוניה ולויטה הביסו 0:4 את אנורתוסיס ורוני לוי

המאמן הישראלי וקבוצתו הושפלו במשחק הראשון ברבע הגמר, חלום הדאבל נגוז. 90 דק' לשוער המנצחת, שפונגין הפצוע לא שותף. 28 דק' ליצחקי אצל המפסידה

|
רוני לוי בקפריסין. הפסד מאכזב למוליכת הטבלה
רוני לוי בקפריסין. הפסד מאכזב למוליכת הטבלה

האם אנורתוסיס במשבר? לפני חמישה ימים הייתה הקבוצה של רוני לוי בטוחה בפסגת הליגה הקפריסאית, ללא הפסד מפתיחת העונה, וכשהיא נראית בדרך הבטוחה לאליפות, עם אפשרות ריאלית למדי לדאבל. אך תוך חמישה ימים התהפכה התמונה ב-180 מעלות.

בשבת הגיע הפסד 2:1 מאכזב לנאה סאלאמיס מתחתית הליגה בדרבי של פמאגוסטה ועם הניצחון של אפואל ניקוסיה למחרת על איה נאפה צומק הפער בצמרת לשלוש נקודות בלבד. אך הערב (רביעי) הגיע הרגע הקשה באמת של רוני לוי וקבוצתו - תבוסה 4:0 לאומוניה ניקוסיה במשחק הראשון בשלב רבע גמר הגביע. כנראה שלוי, ברק יצחקי ומשה אוחיון כבר לא יזכו בגביע השנה.

יצחקי פתח את המשחק על הספסל וראה בפתיחה את חבריו מחמיצים שתי הזדמנויות טובות כאשר קאלבו הצמיד כדור לקורה ואילו אוקאס לא הצליח לנצל טעות של אוהד לויטה, שוער אומוניה, כדי להעלות את אנורתוסיס ליתרון. על ההחמצות שילמה הקבוצה של רוני לוי ובגדול.

בדקה ה-39 העלה גאורגיוס אפרם את המארחים ליתרון ובדקה ה-62 נונו אסיס הפורטוגזי הוסיף את השני. מיד לאחר השער השני הכניס רוני לוי את יצחקי בניסיון לשנות את התוצאה, אך זה לא עזר.

אוהד לויטה. לא ספג שערים, כן ספג ביקורות
אוהד לויטה. לא ספג שערים, כן ספג ביקורות
 

בדקה ה-90 הוסיף פרדי, החלוץ מאנגולה, את השלישי והוציא מסכה צהובה לחגיגות. לאחר דקה החלו אוהדי אנורתוסיס להשתולל, זרקו אבוקות לעבר יציעי אומוניה, אלה הגיבו באבוקות משלהם והמשחק הופסק למספר דקות. לאחר מכן, עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן, הוסיף אנדרה שמברי ממלטה את הרביעי.

אוהד לויטה השלים 90 דקות במדי מחזיקת הגביע הנוכחית, אך זכה לביקורות בתקשורת הקפריסאית לאחר שתי טעויות שלמזלו של השוער הישראלי לא עלו לקבוצתו בשערים. יובל שפונגין הפצוע לא שיחק אצל המנצחת. אצל המפסידה, כאמור, השלים יצחקי 28 דוקת בעוד משה אוחיון לא שיחק.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */