יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:41

דוהרות בקטאר: ניצחונות קלים לסרינה ושראפובה

אחרי ההדחה במלבורן, וויליאמס לא התאמצה מול גבילרובה (2:6 ו-1:6) בסיבוב ה-2 בדוחא. ברתל הביסה את קרבר. קווימפר: וינטרוב וסלע ברבע

|
מריה שראפובה מנסה לברוח מהכדור. הספיקה? (רויטרס)
מריה שראפובה מנסה לברוח מהכדור. הספיקה? (רויטרס)

טניסאיות הצמרת בסבב הנשים חזרו היום (שלישי) לפעילות בטורניר הגדול בדוחא. פרט לנה לי הסינית, החמישית בעולם שנפצעה בגמר במלבורן, כל הצמרת העולמית הגיעה לקטאר ותמשיך גם בשבוע הבא לדובאי.

סרינה וויליאמס שנראתה מצוין באוסטרליה בדרך לזכייה בתואר והודחה ברבע הגמר על ידי סלואן סטיבנס, חזרה למגרשים ולא התאמצה כדי לנצח 2:6 ו-1:6 את דריה גבילרובה מרוסיה, המדורגת 160 בעולם שנכנסה לטורניר בסיבוב השני אליו עלתה אוטומטית.

עוד מאוכזבת ממלבורן, מריה שראפובה, עלתה לסיבוב השלישי עם 3:6 ו-2:6 על קרולין גארסיה מצרפת שעלתה מן המוקדמות. בנוסף הושלמו משחקי הסיבוב הראשון בטורניר שנפגע באופן מסוים מפרישות של שחקניות אחרי המאמץ בגביע הפדרציה.

הטניסאית השלישית שעלתה לשמינית הגמר היא מונה ברתל מגרמניה שמסתמנת כלהיט של העונה. ברתל הביסה את בת ארצה השישית בעולם והלהיט של העונה שעברה, אנג'י קרבר מגרמניה 1:6 ו-2:6.

מריון ברטולי (9) התגברה על פרנצ'סקה סקיאבונה הווותיקה מאיטליה עם 6:7 ו-3:6. נדיה פטרובה (11) השיגה נצחון ראשון העונה, 2:6 ו-3:6 על אנדריאה האבלקובה הצ'כית. גיבורת מלבורן, סלואן סטיבנס האמריקנית, החברה החדשה בטופ 20, הביסה 2:6 ו-2:6 את אנה טטשווילי מגיאורגיה.

מוניקה ניקולסקו מרומניה שהבריזה מאילת, גברה 4:6 ו-1:6 על ילנה ינקוביץ' הסרבית. לוסי סאפארובה הצ'כית (17) גברה על אלני דנילידו היווניה 2:6 ו-3:6. דניאלה הנטוחובה הסלובקית לא השאירה סיכוי ללאורה רובסון מבריטניה וגברה עליה 4:6 ו-1:6. רוברטה וינצי מאיטליה (15) עברה את יאנינה ויקמאייר הבלגית שפרשה בפיגור 2:6 ו-1:2.

מריון בארטולי מתמתחת (רויטרס)
מריון בארטולי מתמתחת כדי להגיע לכדור (רויטרס)
 

קווימפר: וינטרוב הודח ביחידים וניצח בזוגות עם סלע
אמיר וינטרוב, המחבט מספר שתיים של ישראל, הודח מצ'אלנג'ר קווימפר בצרפת כבר בסיבוב הראשון אחרי שנוצח 6:4 ו-6:1 ע"י קני דה שיפר הצרפתי המדורג 110 בעולם תוך 51 דקות. הצרפתי המתנשא ל-2.03 מטרים היכה 16 אייסים ושבר את וינטרוב (177 בעולם) ארבע פעמים בדרך לסיבוב השני.

מאוחר יותר התנחם וינטרוב בניצחון בזוגות ביחד עם דודי סלע. השניים גברו 7:6, 2:6 ו-4:10 על צמד פולני ועלו לרבע הגמר. מחר ישחק סלע בשמינית גמר טורניר היחידים מול אנדריי מרטין מסלובקיה המדורג 182 בעולם.

דודי סלע ואמיר וינטרוב (משה חרמון)
דודי סלע ואמיר וינטרוב. יצליחו לזכות בטורניר? (משה חרמון)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */