יום שני, 07.04.2025 שעה 05:08
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגה אנגלית 24-25
7330-7231ליברפול1
6226-5631ארסנל2
5737-5131נוטינגהאם פורסט3
5337-5431צ'לסי4
5240-5731מנצ'סטר סיטי5
5146-4631אסטון וילה6
5039-4929ניוקאסל7
4842-4731פולהאם8
4747-4931ברייטון9
4540-5131בורנמות'10
4335-3930קריסטל פאלאס11
4247-5131ברנטפורד12
3841-3731מנצ'סטר יונייטד13
3745-5831טוטנהאם14
3538-3331אברטון15
3552-3531ווסטהאם16
3259-4331וולבס17
2065-3131איפסוויץ'18
1767-2530לסטר19
1074-2331סאות'המפטון20

מהפכת הפרמייר ליג בדרך: צ'לסי וסיטי יתרסקו?

מרבית קבוצות הליגה הצביעו בעד אימוץ אמנת ה'פייר פליי', במסגרתה תקציבים יוגבלו ותקרות שכר יונהגו. הנפגעות המרכזיות: האלופה ואלופת אירופה

|
שטר עם ציור של השייח´ מנסור, בעלי מנצ´סטר סיטי
שטר עם ציור של השייח´ מנסור, בעלי מנצ´סטר סיטי

יוזמתה של ארסנל, לאמץ את אמנת ה'פייר פליי' של פיפ"א, עלתה היום (חמישי) על שולחן הדיונים של קבוצות הפרמייר ליג ועל פי בעלי ווסטהאם, דייויד גולד, נראה כי בקרוב מאוד תודיע הנהלת הליגה האנגלית כי האמנה על שלל מיגבלותיה תונהג החל מהעונה הבאה.

האמנה המדוברת עוסקת בהשתלטות הכסף הגדול על הכדורגל העולמי, ובמסגרתה אמורים להיות סנקציות משמעותיות על קבוצות שמנסות לקנות הצלחה בכסף. מלבד מגבלות תקציביות, קרי תקציב מקסימום, יונהגו גם תקרות שכר, דבר שיקשה על מועדונים למשוך שחקנים בעזרת פיתוי כספי.

הנפגעות המרכזיות הן כמובן האלופה, מנצ'סטר סיטי, ואלופת אירופה, צ'לסי, שהצליחו להגיע לגדולתן בזכות אותו רכש מאסיבי. על פי דיווחים ראשוניים בסיום הפגישה, בין הקבוצות שהצביעו בעד היוזמה נמצאות ארסנל, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול וטוטנהאם, שגם היו אלו שיזמו את העלאת הרעיון להצבעה לפני מספר שבועות במסמך שנשלח על ידי מנכ"ל התותחנים.

גולד אמר: "כולנו הצבענו והייתה תמיכה גבוהה מאוד. הרוב הצביעו בעד אימוץ האמנה למעט מספר מועדונים שחששו לעשות כך. נהיה הליגה הראשונה שתחל לעבוד לפי השיטה הזאת. אני חייב להדגיש שלא מדובר בתקרת שכר, אלא בהגבלות שאמורות למנוע בזבזנות יתר כדי לשמור על עתיד המועדונים יציב גם אם הבעלים יחליטו לקום וללכת".            

כמו כן דנה גם תקופת הזמן בה בעלי קבוצות יוכלו לסגור חובות כספיים. בעוד פיפ"א ביוזמתה דורשת שהקבוצות לא יחרגו מגרעון של 45 מיליון יורו ועליהן לכסות אותו תוך שלוש שנים, בפרמייר ליג יקצו שלוש שנים ויאפשרו לגרעון להגיע עד 105 מיליון פאונד.

דייויד גולד. דיווח על הצבעה גורפת בנושא (GettyImages)
דייויד גולד. דיווח על הצבעה גורפת בנושא (GettyImages)
 

לכתבה זו התפרסמו 127 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 127 תגובות ב-65 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
65
חובב כדורגל12/02/2013 11:57
זה יעזור גם לקבוצות כמו פומפי שלא יכנסו לכאלה חובות עם אתם זוכרים אותם קבוצה טובה לפני חמש שנים בפרמייר ליג אמצע טבלה נלחמים בגביע ועכשיו הם יורדים עוד ליגה בסוף השנה לליגה הרביעית
השב   •  00
64
הבדואי08/02/2013 15:27
נתחיל עם הסיטי .היה להם אחד הכישרונות באנגליה מהכי טובים .. אדם ג''ונסון ..שחקן שעלה מהנוער .. לא קיבל את ההזדמנות והחליטו למכור אותו .. למה.? כי פשוט מאוד קנו שחקן שעולה להם 40 מליון + ..מיקה ריצ''ארדס אחד המגינים הכי טובים שהצמיח הכדורגל האנגלי ..איפה הוא? אני אישית לא יודע איפה הוא משחק..אין להם אף שחקן בית
סטארידג'' .. וויתרו עליו .. הביאו את באלוטלי ואת דז''קו ואגווארו .. לא שהוא יותר טוב מהם אבל לפחות שיבנו עליו ..כרגע הוא מככב בליברפול ..
צ''לסי . תזכירו לי שחקן מהנוער שתי הקבוצות הללו קונים שחקנים בסכומים מפתים ועם משכורות עתק אולם בצ''לסי זה הצליח אבל בסיטי לא נראה לי וגם לא יצליח ..עכשיו חלק יזכירו את הקנייה של מנצ''סטר יונייטד בקשר לווין רוני ..הם קנו אותו אז ב 23 מליון ליש"ט ואת המשכורת שהוא מקבל .. אבל זה מגיע לו ..שחקן שעולה 20 מליון בקושי ..קחו למשל את דויד סילבה . מנצ''סטר יונייטד מנהלת מו''מ איתו.. פתאום נכנסים הסיטי לתמונה.. משלמים עליו
32 מיליון אירו
השב   •  33
סיטי18/02/2013 16:37
1) מיקה ריצ''ארדס עדיין משחק בסיטי
2) במקום שחקני נוער משלהם הם מוכרים אותם וקונים שחקני נוער מקבוצות אחרות ומגדלים אותם.
3) במנצ''סטר סיטי השחקנים הצעירים או משחקים או על הספסל כמעט כל משחק.
אני דיי בטוח שביונייטד אין צעירים בסגל (תקן אותי אם לא)
השב   •  00
63
הבורר08/02/2013 14:16
ציצי:כחול
תחת:אדום
השב   •  61
62
אלי08/02/2013 12:34
אוהדי כדורגל רוצים לראות כמה שיותר כוכבים ואף אחד לא ישנה את זה

צ''לסי וסיטי הם הדבר הכי טוב שקרה לפרמייר ליג. העלה את הרף של יונייטד, הוביל כוכבים לחלום לשחק באנגליה..מה רע?.

יש משהו רע בעונה שעברה. שיונייטד VS סיטי בקרב עד הסוף.

שידאגו לערבונות, אבל מה כל החירטוטים האלו

מאחל לליגה האנגלית/ספרדית/ועוד שייכנסו עוד אוליגרכים גם לקב'' כמו טוטנהאם או א.מדריד, ונזכה כל שנה לקרבות משולשים/מרובעים על האליפות..
השב   •  25
השד היודע כל08/02/2013 14:25
עדיף כבר לפרק אותן ולעשות ליגה אולטימבטיבית מכל הגדולות באירופה וזהו. המטרה היא שגם הקבוצות הקטנות יצאו זכאיות ושהן יוכלו לצמצם את הפערים לקבוצות הצמרת
השב   •  30
61
השד היודע כל08/02/2013 11:14
נגד הפייר פליי. התגובות שלכם מובנות אבל העניין בחוק הזה הוא שהוא גם יחול לא רק באנגליה אלא גם בשאר הליגות הבכירות באירופה, והמטרה הכללית של אופ"א שהחוק יחול על כול הליגות עד עונת 2017/2018 אם אני לא טועה. משמע- גם הליגות ברוסיה וכל השייחים האלה לא יוכלו לעשות שום דבר. ולגבי מי שמדבר על פריצות- להכניס כסף למועדון דרך ספונסרים זה טוב, אבל החוק מדבר על ההשקעות שיוכנסו מזכויות שידורים והכנסות נטו של הקבוצה, ולא מספונסרים וחסויות וכאלה, אלא רק הכנסות נטו שהקבוצה עושה, כלומר גביעים, אליפויות וזכיות באירופה, רק הן ישפיעו על התקציבים.
השב   •  41
60
רוסונרי08/02/2013 07:57
חלק מהקבוצות הגדולות כבר התחילו ליישם את הפייר פליי כי במלא אין שמה הרבה כסף להשקעות ראו ערך מכירתם של אבראהימוביץ׳ טיאגו סילבה וסניידר שלא הסכים לקצץ בשכר שלו
השב   •  11
59
אדום08/02/2013 07:19
אמנה כזו תקדם את הכדורגל והספורט בישראל ותמנע מאיתנו מטורפים כמו גידמאק וגולדהר שאחרי שהולכים משאירים חורבן ומוציאים את הספורט מהכדורגל
השב   •  03
58
בונייק08/02/2013 05:42
אני דווקא חושב שהמצב יחסל את ארסנל וליברפול סופית. למה? כי שתי הקבוצות לא יצליחו למכור יותר את ואן פרסי ב-30 מיליון, הוא יהיה ממורמר ויהיה שווה עונה לאחר מכן 3 מיליון. בנוסף השחקנים הטובים באמת ינדדו לרוסיה/ספרד/איטליה ואנגליה תשאר מאחור. אין מה לעשות אם שחטאר תהיה יותר עשירה מצ''לסי היא תוכל גם לנצח אותה כנ"ל לגבי ארסנל וליברפול. האנגלים אמנם המציאו את הכדורגל, אבל ליגה "ענייה" תחסל את השלטון של אנגליה כליגה הבכירה, תבריח ספונסרים וגם יונייטד יאכלו קש מזה. לא צריך ללכת רחוק מידי, ראו מה קרה לליגה האיטלקית בימי הידוק החגורה, הליגה היתה משעממת שבה אינטר זוכה שוב ושוב בהפרש שנע בין 20-30 נקודות!, אך אף אחד לא ממש רואה, הליגה הפסידה מיליונים.וזה בדיוק העתיד של הליגה האנגלית. תגידו אתם חושבים שתעצרו את אברמוביץ? הוא יקנה קבוצה אחרת במדינה אחרת, יעביר את הרכוש שלו=השחקנים לקבוצה הזו וימשיך משם, למה הוא נולד בצ''לסי? הוא נולד במוסקווה, כנ"ל ברון הנפט, הוא רוצה לזכות בליגת האלופות, עכשיו שאלה לכל הגאונים, מה אתם חושבים שהשייח נולד במנצסטר? הוא ייקח את הכסף והשחקנים לקבוצה אחרת, יקנה קבוצה באיטליה/ספרד וימשיך את הפרוייקט משם, לא תעצרו את הכסף הגדול, זה רק יחסל את הליגה האנגלית. למה אתם חושבים שאם שחקני האן בי איי לא היו מרוויחים יותר באמריקה הם היו נשארים שם? לא הם היו נוסעים לטורקיה/ספרד/איטליה מרוויחים את המיליונים שם. צריך לזכור גם שמי שרץ אחרי הכסף זה השחקנים עצמם, זה לא שמסי אמר בחתימת החוזה החדש, אני יודע שאתם בקשיים אז תורידו ממני 10 מיליון אני אוהד אתכם מילדות?!?
השב   •  32
אין פייר יש פליי08/02/2013 13:07
כל מילה ומילה שלך בסלע.. הלוואי והם יבינו זאת גם לבד
השב   •  00
מנצ''סטר יונייטד09/02/2013 14:33
אין ספק שהפייר פליי עלול להחליש את הליגה אבל אני אישית מעדיף שדבר ראשון שחקנים טובים ישחקו בקבוצות שהן לא גדולות במיוחד כדי שתהיה תחרות חזקה ודבר שני ששחקנים לא ישחקו רק בשביל הכסף אז יש יתרון וגם חיסרון אבל היתרון הרבה יותר עדיף מבחינתי ואני גם שמח שההנהלה שלנו דוגלת בפייר פליי
השב   •  00
57
איהב08/02/2013 05:29
מחר יקנו גם את ארסנל והבעלים ישנה את דעתו
השב   •  13
56
צ''לסי08/02/2013 03:25
לפני שאתם באים בכותרות מפוצצות תבדקו ותראו שצ''לסי דווקא הצביעה בעד המהלך הזה, אז כנראה שהיא תצליח להסתדר עם זה.
השב   •  60
55
מבין08/02/2013 02:25
יש בעיה קטנה , יישום החוק הזה רק על הקבוצות האנגליות יגרום לכך ששחקנים טובים יעדיפו לשחק בליגות אחרות בהן אין הגבלות ושיהיו מוכנות להציע יותר כסף לשחקנים וכך הליגה האנגלית תהפוך לליגה חלשה אחרי שכל השחקנים הטובים יברחו משם לעבר הליגות האחרות איפה שאין פייר פליי !
השב   •  11
54
לאמפס08/02/2013 01:56
השב   •  42
53
ירוקחד08/02/2013 01:55
מקווה שזה יהפוך למשהו עולמי, ע"י זה שאופא והארגונים המקבילים בכל היבשות יחליטו על תקציב מקסימום ותקרת שכר אחידה (ע"פ היורו) זהה לכל הקבוצות בעולם.
השב   •  10
52
אמיר08/02/2013 01:24
השב   •  01
51
קטלונית08/02/2013 00:07
השב   •  00
50
ש07/02/2013 23:49
אברמוביץ'' היה צריך להשאיר את די מתאו ולהביא שחקנים שרוצים לבוא בשביל המועדון ולא בשביל המשכורת. כמובן, לשלם את מה שמגיע כמו הקבוצות הגדולות אבל לא יותר ושזה לא יהיה לב המועדון.
השב   •  00
49
blue moon rising07/02/2013 23:22
אתם כלכך נהנים לשנוא קבוצות שאתם שוכחים שיש אוהדים ושהספורט פה כדי שנהנה מימנו זה לא כיבוש זאת הנאה
השב   •  02
arsenal08/02/2013 12:02
כשאתה צריך לשלם על ילדון שכבש 3 שערים, 30 מיליון פאונד?
היכן ההנאה שכדי להתמודד מול קבוצות כמו שיטי אתה צריך לשפוך בחלון ההעברות 100 מיליון פאונד?
תסתכל על הקבוצה שלך ותגיד לי בכנות שאתה מעדיף את השיטה שלכם על פני פיתוח שחקני בית/אקדמיה.
השב   •  20
48
רוס07/02/2013 23:01
השב   •  00
47
עידו07/02/2013 22:47
הפייר פלע לא יחזיק מעמד יותר משנה שנתיים גם הקניות של שחקנים הופכים את הכדור רגל למשחק הזה שכולנו אוהבים בסוף כדור רגל זה רק משחק ולא צריך לקחת אותו כזה ברצינות אני מעדיף שכל שנה יהיו העברות גדולות מאשר שיהיו עוד כמה קבוצות טובות אתם עוד תיראו
השב   •  13
46
הכחול שחור מהדרום07/02/2013 22:30
שכל הקבוצות שבנויות מכסף יזכרו מה זה נשמה
השב   •  20
45
גיא07/02/2013 22:28
איזו אמירה מטומטמת!
השב   •  00
44
hazard07/02/2013 22:23
אתם הורסים את הכדורגל באנגליה באמת תתביישו יא קמצנים
השב   •  619
eric08/02/2013 00:03
to 44 you are retarded child who dont know shit about the game.
השב   •  52
43
במקום ערבים יש חובות07/02/2013 21:53
השב   •  00
42
בארסה בראבק07/02/2013 21:40
הקבוצות המוכרות והשחקנים צריכים לעבור סדרת חינוך ראשית להוריד את המשכורת מקסימום ל2 מיליון בעונה לא מגיע להם יותר מזה והם יחיו טוב ביחד עם הפרסומות שלהם וכל שחקן שחותם בקבוצה מסוימת יהיה חתום עם סעיף שחרור של לא יותר מ10 מיליון יורו וככה הכדורגל לא יהיה כל כך מגעיל ומלא בכסף ושחקנים שעולים 40 מיליון יורו שהם בקושי שווים 15 וגם ככה יהיה אפשר לראות אם שחקן באמת נהנה ממועדון כל כך ושחקנים איכותיים יגיעו גם לקבוצות כמו סראגוסה או וויגאן שיוכלו לעמוד בתשלומים שלהם והנוער שיעלה לבוגרים יזכה לעדיפות גדולה על פני רכש יקר
השב   •  00
41
דודו07/02/2013 21:35
חברים הפייר פליי הזה הוא מצויין לקבוצות הקטנות והבינוניות ( ובנינו גם לגדולות ) ל 2 אתה מדבר על ארסן ונגר שאתם ''צלסי הייתם צריכים להחליף 8 מאמנים ב3 שנים! על מה אתה מדבר לפחות הם פיתחו צעירים ומה איתכם? אתם קונים צעירים!
על מה אתה מדבר? ארסן שם אני לא יודע כבר כמה זמן! כל מה שיש לי להגיד לך זה שפשוט עדיף שתשב בשקט
ל25 - מלחמה? אולי מלחמה על שחקנים!! ( גם לסיטי לא חסר ) אתם לא מספיקים לקנות כל מה שזז - תראו מה עושים באנגליה אולי זה יחליש את הליגה אבל לפחות הם הראשונים שמתחילים אם זה! להם לפחות יהיה הניסיון להמשיך עם זה לעומת שאר העולם שלא יסתדרו עם זה ואגב גם לבי מחלקות הנוער זה יכול לתת יתרון עצום לקבוצות כי פיתוח צעירים זה עניין חשוב היום בעידן שלנו
בייחוד באנגליה שבקושי יש לה שחקנים! חסר לנבחרת הזאת את העומק בספסל שהיא צריכה
בקיצור חברים אני מאוד בעד העניין הזה של הפייר פליי
אגב תסתכלו על הטבלה של הליגה ותבינו - יונייטד ביתרון של 9 נקודות מהסיטי שלא מספיקה לקנות ולבזבז ו 16 נקודות מצלסי! מה זה אומר ? יונייטד לא השקיעה כל כך הרבה בקניות ופיתחה מחלקת נוער מצוינת וחלק מהצעירים האלה מן הסתם נמצאים הסגל שלהם! תחשבו ותבינו מה זה אומר שהם גם היו בעד הפייר פליי! תחשבו טוב טוב
השב   •  30
40
f_totti07/02/2013 21:32
אתה כנראה לא באמת קטאלוני בדם, ולא באמת אוהד בארסה.
ברצלונה בחובות מטורפים לבנקים (כמו רוב מועדוני ספרד).
לא צריך רק לקנות שחקנים בשביל להיכנס לחובות (למרות שהיא כן קונה, תבדוק כמה סאנצ''ס, וייה, פברגאס ועוד שחקנים רבים וטובים עלו לה)
רוב הכסף שהולך זה על משכורות לשחקנים, רק עכשיו פורסם שמסי יקבל 11 מיליון דולר/יורו לשנה.
השב   •  31
39
Forever United07/02/2013 21:08
יונייטד 62
סיטי 53
צ''לסי 46
טוטנהאם 45
אם עושים תקרת שכר וסיטי וצ''לסי מוכרים שחקנים. הפער בין יונייטד למקום השני יהיה 17 נק''. הייתכן שיונייטד היחידה שנלחמת בכסף עם כישרון?
השב   •  40
רם18/02/2013 17:05
יונטייד בגרעונות של מאות מיליונים תחת התקנות החדשות זה לא יתאפשר להם יותר. משמעות הדבר שהם יצטרכו לוותר על שחקנים מה שעלול להחליש אותם אבל לפזר יותר שחקנים בין הקבוצות השונות.
השב   •  00
38
לא אוהד הצלחות07/02/2013 21:08
זו תהיה מכה קשה לכל אוהדי ההצלחות :-)
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  30
37
ג׳וני07/02/2013 20:59
האם אפשר לדעת מי המציא בארץ את ״מכבי״ ו״הפועל״ וכו׳? מדוע הקבוצות לא קרויות ע״ש העיר בלבד כמו בכל העולם? האם אפשר לעורר על זה עניין ? תודה.
השב   •  01
דניאל07/02/2013 21:28
לדוגמה: מנצ''סטר סיטי ומנצ''סטר יונייטד, אתלטיקו מדריד וריאל מדריד, AC מילאן ואינטר מילאן. אם אתה שואל מאיפה הגיעו השמות מכבי והפועל וכו'' אז אלה תנועות ציוניות שקיימות מקום המדינה ולפני
השב   •  30
גרוזיני קירח07/02/2013 22:03
באיירן מינכן, צסק"א מוסקבה, ספרטק מוסקבה, דינמו מוסקבה, לוקומוטיב מוסקבה, ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, באיירן דורטמונד, מנצסטר יונייטד, מנצסטר סיטי

יש קבוצות שקוראים להם בדרך כלל רק על שם העיר כמו ברצלונה אבל זה במקור FC BARCELONA שזה אומר FOOTBALL CLUB BARCELONA מועדון כדורגל ברצלונה, שזה כמעט כמו מ.ס. אשדוד - מועדון ספורט אשדוד או מ.כ. מכבי חיפה - מועדון כדורגל מכבי חיפה
ובני יהודה זה בכלל על שם שכונה
ומכבי והפועל אלה איגודים של ספורט וערים שונים בוחרות באיזה איגוד הם רוצים (אם בכלל) וכל אחד תומך בשני.

קיצר אתה טועה
השב   •  10
אוהדת ריאל בדם 3>07/02/2013 22:03
לפני קום המדינה קמו ארגונים בשם "מכבי" ו"הפועל" שהחדירו את תרבות הספורט ליישוב בארץ ישראל,שעזרו לפועלים (הפועל) ושגם הקימו את מועדני הספורט (הרי אף קבוצה לא קיימת מאתמול).. תברר גם מה אומרות התחיליות של הקבוצות בחול (real למשל שמופיע הרבה בספרד)
השב   •  10
פרי הפלטיפוס07/02/2013 22:06
כמו למשל ריאל ואתלטיקו מדריד, מנצ׳סטר יונייטד וסיטי, באיירן מינכן וכו׳, מה שאני יודע שלכל קידומת יש משמעות במדינה למשל ריאל בספרדית זה מלכותי.
השב   •  00
36
לירן- שד אדום GGMU07/02/2013 20:56
וגם ככה המגמה היום היא ברובה להביא כשרונות צעירים שעוד לא עולים 50 60 מיליון. . . בטווח הרחוק זה גם יכול לשפר את נבחרת אנגליה אם יתמקדו יותר בכשרונות המקומיים. . . אולי אם יעשו את זה בכל הליגות אז המונדיאל יחזור לגדולתו שנפגעה בעשור האחרון. . . ברור שזה עדיין אירוע גרנדיוזי אבל מי שזוכר את הטירוף סביב המונדיאלים ב-94'', 98'', 02'' אין את זה בשני המונדיאלים האחרונים
השב   •  80
ירוק בדם07/02/2013 21:36
השב   •  00
35
צי07/02/2013 20:48
תבדוק
השב   •  40
34
שד אדום07/02/2013 20:47
השב   •  10
33
מתן07/02/2013 20:45
תאמת שלדעתי כל ההעברות בסכומי ענק האלה הורסות את הכדורגל , תחשבו שנייה אני מאוד אוהב כדורגל אבל תראו את המאליינים האלה , מבזבזים מליארדים בשביל מה ? כדורגל ?! לדעתי צריך לעשות חוק של תוספת מיסים לכל העברת ענק באירופה שהיא בערך מעל 20-25 מליון יורו אז הקבוצ שמשלמת תצטרך להוסיף 5% בערך מהמחיר שהיא שילמה לתרומה לקרן כלשהיא . בכל מקרה אני מנסה לאמר שתראו את כל העוני בעולם וכולם בכדורגל יפיי נפש אבל בתכלס לשלם כאלה סכומים בשביל כדורגל ?! שיעשו עם זה משהו נורמלי !
השב   •  120
רון07/02/2013 20:59
השב   •  10
32
the blue07/02/2013 20:41
אברמוביץ'' יתן להם את זה כבונוס, זה פייר פליי לא?
השב   •  51
Forever United07/02/2013 21:06
גולולושה עם הכסף שלו. רק לא הגיוני לשלם לשחקן 100,000 לחודש ועוד 100,000 בונוס בחודש אתה יודע? מה עם בלמים או קשרים? בונוס על זה שהם שיחקו 90 דק''?
השב   •  20
אח של07/02/2013 22:55
בליגה שבה יש להם את סיטי ויונייטד
השב   •  00
רועי08/02/2013 02:14
אני לא בטוח אבל גם בונוס זה בתקציב.. כסף במיוחד בסכומים כאלה צריך להיות מוצהר. אנחנו מדברים על קבוצות כדורגל לא על ארגון שסוחר בנשק או בסמים. וקצת פרופורציה.. התקרה תהיה בהתאם להכנסות.. באירופה היא לא תהיה 100 אלף בחודש.. זה כנראה יהיה יותר.
השב   •  10
31
המשטרה לא תעזור07/02/2013 20:26
לכבוד שבוע הכפילים, אבוקסיס החליף את תמונת הפרופיל שלו לילד הבוכה
השב   •  132
30
מתן07/02/2013 20:26
לפני שאתה כותב כתבה על נפילתה של צ''לסי תעשה מחקר צ''לסי בכלל לא בגרעון יש להם חוזים עם ספונסרים וחסויות שמכסים על על הכול וגם הזכיה באלופות הוסיפה מלא צ''לסי בכלל לא בגרעון אלה בפלוס
השב   •  67
הבדואי08/02/2013 16:05
איפה אני אבדוק תגיד לי .. תומר לי איפה אני אבדוק.. איפה בדקת שהם לא בגרעון ? תגיד לי אני גם רוצה לבדוק .. טוב תשתוק תשתוק .. אין קבוצה בכירה באירופה שהיא לא בגרעון .. וגם אם תזכה 3 פעמים בליגת האלופות .. זה לא אומר שום דבר..משלמים משכורות עתק לשחקנים אפילו סיטי בגרעון מה אתה חושב? שאברמוביצ'' משלם מהכיס הפרטי שלו לשחקנים? גבר תתעורר קבוצת כדורגל כיום זה נהיה עסק מרוויח לכל דבר ..
השב   •  10
29
Revo07/02/2013 20:25
הרעיון היה יכול להיות מצויין אם היו מאמצים אותו בכל אירופה, או לפחות בליגות הגדולות. מה שיקרה עכשיו הוא שהרבה שחקנים טובים יעדיפו את הכסף הגדול בליגות אחרות והליגה האנגלית תחלש.
השב   •  71
אליהו הנביא :)07/02/2013 21:08
לאן יש להם לברוח? ובנוסף קבוצות כמו ריאל בארסה ופאריס הן אולי המרוויחות שאר הקבוצות באירופה לא יחזיקו מעמד בזמן שבאנגליה הכדורגל יהיה שפוי ובריא בשאר היבשת קבוצות יקרסו ואז גם בשאר היבשת יעשות את הפיר פליי ואז זה כבר יהיה מאוחר כסף בונה כסף הורס :)
השב   •  40
28
רן07/02/2013 20:16
למה פיפא לא קובעת כללים? למה לתת לקבוצות להשתולל ולשקוע בחובות ולשלם סכומי עתק על מיטב השחקנים? איפה ה fair play؟
השב   •  95
קטאלוני בדם07/02/2013 20:29
זה רק ריאל צ''לסי סיטי פריז והקבוצות הרוסיות
השב   •  36
מסי07/02/2013 20:56
אוהדי הצלחות
קודם צריך לסגור את מכבי ת''א 400 מיליון ב3 שנים לפני ברצלונה
השב   •  41
Mr. Awesome07/02/2013 21:29
מכסים את ההוצאות
רונאלדו לא רק שכיסה את ה100 מיליון שהוציאו עליו אלה גם הכפיל ושילש את ההכנסה מחולצות
השב   •  10
דניאל07/02/2013 21:43
כמובן שאתה קטלוני בדם רק מהשנתיים האחרונות וחוץ ממסי אתה לא יודע כלום על בארסה. תבדוק קצת ותגלה שהקבוצה שאתה כל כך אוהב בחובות של משהו כמו מאות מליוני יורו
השב   •  21
בארסה בראבק07/02/2013 21:43
אנחנו עומדים בתשלומים יפה תאמין לי שהמצב טוב בהנהלה ומה שטוב במצב הזה הוא שצעירים זוכים להרבה דקות משחק
השב   •  10
קונאן הברברי07/02/2013 21:55
בלי קשר חובות לא חובות,מה שקורה בליגה הספרדית זה בדיחה.מה הפלא שברצלונה וריאל תמיד בפסגה?
השב   •  10
א07/02/2013 22:10
יא אהבל קנתה בשלוש שנים ב320מליון יורו את זלאטן אברא ודאויד ויא ואלבא ופבריגאס וסונג ואלכסיס ואפילאי אז אל תדבר שטיות
השב   •  41
אח של07/02/2013 22:54
אבל מכבי לא עברה את ההפסדים של ה100 מליון בכל התקופה של גולדהאר(ואני מדבר על הפסדים מרכש) מכבי בניגוד להרבה מועדונים מוכרת שחקנים במחירים יפים(ראה ערך מאיוקה וקונאטה)

בנוסף בארסה בגירעון של מאות מליארדים..והבנקים שמקבלים כספים מגרמניה מנים אותה.
השב   •  00
בית"ריסט בנשמה08/02/2013 11:01
זלאטן 42 מליון
וייה 40 מליון
פאברגס 34 מליון
סונג 19 מליון
אלכסיס 26 מליון
אפאליי 3 מליון
אלבה 14 מליון

כל מי שרשמת עלה בסך הכל 178 מליון, שזה כמעט חצי מהסכום שרשמת, שנה הבאה שישי ב-13:00 בצהריים, בהצלחה לא לרדת לליגה א'' צפון.
השב   •  00
27
מתן סבג07/02/2013 19:53
תחשבו מה היה קורה אם כל הקבוצות הגדולות והקטנות בעולם היו מתחילות עם אותו תקציב..
רק אז היו רואים מי טוב באמת ומי יכול לפתח שחקנים
השב   •  20
mf07/02/2013 22:57
לקבוצות גדולות עם מסורת כמובן!
השב   •  10
26
חיפאי אדום07/02/2013 19:50
כדי שגם קבוצות כמוה וכמו ווסט ברומיץ'' ויגאן יוכלו להתמודד על האליפות\
אם כבר אז עד הסוף
השב   •  40
25
גאון כדורגל אוקראיני07/02/2013 19:49
צ"לסי הגיע למה שהיא הגיע בגלל מלחמה ולא בעיקר הכסף ,לפי דעתי אין לך מושג בכדורגל אדון כתב
השב   •  211
מסי07/02/2013 20:58
חח ח ח איזה הזויים יש פה
מאלה שאומרים שמסי גם לא יכול להצליח באנגליה
השב   •  34
קונאן הברברי07/02/2013 21:57
השב   •  00
רועי08/02/2013 02:09
צלסי הייתה קבוצת תחתית שמידי פעם הייתה באמצע טבלה לפני שאברמוביץ הגיע. תגיד תודה שמישהו מתקן את השטויות שאתה מדבר. תמשיך ככה ובסוף לאנשים לא יהיה סבלנות לאנשים כמוך ואתה תישאר בנאדם טיפש שמדבר שטויות.
השב   •  21
24
קרפציו אדום07/02/2013 19:48
כל חודש !!
כי אין להם אוכל .
הבטן שלהם מתנפחת והם מאבדים תחושת רעב עד שהם מתים.
פשוט בושה לאנושות
השב   •  392
23
מסי=נטו כדורגל07/02/2013 19:44
קבוצה שיש לה תקציב פי 10 יותר מ90 אחוז בליגה
ועדיין אליפות אחת אולי ב10 שנים
השב   •  103
צהוב07/02/2013 23:41
למה אתה לא שם את הסמל של הקבוצה שלך? אתה מתבייש בו?
השב   •  20
כדורסלן18/02/2013 16:31
חייבים לאמץ את זה בכדורסל הישראלי!
להפסיק את שלטון הכסף הגדול (מכבי) שמביא הצלחות בדרכים מפוקפקות (פרשת הפיצה וכו'')
השב   •  00
22
אש07/02/2013 19:44
וזה אומר לא ערבושים לא רוסים ולא שום דבר ובצדק
השב   •  17
21
יא07/02/2013 19:44
צריך לאמץ את השיטה בענפי הכדורגל וכדורסל בארצנו
השב   •  50
20
גרון07/02/2013 19:40
הכסף הורס את הכדורגל היום כל שחקן שהכניס גול אחד שוה יותר מ-30 מיליון יורו.
השב   •  40
19
מלך07/02/2013 19:39
זה מוגזם ההגבלת שכר והגבלת תקציב לפחות שהרף יהיה גבוה שזה לא יפגע כי אף קבוצה לא תעבור את המקסימום. אבל אם הרף יהיה גבולי הליגה הספרדית תתעלה ביכולת על הליגה האנגלית כ
השב   •  22
מסי=נטו כדורגל07/02/2013 19:45
.
השב   •  17
השד היודע כל07/02/2013 20:51
אברטון, טוטנהאם, ניוקאסל. אל תזלזל בהם. הם מסתדרים יפה עם תקציבים נמוכים יותר מכו שאתה רואה. והחוק גם יחול על הליגה הספרדית מה נראלך?
השב   •  20
Forever United07/02/2013 21:04
בNBA יש רף שכר והם הליגה הכי טובה בכדורסל אז תלמד במקום ללמד
השב   •  10
בארסה בראבק07/02/2013 21:45
הקבוצות האלו יכולות להרשות לעצמם לקנות שחקנים במעל 20 מיליון יורו וכל קדם עונה יש להם תקציב של לפחות 40 מיליון ומעלה במיוחד טוטנהאם שיש להם המון כסף והם קונים שחקנים איכותיים תאמין לי שעוד כמה שנים שהבעלים בקבוצות עשירות יתחלפו הקבוצות האלו יהיו בשפל ושחקנים שלהם יברחו
השב   •  12
השד היודע כל08/02/2013 11:15
דבר ראשון, לאברטון אין תקציבים גדולים והם אפילו בגירעון. לניוקאסל יש בעלים אמריקאים והם בעלי תקציב סביר ולא כמו שאמרת, וטוטנהאם הם ממש לא בעלי תקציב של קבוצות צמרת כמו יונייטד צ''לסי וסיטי וכו.
השב   •  20
18
אופיר07/02/2013 19:38
מכבי-כחול
הפועל-אדום
השב   •  216
17
מסי=נטו כדורגל07/02/2013 19:38
אבל אפשר גם להעריך ולהעריץ בשיטה של קרוייף שהיום תשאיר את ברצלונה בטופ העולמי לעוד שנים רבות.

לא סתם גם יונייטד בטופ העולמי כבר 20 שנה.

סיטי צ''לסי ריאל פריז רוסיה או כל מקום אחר ימצאו את דרך לעקוף כל חוק אם ירצו בכך..
השב   •  101
16
אולטראס 9607/02/2013 19:37
זה לא משנה הכסף זה לא הדבר היחידי שקובע אמנם זה נותן יתרון אדיר אבל לא תמיד זה מה שמביא אליפות תסתכלו על דורטמונד ותיראו איזו קבוצה מצוינת נהייתה עם שחקני בית
השב   •  93
mf07/02/2013 22:51
ללא משכורות עתק נראה לך שהכוכבים היו מגיעים לקבוצות כמו צ''לסי והסיטי?
השב   •  20
15
המבין 207/02/2013 19:34
אין טעם יצטרכו לפתוח את החוזים של כולם ולשנות את השכר זה לא פרקטי!
השב   •  30
אור07/02/2013 20:19
אם ה״פייר פליי״ ייכנס לתוקף משנה הבאה זה אומר שהשחקנים שעומדים לסיים חוזה יצטרכו לחתום על חדש עם תקרת שכר מסויימת ואלה שמחזיקים בחוזה ל5 שנים בטח יחדשו אותו בקרוב בשביל להבטיח את המשך דרכם בקבוצה ויצטרכו גם הם להוריד בשכר. ככה שלדעתי זה מהלך טוב שיעזור לכדורגל האנגלי בפרט וב״ה לכדורגל האירופי ואולי העולמי בכלל בעוד כמה שנים. (ואני אומר את זה בתור אוהד ריאל מדריד)
השב   •  40
השד היודע כל07/02/2013 20:50
אלא ייכנס רק מ-2014/2015 ורק שחקנים שייקנו מאז החוק יחול גם עליהם
השב   •  20
14
יחיאל07/02/2013 19:33
ואז מכבי והשייח הקנדי שלה יחזרו לגודלם הטבעי עם טיטולים
השב   •  48
רק מכבי!!.הפועל שמולאנים משנת 0 לספירה07/02/2013 21:16
השב   •  10
רועי08/02/2013 02:04
לא ברור מה אתה רוצה.. ליגה באיכות נמוכה? מה שקורה אצלנו זה ממש לא מה שקורה באנגליה ועוד כמה מדינות באירופה.. שם זה ממש יצא משליטה.. פה בארץ מביאים בקושי כוכבים סוג ג׳ לארץ.. המשכורות שיש במכבי הם באיזור ה300 אלף יורו וזה גם לא לכולם.. הרוב לא מרוויחים ככה.. וכמה שאתם נהנים להסתלבט על זה התקציב של מכבי לא 120 מליון.. הוא באיזור ה80 וזה כולל את ההשקעה בנוער ובמחלקות אחרות..
השב   •  20
13
ליאור07/02/2013 19:31
השב   •  60
12
המבין07/02/2013 19:31
אולי עכשיו זה יוריד את רמת הכדורגל באנגליה משום שכולם יברחו. אבל על מנת שזה יצליח פיפ״א צריכה לגרום לכך שזה יתבצע בכל הליגות האירופאיות.
השב   •  80
Forever United07/02/2013 21:02
כל שאר הקבוצות משלמות משכורות בסדר גמור. אבל יש הבדל בין להביא את ואן פרסי וכמה שיונייטד שילמה עליו ומשלמת לו בשכר, או את קגאווה, לבין להביא את בלוטאלי רוביניו, דז''קו אגוארו ושלל כוכבים בשווי של מיליארדים
השב   •  50
11
שועל ותיק07/02/2013 19:30
זהו עונה הבאה לוקחים אליפות הסיפור של הסיטי וצלסי נגמר.
השב   •  182
השד היודע כל07/02/2013 20:49
אבל יהיה נחמד לדעת שלפחות היריבה היא לא אחת שבזבזנ 150 מיליון פאונד על רכש אלא אולי 50-60 מיליון על רכש סביר ושהיא מייצרת נוער איכותי. מחכה למפגשים הגדולים מול ארסנל וליברפול!!
השב   •  150
10
עמית07/02/2013 19:28
כמה עצוב, כמה נכון
השב   •  140
9
אור07/02/2013 19:28
כאוהד צ''לסי, אני חושב שהמהלך הזה הוא מהלך מעולה.
היום שחקנים שלא הוכיחו את עצמם נקנים בסכומי ענק ומקבלים משכורות עתק!
מקווה שהיוזמה הזאת באמת תיכנס לפועל באנגליה בפרט, ובעוד ליגות באירופה בכלל.
השב   •  522
8
יופי07/02/2013 19:26
בעד ההחטלה כחול
נגד אדום
השב   •  7214
7
ניר07/02/2013 19:24
נמאס מכל הכבוצות הקטנות שקונות בהפרזה ומנסות לזכות בתארים בלי לבנות כלום, בלי תהליך של פיתוח וגידול שחקנים.
קבוצות כמו יונייטד בארסה באיירן ואייאקס שבונות הן אלו שצריכות להנות מהפירות כמו שהיה פעם.
השב   •  549
Ajax07/02/2013 19:58
במצב בו יש פיירפלי הקבוצות שיודעות ליצר שחקנים יהיו הקבוצות הגדולות כמו שהיה וצריך להיות
השב   •  132
צי07/02/2013 20:46
שני הקבוצות הללו בגרעון עצום, והתקציב שלהם הכי גבוה בחלל.
אז לא רק קבוצות של שייחים יפגעו
השב   •  85
בארסה בראבק07/02/2013 21:34
יש לנו תשלומים על הלוואות בבנק שזה המון כסף אבל זה ממש לא נקרא חוב ברצלונה עומדת בתשלומים בצורה יפה ועם הרווחים העצומים שלנו אנחנו אפילו מסיימים כל שנה ברווח יפה ובארסה לא מבזבזת על שחקנים יותר מדי כסף קונים רק שחייבים וככה צריך
השב   •  23
אח של07/02/2013 22:51
שהם שחקני בית.
גם יונייטד וגם ארסנל קונות שחקנים בגילאי 19-20 או לחלופין שחקנים בשלים..ולא מייצרים את השחקנים
השב   •  010
מוטי08/02/2013 00:10
השב   •  02
דילן08/02/2013 00:36
רוצה 3 שחקני בית של יונייטד?
-גארי נוויל
-פול סקולס
-ראיין גיגס.
ואם זה לא מספיק
-דארן פלטשר
-טום קלברלי
כל הבאסבי בייבס בשנות ה50.
-דייויד בקהאם

כל אלה שחקנים שיונייטד פיתחה בנוער!
תשמור את המילים שלך איפה שצריכות להיות, בלי לדעת כלום אל תגיד כלום!
השב   •  130
iTay08/02/2013 13:01
אתה יודע כמה כסף יש לברצלונה ? זה שיש להם שחקנים טובים והם לא מבזבזים הרבה על קניות, אלה על משכורות וכו''.
השב   •  00
6
אני תותח07/02/2013 19:23
השב   •  141
5
גנה קוגן07/02/2013 19:22
השב   •  11
4
ערבי07/02/2013 19:20
לא יודעת על מה היא כותבת.
פשוט עכשיו יחזור שכר נורמלי לכל הקבוצות וצ''לסי וסיטי ישלמו משכורות כמו יונייטד אז למה תהיה קריסה בכלל?
השב   •  21
3
אלי שערון07/02/2013 19:19
תכף יגידו שכל שנה קבוצה אחרת צריכה לזכות באליפות"פייר פלי" מה זה הקקי הזה
השב   •  1733
Forever United07/02/2013 21:00
צצים מהחורים שלהם, ילדי שמנת. יאללה הביתה!
השב   •  183
2
מנור07/02/2013 19:17
זה שאתם לא מצליחים הרבה שנים,מוכרים את כל הכוכבים שלכם ליריבות הכי גדולות שלכם,רגילים להפסיד ורגילים להגיע לבאר ולא לשתות ממנה,זה לא בגלל צלסי וסיטי,זה בגלל המאמן שלכם ארסן ונגר שהורס אתכם יותר ויותר
השב   •  2963
ווילשר07/02/2013 20:15
וארסנל יזמה את המהלך שכל שאר הקבוצות פחדו לעשות, וכמו שאתה רואה כמעט כולם מסכימות. זה פייר שקבוצה שאתה אוהד שקונה שחקנים כמו האזרד ואוסקר במחירים מופרזים של 30+ מיליון פאונד ועוד מתכננת להמשיך ככה ולהמשיך להגיע לגירעון ענקי שאברמוביץ'' השוגר דדי שלכם יכסה. בזמן שקבוצות כמו ארסנל זונייטד וליברפול לוקחות כשרונות מהנוער ולא קונות שחקנים במחירים מופרזים (חוץ מקארול וסוארז אבל הם יכלו להרשות לעצמם בגלל מכירת טורס שזאת עוד דוגמא למה צ''לסי עושה לא נכון) וחלקם מצליחות (זונייטד) וחלק לא (השאר) וזה גם מרחיק מהם את קבוצות אמצע ותחתית הטבלה.
השב   •  173
אחד שיודע07/02/2013 20:16
בטח שמוכרים. כי המיליארדים שלכם ושל הסיטיזנס מציעים להם משכורות מטורפות שאי אפשר להתחרות בהן. ובכלל, ההתנהלות הכלכלית שלכם היא פשוט מופקרת. אברמוביץ'' הרי לא יחיה לנצח. מה תעשו אחריו? איזה מין בסיס יש לכם?
השב   •  81
השד היודע כל07/02/2013 20:48
שאברמוביץ'' בא? אולי באיזה שני גביעים בשנות ה-90 ולא יותר מזה. הגיע הזמן שתתחילו להשקיע בנוער!
השב   •  141
אוהד07/02/2013 21:09
לארסנל הייתה את אחת הקבוצות הטובות בשנות התשעים - אלפיים, היא הייתה הקבוצה הכי מלהיבה ויפה לעין שאני ראיתי, והיא הייתה הקבוצה מספר 2 באנגליה אחרי יונייטד, והיו שנים שגם לפניה.
הדעיכה שלה התחילה בדיוק בשנה שבה אברמוביץ'' קנה את צ''לסי ואיתה עוד כמה שחקנים בסכומים גבוהים, ביניהם שחקני ארסנל!
אני מעדיף את הדרך של גידול שחקנים צעירים מתוך המועדון עם רכש פה ושם, וכנראה שגם באנגליה החליטו שזה מה שהם רוצים.
השב   •  61
אלמוג07/02/2013 21:12
עשה טובה ושתוק מי שהורס את המועדון"ארסנל"זה לא וונגר זה ההנהלה הקמצנית תן לוונגר אידיוט כמו אברמוביץ'' וונגר כבר יביא לך את אליפות אירופה צ''לסי בנתה את ההיסטוריה שלה רק בעשור הזה אז אוהד צ''לסי חמוד שתוק ואל תדבר יותר מדי בלי אברמוביץ'' מי זו צ''לסי?
השב   •  112
תותחן08/02/2013 15:30
תשמעו, כל הכבוד לכם. המועדון שלכם בנה את עצמו נכון, הביא רכש טוב ולא כמו ארסנל - זרק את הכוכבים שלכם לפח. ולאוהד צ''לסי, אתה אוהד כסף ולא קבוצה ואם לא היה לנו מאמן והנהלה כל כך מפגרים, הייתם גם השנה מסיימים במקום חמישי
השב   •  20
1
גיא07/02/2013 19:15
ריאל מדריד אפסית העונה כמו תמיד
השב   •  1714
גיא07/02/2013 19:41
השב   •  102
גיא הגיי07/02/2013 20:11
?.?
השב   •  72
גיא גיא07/02/2013 20:48
השב   •  33
אסור לפספס
נגןדיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
דיוויד בקהאם פוגש את האח התאום הסודי שלו
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */