יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:55

ויקו חדד יו"ר אס"א ישראל: אנסה להעצים הארגון

מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל ב"ש נבחר לתפקיד ויחליף את אריה רוזנצוויג שפרש: "מרכז את כל מאמציי להצלחת אס"א"

|
ויקו חדד. נבחר ליו
ויקו חדד. נבחר ליו"ר אס"א ישראל (שי לוי)

מנהל מרכז הספורט של אוניברסיטת בן גוריון בב"ש וסגן יו"ר אס"א ישראל בארבע השנים האחרונות, ויקו חדד, נבחר הבוקר (רביעי) ליו"ר אס"א ישראל. באסיפה כללית של אס"א שבה נכחו 150 נציגים מכל האוניברסיטאות והמכללות בישראל הוחלט כי חדד יחליף בתפקיד את אריה רוזנצוויג שפרש לגמלאות.  

סגנו של חדד יהיה מיכה רב מאוניברסיטת חיפה. חדד הגיב לבחירה: "אס"א זה ארגון שנותן מענה לסטודנטים בישראל בתוך האוניברסיטאות והמכללות כמו שיעורי ספורט לסטודנטים וכמו כן דואגים למספר מפעלי ספורט גדולים כמו משחקי אילת, משחקים בינלאומיים ואוניברסיאדות".

בהתייחס למטרות שלו אמר חדד: "באס"א פועלים עשרות אלפי סטודנטים ואני אעשה כל מאמץ כדי להמשיך ולהעצים את הארגון עליו הופקדתי. המטרה הראשונה שלי היא כמובן ליישם את המטרות שלנו השנה ובעיקר להכין את הסטודנטים לאוניברסיאדה שתתקיים בקאזאן ביולי 2013".

"אני רוצה לרכז את כל מאמציי להצלחת אס"א ואם נוכל במסגרת שלנו להעמיד אנשי ספורט טובים שיוכלו לשמש בועדות מקצועיות כדי להעצים את הספורט בישראל אז יהיה לכבודו של הארגון שלנו שיעשה הכל למען הספורט", סיכם חדד.  

חשוב לציין כי לבחירה של נציגי אס"א תהיה השפעה ממשית על בחירתו של יו"ר הוועד האולימפי החדש בבחירות הסופיות שיתקיימו ב-10.3. במקביל ימשיך חדד לכהן בתפקידיו השונים כמו מנהל מרכז הספורט של אוניברסיטת בן גוריון ומנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל באר שבע.           

ויקו חדד. &qout;רוצה לרכז את כל מאמציי להצלחת אס&qout;א&qout;
ויקו חדד. "רוצה לרכז את כל מאמציי להצלחת אס"א"
 
    

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */