יום שבת, 05.10.2024 שעה 04:17

"אנחנו משחקים נגד התקשורת, הקהל והיריבה"

כעס בנבחרת אחרי ה-1:2 על פינלנד: "עבדנו לפי השיטה. לא נותנים לשמוח כאן, פורטוגל נוצחה ובטוח שלא ביקרו אותה ככה. האוהדים קוראים נגדנו"

|
נאתכו ובן חיים נגד כל העולם  (משה חרמון)
נאתכו ובן חיים נגד כל העולם (משה חרמון)

ביום שלמחרת ה-1:2 על פינלנד, ובנבחרת ישראל זועמים על הביקורות וההתנהלות של התקשורת וחלק מהקהל במשחק ולאחריו. אחת התופעות היותר חמורות שנחשפות במשחקי הנבחרת היא העובדה שהקהל בוחר להקניט שחקנים ולבוא בביקורות במקום לעודד. התופעה המכוערת החלה כבר במשחק בטדי מול בלארוס כאשר חלק מהקהל בחר לקרוא קריאות גזעניות נגד השחקנים מהמגזר והמשיך אתמול כאשר הקהל בחר להקניט פעם את אלירן עטר ופעם אחרת את עוזר המאמן, יוסי אבוקסיס.

הבוקר (חמישי) התייחסו בנבחרת לתחושה שמלווה את מרבית השחקנים ואת אנשי הצוות המקצועי: "אנחנו מנצחים את פינלנד ומרגישים שצריכים להתנצל על כך שניצחנו. לא יעלה על הדעת שבמקום שהאוהדים יהיו פטריוטים ויעודדו כיחידה אחת נשמע קריאות נגד שחקנים שלנו. יש יותר מדי יפי נפש שקל להם לבוא ולמתוח ביקורת על הנבחרת".

"אנחנו מרגישים שאף אחד לא ממש תומך בנו בזמן שהנבחרת בכלים שיש לה עושה את כל הנדרש להביא תוצאה טובה מול פורטוגל. השחקנים עבדו בדיוק לפי השיטה שגוטמן רצה. נבחרת פורטוגל הפסידה אתמול מול אקוודור ושם בטוח לא הייתה ביקורת כמו כאן. לא נותנים במדינה הזאת לשמוח. אנחנו נגד התקשורת, הקהל והיריבה. משהו לא טוב קורה ומישהו צריך לעצור את זה".

אלי גוטמן נאמן לשיטתו ומשוכנע שהדרך שלו תנצח בסופו של דבר גם את פורטוגל. בתקופה קצרה יחסית גוטמן הצליח להטמיע שיטת משחק שונה מזו שהורגלנו אליה וכל זאת על מנת לנסות ולצמצם את הפערים מפורוטגל. שיטת שלושת הבלמים אמנם לא השיטה האידיאלית והיפה לעין אבל נראה שבשלב זה מדובר בשיטה היחידה שהנבחרת יכולה לשחק בעיקר בגלל הרצון לנסות ולעקוץ דרך ההתקפות המתפרצות.

גוטמן: השחקנים נלחמו בשביל הסמל

עדן בן בסט, שכבש את השער הראשון אמר: "יש לנו חוד מהיר עם טכניקה. גם נגד פורטוגל נוכל לצאת למתפרצות ואפשר לעשות את זה. ניצחנו וזה מה שחשוב. פוטוגל זה סרט אחר אבל אם נבוא עם מחוייבות, העם יעמוד מאחורינו והשחקנים יבואו בכושר טוב אז נוכל לעשות את זה. יש לנו חבורה של גברים, אין קנאות בנבחרת, כולם חברים. יש אווירה טובה וצריכים לשמור על זה, יש בסיס טוב".

גוטמן ובן בסט (משה חרמון)
גוטמן ובן בסט. החלוץ מאמין בדרך הזאת (משה חרמון)
 

לסיום, התייחס החלוץ גם למעבר מברסט לטולוז ולפיגוע שהיה בעיר: "הזדעזעתי לשמוע את זה. כאשר הייתי בברסט כולם גינו זאת, אני מקווה מאד שדברים כאלו לא יחזרו".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */