יום שישי, 20.09.2024 שעה 13:53

ביום הסוער בשנה: תחרות גלישת רוח בחיפה

תחרות ה-Velvet Storm Rider תיערך זו השנה ה-12 ברציפות בחוף בת גלים וצפויה למשוך את בכירי גולשי הקייט סרפינג הבכירים בארץ ובעולם

|
גלישת אקסטרים. מראה מלהיב (Storm Rider)
גלישת אקסטרים. מראה מלהיב (Storm Rider)

ביום החורף הסוער ביותר בישראל עם גלים בגובה עד 8 מטרים ורוחות במהירות של 80 קמ"ש, תתקיים תחרות גלישת האקסטרים המחשמלת של השנה. תחרות Velvet Storm Rider 2013, לזכרו של מולי גרובר, תתקיים זו השנה ה-12 בחוף בת-גלים בחיפה עם גולשי הרוח והקייט סרפינג הבכירים מהארץ ומהעולם.

מארגני התחרות, האחים הגולשים, ארנון ואורי דגן אמרו: "ההרשמה בעיצומה ואנו מזמינים את הגולשים לבוא ולאתגר את עצמם לשיאים חדשים. התחרות מתקיימת בתנאי ים ומזג אוויר קיצוניים שמבטיחים להביא את הגולשים לביצועים מדהימים בחוף הגולשים בת גלים בחיפה שהוא מוקד גלישת רוח וקייט עולמי".  

גלישת רוח וקייט משלבות ביצועים אקרובטיים עם קפיצות ענק וסלטות עד גובה של 20 מטר באוויר בהן הגל משמש לאתלט כמעין מקפצה מתגלגלת. התחרות מתקיימת מדי שנה בים הגלי והסוער ביותר ומושכת את בכירי הגולשים מהארץ ומהעולם שיתחרו מול איתני הטבע וממש ירכבו על גבי הסערה. הגולש או הגולשת שיפגינו את הביצועים החדשניים, הקיצוניים והמקצועיים ביותר יזכו להגיע לגמר ולסיכוי לזכות בפרס יוקרתיים בחסות Vodka Velvet. 

התחרות המתקיימת זו השנה ה- 12 ברציפות, הפכה כבר למסורת ונחשבת לאירוע השנה למשוגעי ספורט האקסטרים ול-40 הגולשים המתחרים שמעלים את רמות האדרנלין בצורה מטורפת. ישראל צוברת תאוצה בענפי הגלישה בעולם וישנם גולשים שזכו בתארים בסבב העולמי ובאולימפיאדה. הקהל הישראלי זוכה לקבל הצצה לספורט אנרגטי ומלא ריגושים עם הגולשים והביצועים הטובים ביותר.

שחר צוברי. גם הוא ישתתף? (לירון לוי)
שחר צוברי. גם הוא ישתתף? (לירון לוי)
 

גם בכירי הגולשים בארץ ובעולם התחרו בשנים קודמות בתחרות ובהם המדליסט האולימפי שחר צוברי, אלופת העולם לי קורזיץ, סגן אלוף העולם וזוכה סטורם ריידר בעבר, ארנון דגן וכן תגלית השנה בסבב העולמי, הגולש הצרפתי ג'סטין דנל בן ה- 16 שהוא אחיו הצעיר של אלוף צרפת וזוכה התחרות בשנה שעברה, ג'ולס דנל.
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */