יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:12

חמד: אדבר עם פפה ורונאלדו, אסור לנו לטעות

חלוץ מיורקה והנבחרת יפגוש את ריאל מספר ימים לפני פורטוגל: "מסכים לא להבקיע ושננצח. המערך הטקטי של גוטמן יכול לספק את הסחורה"

|
חמד.
חמד. "הנבחרת בנויה בצלמו של גוטמן" (משה חרמון)

חלוץ מיורקה ונבחרת ישראל, תומר חמד, לא כבש אמנם אמש (חמישי) בניצחון מול פינלנד 1:2, אבל זכה למחמאות על היכולת והעמידה בקרבות הפיזיים מול שחקני ההגנה של פינלנד.

חמד, כמו חברו לנבחרת עדן בן בסט, מתוכננים לפתוח בהרכב גם מול נבחרת פורטוגל ב-22 במארס. עוד לפני המפגש, חמד יפגוש בליגה את ריאל מדריד מספר ימים קודם לכן, בשורותיה משחקים הבלם פפה והכוכב הגדול, כריסטיאנו רונאלדו.

חמד אמר: "זה יכול להיות מפגש מעניין מול השניים ובטוח יהיה לי על מה לדבר איתם לקראת מפגש הנבחרות שמצפה לנו. נראה שלי שאדבר יותר עם פפה, מולו אצטרך להתמודד בקרב פנים אל פנים".

על המשחק מול פינלנד אמר חמד: "היה משחק הכנה טוב לפני פורטוגל. אני חושב שמה שאלי (גוטמן) ניסה להעביר לנו במגרש עבד. מבחינתנו חשוב שעשינו את מה שאלי רוצה. זה מערך טקטי שיכול לספק את הסחורה מול פורטוגל. נעשה את המקסימום מול נבחרת חזקה מאוד. מול פורטוגל על כל טעות נשלם ואני מאמין שעד המשחק נתקן את מה שצריך. היה לנו אתמול משחק הגנה יוצא מהכלל".

גוטמן: השחקנים נלחמו בשביל הסמל

על כך שלא הבקיע אמר: "אני חותם לא להבקיע גם מול פורטוגל והעיקר לנצח. בנבחרת הזאת אין יותר מדי אגו וכל השחקנים עושים הכל לטובת הנבחרת. מהרגע הראשון שאלי הגיע הוא אמר לנו שהוא לא רוצה משחקי אגו ואנחנו מיישמים את זה הלכה למעשה. כולם חברים ולכולם חשוב שאנחנו עולים כיחידה מגובשת. אני חושב שכבר רואים את טביעות האצבע של גוטמן. הנבחרת כבר בנויה בצלמו של המאמן".

לקראת המשחק מול פורטוגל גוטמן יצטרך לגבש החלטה האם להזמין את אליניב ברדה ויוסי בניון. בחודש הקרוב ובהתאם ליכולות של השניים בקבוצות שלהם, תתקבל החלטה בנושא.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */