יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:01

המלחמה נמשכת: לוזון והמפכ"ל דנינו ייפגשו

המאבק באלימות בכדורגל הישראלי ימשיך כאשר יו"ר ההתאחדות, מפכ"ל המשטרה ונציגי הפרקליטות ייפגשו. המטרה: להגיע לשת"פ פורה בנוגע לטיפול באלימות

|
אבי לוזון. ייפגש עם דנינו (חגי ניזרי)
אבי לוזון. ייפגש עם דנינו (חגי ניזרי)

מחר (חמישי) בשעה 13:00 תתקיים פגישה בין יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון לבין מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו. לפגישה צפויים להגיע גם גורמי פרקליטות ועוד גורמי משטרה כאשר המטרה היא להגיע לשיתוף פעולה פורה בין כל הצדדים בכל הקשור למקרים האחרונים שאירעו בכדורגל הישראלי.

הפגישה תתקיים במחוז ת"א ועל הפרק כמובן בין היתר המקרים האחרונים בבית"ר ירושלים, ביניהם ההצתה בבית וגן, הקריאות הגזעניות ובאופן כללי דגש נגד האלימות הגוברת במגרשי הכדורגל, הן מילולית והן פיזית.

במעמד דיונה של בית"ר ירושלים בבית הדין המשמעתי, אמרו יו"ר הקבוצה, איציק קורנפיין, ועו"ד אלעד אייזנברג כי על מנת להיאבק בתופעות ומיגורן, יצטרכו את כל הגורמים שיעמדו לצידם וציינו כי גורמי המשטרה וגורמים נוספים כמו משרד הספורט וכמובן ההתאחדות, עומדים לצידם ומבקשים כי גם בית הדין יהיה שותף לכך.

בנושא אחר. חשוב לציין כי שני המשחקים הטעונים האחרונים בין בית"ר ירושלים לבני סכנין והדרבי התל אביבי, עברו בשקט יחסי והולידו בסך הכל דיון אחד והוא בנוגע לבני סכנין. הקבוצה מהמגזר תעמוד היום לדין באשמת התנהגות בלתי הולמת ובלתי ספורטיבית של אוהדים וזאת בגין קריאות הבוז במהלך השמעת ההמנון.      

אוהדי בני סכנין בטירוף ביציע (יוסי ציפקיס)
אוהדי בני סכנין בטדי. הקבוצה תעמוד לדין (יוסי ציפקיס)
 
      

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */