יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:15

גלבוע/גליל גברה 92:102 על תאודו ממונטנגרו

ליגת בלקנית: נועלת הטבלה בליגת העל הצליחה לשכוח מהצרות וגברה על האורחים. ג'מאר סמית' בלט עם 31 נק'. ניצחון בכורה בשלב הגמר של המפעל

|
שחקני גלבוע/גליל חוגגים ניצחון (עמית מצפה)
שחקני גלבוע/גליל חוגגים ניצחון (עמית מצפה)

גלבוע/גליל ניצחה 92:102 הערב (רביעי) את תאודו ממונטנגרו במסגרת המשחק השני בשלב הגמר של הליגה הבלקנית. המשחק הועבר בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50, ב-HD, ערוץ 550 ב-HOT וכמו כן גם באתר.

גלבוע/גליל למי ששכח היא מחזיקה התואר והיא לא מתכוונת לוותר עליו גם העונה למרות הצרות בליגת העל, שם היא משתרכת בתחתית הטבלה. חניכיו של ליאור ליובין פגשו יריבה נחותה ולאורך מרבית שלבי המשחק טיילו ליתרון דו ספרתי.

ברנדון באומן פתח מצוין את המשחק והאדומים רצו ליתרון דו ספרתי כבר מהדקות הראשונות כשבתום הרבע הראשון התוצאה הייתה 14:26.

ג'מאר סמית', איפס כוונת והחל בדהירה אישית בדרך ל-31 נקודות כולל מטווח שלשות מרשים וריחופים נאים כשהתוצאה כבר הגיעה ל-20 הפרש, 30:50, אלא שבהפסקה הפער נותר בעינו 41:53.

הרבע השלישי היה רבע של האורחים שלא ויתרו על המשחק ובכל פעם שהגליל רצה ליתרון מבטיח, הפער שוב צומק וכבר עמד על חמש בשלב מסוים של המשחק.

דגן יבזורי ועמית ביר כץ הבטיחו את הניצחון למארחים לקראת סיום ולמרות עוד ניסיונות חזרה של האורחים הסימפטיים. בסיום 92:102 לגלבוע/גליל וכאמור ניצחון בכורה בשלב הגמר אחרי ההפסד בשבוע החולף לקבאלה היוונית במשחק הפתיחה.

צפו בתקציר המשחק גלבוע גליל- תאודו

קלעו לגלבוע/גליל: ג'מאר סמית' 31 נק', דגן יבזורי 21 נק', ראקים סאנדרס 16 נק', קני הייז 12 נק', ברנדן באומן ועמית ביר כץ 7 כ"א, עמית שמחון 5 נק', יניב גרין 3 נק'.

קלעו לתאודו: מרקו מיוביץ' 27 נק', סאבו דיאקנוביץ' 15 נק', סרדאן סובוטיץ' ואלכסנדר ראדולביץ' 14 כ"א, מנואל ג'ונסון 8 נק', איגור קוניץ' 5 נק', איבן פאטיץ' 4 נק', ראדומיר פקיץ' 3 נק', דמיאן קנדיץ' 2 נק'.

רבע ראשון: 14:26 לגלבוע/גליל
ברנדון באומן עלה ראשון על הלוח והעלה את גלבוע/גליל ליתרון 0:2. מהצד השני יניב גרין נתן גג על ראדולביץ'. בדקות הראשונות המשחק התאפיין בהרבה איבודי כדור בעיקר מצד האורחים. קני הייז ריחף לסל נאה והעלה את גליל ל-5:10. 

חניכיו של ליאור ליובין הציגו שליטה מלאה מול יריבה נחותה שהציגה כדורסל רע מאוד ברבע הראשון. גם עמית ביר כץ נכנס ללוח הקלעים עם שתיים קלות, 5:18. ג'מאר סמית' במהלך אישי נהדר העלה ל-7:22. ראדולביץ' הצליח להוביל את המונטנגרים לחזרה קלה למשחק ו-14:26 לגלבוע/גליל.

יבזורי. ניצחון בכורה בבית הגמר? (יניב גונן)
יבזורי. ניצחון בכורה בבית הגמר? (יניב גונן)
 

רבע שני: 41:53 לגלבוע/גליל
ראקים סאנדרס החל את הרבע השני בסל לזכות המארחים. ריבאונד התקפה של דגן יבזורי העלה את גלבוע/גליל ל-22:34 והמגמה המשיכה כמו ברבע הקודם. מנגד, גם הזר היחיד של האורחים, מנואל ג'ונסון החל להיכנס למשחק ועם שתיים משלו צימק ל-36:24.

סאבו דג'יקאנוביץ'  החזיר את המונטונגרים למשחק עם עוד שתי נקודות ורק עשר לגלבוע/גליל, 28:38. ג'מאר סמית' עם שתי שלשות רצופות, אחת מטווח נ.ב.א וגליל ברחה ל-30:50. סל מלהיב של אלכסנדר ראדולביץ' צימק את הפער והעלה את מאזנו ל-9 נקודות. במדי האדומים מהגליל סמית סגר מחצית עם 17 נקודות.

ג´מאר סמית´. משחק מצוין שלו (יוסי ציפקיס)
ג´מאר סמית´. משחק מצוין שלו (יוסי ציפקיס)
 

רבע שלישי: 68:75 לגלבוע/גליל
מיוביץ' קלע ראשון עבור האורחים ופתח את הרבע השלישי כשהפער צומק לעשר, 53:43. סרדאן סובוטיץ' המשיך את המגמה והפער נשמר על עשר קצת פחות משלוש דקות בתוך הרבע, 47:57 לגלבוע/גליל. ג'מאר סמית' צלף עוד שלשה ועלה כבר ל-20 נקודות.

מיוביץ' צימק את הפער כבר לשמונה נקודות עם עוד שתיים ארבע דקות לתום הרבע, 62:54. מרקו מיוביץ' עלה ל-20 נקודות אישיות וצימק לשבע בלבד. מנואל ג'ונסון הוריד את הקבוצות עם משחק פתוח בתום הרבע, 68:75 לגלבוע/גליל.

סאנדרס (יניב גונן)
סאנדרס (יניב גונן)
 

רבע רביעי: 92:102 לגלבוע/גליל
סובוטיץ' פתח לגמרי את המשחק ורק חמש לגלבוע/גליל, 75:70. גלבוע/גליל חזרה להוליך בפער דו ספרתי אחרי קליעות עונשין של קני הייז, 73:85. המגמה חזרה להיות כמו ברבעים הקודמים וסמית' החזיר את היתרון לפער סביר עבור הכרעת ההתמודדות, 73:87.

פקיץ' עם שלשה ניסה לשמור את האורחים במשחק, ושלוש דקות לסיום הפער צומק ל-11 בלבד, 94:83. קני הייז ועמית ביר כץ דאגו שהיתרון לא יברח מהידיים של המארחים ועם סלים חשובים קבעו 89:102.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */