יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:34

האזינו: זוהיר בהלול ואייל ברקוביץ' ב-102FM

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE נסכם את הדרבי הצהוב, נדון בהודעת 'לה פמיליה' ובתנאים המביכים של הפועל חיפה באימון. וגם: נתכונן לאלופות

|
זוהיר בהלול ואייל ברקוביץ´ ב-102FM
זוהיר בהלול ואייל ברקוביץ´ ב-102FM

זוהיר בהלול ואייל ברקוביץ' מגישים לכם כעת את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתוכנית נסכם כמובן את הדרבי הכי צהוב של השנים האחרונות, בו ניצחה מכבי ת"א 0:4 את הפועל והשיבה את הפער ממכבי חיפה לשמונה נקודות. נשוחח על הדהירה של מכבי לעבר תואר האליפות ועל הצניחה החופשית של האדומים.

עוד נדבר על היום הדרמטי שעבר על בית"ר ירושלים. בשל האירועים האחרונים שליוו את הקבוצה, ארגון האוהדים 'לה פמיליה', הודיע כי הוא מפסיק את פעילותו במועדון.

עוד נשוחח על הפועל חיפה ועל התנאים המביכים בהם התאמנו השחקנים בקריית חיים. לשחקנים לא היו מים חמים ולא קיימו מקלחת אחרי האימון.

בתוכנית נתכונן למשחקי ליגת האלופות שיחזרו הערב עם שני משחקים בשלב שמינית הגמר. סלטיק תארח את יובנטוס ו-ולנסיה תפגוש בבית את פאריס סן ז'רמן. יהיה מעניין.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */